Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
Vrijzinnige plechtigheid - hoe de "voorganger" bedanken?
Dag allen Wij doen voor ons huwelijk een beroep op een moreel consulent (vrijzinnige viering). De diensten zijn gratis. Ik weet niet of dat bij een kerkelijk huwelijk ook zo is? Ik vroeg me af wat koppels doen om de persoon in kwestie te bedanken. Ge...
Ceremonie Reacties: 4 13-12-2012 20:41:33

caroline
gisteren getrouwd 12/12/12
hallo bruidjes en bruidegoms gisteren op 12/12/12 ben in het huwlijk getreden heb een prachtige dag gehad mooi weer we konden zelf met onze cabrio rijden (corvette van 1958) wel koud maar geen regen of sneeuw prachtig gewoon. ben alleen getrouwd voo...
Ideeën Reacties: 5 13-12-2012 20:00:07

Katrien
Graag jullie mening
Graag had ik jullie mening gehad over onze uitnodiging, ik ben er niet zo zeker van, als jullie willen stuur ik het in een mailtje en zeker u mening zeggen ;) :) Groetjes
Voorbereiding Reacties: 22 13-12-2012 19:22:29

tina
waar waar waar??????Ik heb jullie raad/advies nodig!!!!
Hallo bruidjes to be....nu zaterdag ga ik op zoek naar schoenen,bruidslingerie,panty,vestje(tzal koud zijn in februari),een doos(liefst in hartvorm),strooiblaadjes,paraplu.....kunnen jullie me wat tips geven waar jullie voor dit alles zijn geweest,ik...
Voorbereiding Reacties: 8 13-12-2012 19:20:14

Michèle
Wat na het stadhuis?
Hoi bruidjes en gommetjes :) wat doen jullie eigenlijk na het stadhuis? Wij trouwen enkel voor de wet om 12u dus normaal gezien gaat er veel volk komen... Deze mensen mogen savonds ook allemaal naar het fest komen maar is pas om 18u. Nu wou ik aan h...
Locaties - Viering Reacties: 8 13-12-2012 19:13:56

Evy
Hier ben ik weer :)
Dag dames, Eindelijk nog eens tijd om op het forum te kijken! Volgens de site is het alweer van 20 november(!) geleden. We hebben wel niet stil gezeten want ondertussen lig ik nu lekker op de zetel in ons splinternieuwe huisje!! 2 jaar hard bo...
Voorbereiding Reacties: 6 13-12-2012 17:57:43

Kelly
Huwelijksreis is geboekt! woehoe!
We trekken naar Griekanland, Kos - Psalidi. Schoon hotel, adults only Eventjes van de stilte en kalmte genieten, hebben een suite gekozen met bubbelbad ... Oh kijk er al naar uit! onze grote dag in juli, en dan onze vakantie eind septemebr. Zalig!...
Huwelijksreis Reacties: 3 13-12-2012 16:32:23

Vanessa
Rome als huwelijkstrip - tips
Wij gaan een paar dagen naar Rome als huwelijkstrip. Wie is daar al geweest en heeft er tips? Overnachting hebben we al dus meer over wat bezoeken, eten, shoppen ... We overnachten buiten Rome en willen dus ook een huurauto nemen op de luchthave...
Huwelijksreis Reacties: 8 13-12-2012 15:40:19

Sylvie
Ceremonieboekje!
Dag liefste forumlezers :) Ik ben bezig aan mijn ceremonieboekje! Wat een emotionele taak.. Ik hou het nu al niet droog! Al die emoties in 1 boekje plooien dat doe je toch ook maar 1 keer in je leven :) Het beloofd al voor op de trouw zelf, zal alva...
Ceremonie Reacties: 4 13-12-2012 15:23:11

Stephanie
Zoekt een goede site waar ze sluiers verkopen
Kan iemand mij een goede site aanraden waar ze mooie sluiers verkopen?
Kledij - Accessoires Reacties: 6 13-12-2012 14:01:16

tatjana
Gastenboek?
Ik ben er nog niet goed aan uit of wij een gastenboek zouden nemen of niet? Is dit echt nodig? Word da later nog bekeken? En dan als we het toch zouden nemen, waar kan je dat kopen?
Voorbereiding Reacties: 7 13-12-2012 12:54:18

Katrien
Decoratie kerk??
Hellooow, Ik ben zo al een tijdje  bezig te piekeren over de decoratie in de kerk, ik zie heel graag zo van die grote ronde bloemstukken in vazen zo van die hydragena ofzoiets ;) :) maar voor zo volledig de kerk te doen vind ik dat toch wa duur...
Ideeën Reacties: 3 13-12-2012 12:01:37

Vanessa
tekstje gastenboek - hoe presenteren?
Hallo Ik zou graag een tekstje gebruiken voor ons gastenboek maar wil dit niet op het eerste blad zetten omdat ik denk dat veel mensen dit dan niet zullen lezen. Zou het er dus willen 'bijzetten' op een leuk en goedkope manier bvb op een canvas...
Ideeën Reacties: 5 13-12-2012 11:37:18

Debbie
wanneer komt de 'schoenen lentecollectie' binnen
Hoi, aangezien we in mei trouwen (communie -tijd) was ik aant denken om rond die periode voor schoenen te gaan kijken. Maar blijkbaar moet ik de schoenen al hebben voor de 'eerste pas' in januari/februari... Nu vroeg ik me af wanneer de collectie be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-12-2012 10:24:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...