Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
Verstellingen trouwkleed
Hey medebruidjes. Ik heb mijn trouwjurk al en ben er helemaal zot van. Toch zouden er nog wat verstellingen moeten gebeuren. Kunnen jullie me iemand aanraden? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-12-2012 20:16:34

Kim
Trouwringen
Hoi Bruidjes, Waar hebben jullie je trouwringen gekocht? En waren jullie tevreden? Wij zijn van provincie Antwerpen en er is gewoon zo veel keuze dat ik niet weet waar ik moet beginnen zoeken... THX! Kim 
Kledij - Accessoires Reacties: 8 25-12-2012 17:48:41

Davy
Prettige feestdagen vanwege Alle Gebeure
Alle Gebeure wedding & eventplanner wenst iedereen een magische kerst toe  en een feestelijk 2013.Groetjes,Davywww.allegebeure.be http://www.facebook.com/pages/Alle-Gebeure-wedding-event-planner allegebeure@skynet.be 
Voorbereiding Reacties: 0 25-12-2012 12:55:20

Anne
Schoenen te koop
Beste bruidjes to be, Eerst en vooral een fijne Kerst gewenst. We maken van de vakantie even gebruik om wat spulletjes van ons huwelijk (intussen al meer dan een jaar geleden) op te ruimen. Zo heb ik nog een paar schoenen van Linea Raffaelli/Luca R...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 25-12-2012 12:27:35

Fairytale
weeral een wijziging ;)
Hallo'tjes, Als eerste wens ik aan iedereen een zalig kerstfeest toe. Wij gaan dan toch ons huwelijk voor de gemeente en ons feest op twee dagen verdelen.  Dat drukt ook een klein beetje te kosten voor het vervoer en dergelijke, en ook vr de m...
Voorbereiding Reacties: 2 25-12-2012 12:20:22

tash
uitnodiging : geen bloemen, planten of cadeau's. Hoe formuleren?
ik heb me al wat gek gepiekerd de laatste dagen .  We willen op onze uitnodigingen een enveloppe zetten maar we hadden er graag bij vermeld dat we helemaal geen planten, bloemen of andere cadeau's nodig hebben. Mensen willen vaak niet met "...
Voorbereiding Reacties: 10 25-12-2012 10:22:22

ilse
iets vertellen...
VAN DE WEEK STONDEN WE...aan een stoplicht met voor ons een WOW auto een cremekleurige volvo amazone een oldtimer...en ik ,wachttijden,versiering zeg WOW ZO ENE ZOU IK WILLEN...en ik had al zo dikwijls gegoogled maar nooit m'n goesting,nu google ik g...
Ideeën Reacties: 6 25-12-2012 1:41:04

Mariska
Hulp gevraagd Trouwringen
Hallo allemaal, wij hebben DRINGEND terug stemmen nodig om het bedrag van onze trouwringen terug te winnen! We staan momenteel op de tweede plaats dus aub iedereen breng een stem uit op Yves en Mariska Bollen - Poosen! foto nummer 10 met de oranje wa...
Fotografie Reacties: 0 25-12-2012 1:12:41

Adriaan
Prettige feestdagen en veel feestplezier!
DJ D-Lux wenst iedereen van harte een prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar! Wij danken onze klanten voor het vertrouwen en ambiance dit jaar en kijken alvast uit naar 2013. Ook wensen wij de toekomstige trouwkoppeltjes van harte proficiat! Met...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 24-12-2012 17:31:18

Stephanie
Prachtige roze trouwjurk: iemand ervaring?
Enkele maanden geleden kocht ik mijn prachtige roze trouwjurk. Geen felroze, maar zacht roze-paars.. Moeilijk te beschrijven, maar o zo mooi! Het gevolg is nu wel dat de verdere planning van de kleding wat stroef verloopt.. Ik probeer mn verloofde ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-12-2012 16:59:10

Patrick
Binnenlocatie regio Midden Limburg
Zoals iedereen wel weet speelt het weer soms parten. Daarom had ik graag geweten welke binnenlocatie jullie dan gebruiken in Midden Limburg? ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 24-12-2012 16:31:35

mona
Jurk gekocht! (... in uitverkoop I-Dress Hasselt)
De kogel is door de kerk, de jurk is gekocht! Dankzij Sofie van dit forum! Zondagochtend las ik dat Sofie hier gepost had dat I-Dress in Hasselt uitverkoop deed. Diezelfde dag met een vriendin gaan kijken en passen: zes jurken gepast, waarvan er vij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 24-12-2012 15:18:25

Katleen
kinderkoor
Hoi iedereen! Wij zijn op zoek naar een kinderkoor(tje) uit de omgeving van Merelbeke-Melsen. Heeft iemand tips of contactgegevens? Groetjes, Katleen
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 24-12-2012 14:30:58

Filip
Prettige feestdagen!
Profpict fotografie wenst iedereen een zalig kerstfeest en een voorspoedig 2013! Filip Boussauw
Fotografie Reacties: 0 24-12-2012 12:01:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...