Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarra
Ervaring Hof Van Aragon pls?!
Komaan bridezilla's, Vraag het rond! Wie heeft er recente ervaringen met Hof Van Aragon? Tot hier toe is dit mijn favoriet maar ik heb wat schrik gekregen door de recencies erover op deze website. Ik wil er zeker van zijn dat we voor een juiste/goed...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 26-12-2012 17:16:11

Kim
Zo moeilijk ...
Hoi bruidjes,  We zijn ondertussen al naar heel wat feestzalen gaan kijken. Ik zie het bos door de bomen niet meer. San Marco Village komt er prijs / kwaliteit het beste uit maar daar heb je geen intiem feest. Hof van Aragon lijkt ook heel goed ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 26-12-2012 15:54:31

Charlotte
Sobere trouwjurken
Welke winkels hebben sobere trouwjurken? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-12-2012 14:07:41

Marjan
Feestzaal gezocht in de buurt van Tessenderlo
Dag,  Ik ben nog maar net ten huwelijk gevraagd maar ben toch al wat op zoek naar een feestzaal. Wij willen een gezellig leuk feest geven voor ong 150 personen (max). Ik zou ook graag een ceremonie doen ter plaatse van de feestzaal. En dat dan ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-12-2012 14:05:31

Charlotte
Originele zaal gezocht in West-Vlaanderen (Regio Kortrijk - Roeselare)
Ik ben op zoek naar een originele zaal voor onze trouw, (rond 100 - 150 man), zonder traiteur. Iemand ideetjes?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 26-12-2012 13:57:08

jolien
Zonder DJ
Dag bruidjes, Al iemand een trouw achter de rug waar er geen DJ was op het avondfeest? Wij willen graag een leuk avondfeest waar veel gedanst wordt. Nu had mijn vriend het idee om op voorhand reeds alle muziek aan elkaar te mixen en dan te laten afs...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 26-12-2012 13:51:44

azima
Prijs zaal
Hoi Kan iemand mij een prijsschatting zeggen van de zaal art nouveau horta in antwerpen voor 100 tot 150 man? Ik vind het een super mooie zaal en heb echt interesse Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-12-2012 12:45:16

Sarah
Binnen-en buitenfoto's rond Aarschot
Hallo iedereen De titel zegt misschien genoeg, maar kennen jullie leuke buitenlocaties voor de huwelijksfoto's rond Aarschot? Liefst iets met natuur. Binnenlocaties liefst iets ouds, of net iets strak en modern :-)  We doen in het voorjaar ook ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 26-12-2012 12:20:10

Martine
Eerste getuige ...
... heeft vandaag "ja" gezegd! Petekind van mijn vriend (de dochter van zijn zus) is gevraagd en ze wil getuige zijn voor haar parain :) ... Vandaag moest mijn vriend er weer es ineens "out of the blue" op 't familiefeest over beginnen en haar vrage...
Voorbereiding Reacties: 1 26-12-2012 0:23:23

lynn
Feestzaal Vlaams Brabant gezocht - SFEER!
Hoi, Mijn vriend en ik gaan trouwen in de herfst en zijn op zoek naar een geschikte feestzaal. Een zaal die veel sfeer uitademt en heel gezellig is (maar toch vrij modern is). Weet iemand van jullie een heel goede zaal zijn? Alvast bedankt!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 25-12-2012 23:52:33

mieke
getuigen hebben ja! gezegd.
allereerst prettige feesten aan iedereen! zondag hebben wij onze getuigen gevraagt aan de hand van een rebus dat ze moesten oplossen. via de site www.festicite.com kan je de tekst typen die je wil, dan rebus aanklikken en je hebt de rebus die je wil ...
Voorbereiding Reacties: 8 25-12-2012 22:34:21

edith
Groot probleem. Pff
Hey, Ik zit met een groot probleem ofja dilemma. Ik heb mijn getuige gevraagd deze zomer. Maar twijfel sterk over mijn keuze. Ik zou zo graag mijn broer willen vragen. Mijn getuige nu hoor ik niet veel meer en doet niet zoveel moeite om eens te kom...
Voorbereiding Reacties: 7 25-12-2012 22:21:22

edith
Photobooth props
Hallo, Ik zou graag een vintagedecor willen maken en ik ben op zoek achter photobooth props. Kan mij iemand helpen. Het liefst gratis dat ik die zelf kan maken. Want online vragen ze toch wel veel geld daarvoor. Groetjes x
Voorbereiding Reacties: 8 25-12-2012 22:16:56

sarah
Live muziek / zang in de kerk
Hoi allemaal, Ik ben nog op zoek naar iemand die komt zingen of muziek spelen op onze viering ik de kerk. Iemand suggesties of ideetjes ?? Merciekes. Groetjes , Sarah Nog een zalige kerst toegewenst. . .
Ceremonie Reacties: 7 25-12-2012 21:07:12

miranda
haaraccesoires
Hallo bruidjes! Zalig Kerst ! Joepi  2012 is bijna voorbij en ben daar niet kwaad voor want ik kijk zo uit naar april 2013!! Ik heb bijna alles uitgezonderd accesoires voor mijn haar zoek iets met fijne parels waar zo dunne sliertjes u...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 25-12-2012 20:35:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...