Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
restaurant en fuif of klassiek feest?
Hallo lieve medebruidjes Mijn verloofde (to be -want hij moet me nog officieel vragen) zou graag een etentje willen met de familieleden op restaurant, gevolgd door een fuif voor vrienden en familie. Zijn er andere bruiden die hun trouw op deze manie...
Locatie Reacties: 6 28-12-2012 15:49:24

jolma
last minute
Hallo, Zijn er nog koppels die hun huwelijksreis last minute geboekt hebben? Zo ja goede ervaringen mee? Mijn enige bekommernis is is de vraag of er begin oktober noge en groot aanbod is van last mintes? Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 7 28-12-2012 15:42:22

Inge
DJ perikelen !
Wat moet ik doen?? Wij trouwen op 24-08-13 en hadden de zoon van mijn collega gevraagd als DJ. Hij blijkt zeer goed te zijn maar doet normaal geen huwelijken. Na veel  bellen en mailen antwoordde hij dat hij het wel zou zien zitten maar hij blij...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 28-12-2012 14:35:38

Veronique
Prinsessenhuwelijk
 Hoi lieve co-prinsessenbruidjes! Nog vijf maanden en het is zo ver. Jeej! J Het belangrijkste ligt al vast:- Feestzaal: Hof ten Damme (Kallo)- Ceremoniemeester: Erik Beck (van het koningshuis, een echte aanrader!!)- Fotografe: Oona Smet (een h...
Voorbereiding Reacties: 11 28-12-2012 13:01:35

Marijke
Onze fotograaf is een echte aanrader!
Ronny blinkt zeker uit in het vastleggen van emoties op foto.Bekijk het zelf maar eens op http://ronnywertelaers.com/?p=1169Wanneer we achteraf terugkijken naar onze foto's beleven we de dag van ons leven helemaal opnieuw. De album die hij voor ons h...
Fotografie Reacties: 6 28-12-2012 12:49:46

Sylvie
Dit bruidje to be ziet het helemaal zitten!
Dag liefste bruidjes! Ik zie het terug helemaal zitten! Klaar om er terug in te vliegen & alles nog eens goed te bekijken en nog enkele ideeën uit te werken. Vandaag gaan we op zoek naar trouwringen en een kostuum voor mijn aanstaande man :)...
Voorbereiding Reacties: 3 28-12-2012 10:53:26

Stéphanie
Oldtimers regio Limburg (Dilsen-Stokkem, Maaseik, Masmechelen, ...)
Wij zijn nog op zoek naar een mooie oldtimer waar we ons op onze trouwdag mee kunnen verplaasten. Het wereldwijde web bracht nog geen oplossing. Iemand van jullie misschien wel? Groetjes Stéphanie
Voorbereiding Reacties: 2 27-12-2012 23:50:00

Marijke
Mijn jurk gevonden!
Ik ben superblij met de jurk die ik vandaag gevonden heb. Hij zit mij perfect, echt een zalig mooie jurk. Ik ga nog wat aanpassingen laten doen zodat ie nog meer mijn stijl wordt, maar ik kan maar niet stoppen met eraan te denken. :-) Hij was wel wat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-12-2012 21:39:35

Femke
something old,...
something old something new something borrowed something bleu doe jij het? en hoe?
Voorbereiding Reacties: 8 27-12-2012 21:19:19

Femke
hoe kies je het kapsel?
hoe kies je het kapsel dat past bij je kleed ik dacht mss om tijdens de eerste pas iemand mee te nemen maar das mss ook raar en duur?
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 27-12-2012 21:15:37

Lynn
Goede sites voor misboekjes!
http://sint-paulusparochie.be/scharniermomenten/huwen_voorbereiding_viering.pdf www.4ingen.be
Ceremonie Reacties: 4 27-12-2012 20:59:17

Sarah
ringen: check!
Ondertussen weer een stapje verder: onze ringen gekocht! :-) Dankjewel aan het forum want Fede di Oro in Izegem was voor ons echt een aanrader! We zijn allebei super blij met onze keuze. Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-12-2012 20:57:05

Caroline
Originele tafelaanduiding gezocht
Dag allemaal, Hebben jullie misschien een leuk ideetje voor de tafelaanduiding? Ik vind het zo afgezaagd om ze een nummer te geven of de naam van bloemen enz. Groetjes, Caroline
Ideeën Reacties: 13 27-12-2012 19:57:32

Raïssa
Nog 5u 44min te gaan...
Hey Bruidjes, Hier nog 'n paar uurtjes te gaan en dan is het ein-de-lijk W-day! Vandaag hele dag in de zaal gewerkt en enorm tevreden met het resultaat. Ik ben eigenlijk totaal niet nerveus, had dit toch volledig anders verwacht. Ik zie het gewoon e...
Voorbereiding Reacties: 15 27-12-2012 18:18:14

Melanie
Kiezen van een datum
Hallo allemaal, Om alles anders te doen als andere heb ik mijn vriend ten huwelijk gevraagd. Ik was klaar voor de volgende stap en uiteindelijk hij dus ook! Ik dacht mijn huiswerk gedaan te hebben. Niet dus.... 9 augustus 2009 hebben mijn vriend en...
Voorbereiding Reacties: 33 27-12-2012 17:52:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...