Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lotte
Baby's van 5 en 6 maanden oud op avondfeest
Hallo medebruidjes, om een lang verhaal heel kort te maken. ik heb in augustus een miskraam gehad en dit nadat we een jaar hebben moeten oefenen. Ondertussen ben ik tweemaal tante geworden en op 6 april zullen die baby's respectievelijk 6 en 5 maand...
Locaties - Feestzaal Reacties: 35 31-12-2012 21:46:21

Stéphanie
Collega's uitnodigen?
Hallo, Ik weet me totaal geen raad hiermee. Vraag ik mijn collega's wel of niet op de receptie/avondfeest/dessertenbuffet? Ik ben leerkracht en vraag me nu af wat ik moet doen met collega's/secretariaat/directeur... Als ik iedereen moet vragen wor...
Voorbereiding Reacties: 13 31-12-2012 16:56:49

marth
Extra gasten uitnodigen op het dansfeest
Hoi, Eerst hadden we gezegd van geen collega's uit te nodigen op ons trouwfeest omdat ik en mijn vriend veel collega's hebben en we vonden het dan te duur worden. Maar ergens vind ik het ook wel spijtig dat ze er niet bij kunnen zijn omdat...
Voorbereiding Reacties: 3 31-12-2012 16:17:40

Ina
pre-huwelijksfuif ...
Hallo iedereen, een vraagje ... Mijn verloofde & ik zitten met het volgende probleem ... Hij is bestuurslid bij de voetbalclub en ik ben trouwe supporteres, nu wouden we omdat het drie ploegen zijn van minstens 15 man dus in totaal 60 spelers + ...
Voorbereiding Reacties: 4 31-12-2012 14:49:29

katrien
Oneliner uitnodigingen
Dag allemaal Wij zijn stilletjes aan aan onze uitnodigingen aan het denken. We zouden graag een kort zinnetje op onze uitnodiging zetten. Een vriendin van ons had 'Let love rule', vond ik fantastisch!! Maar deze kunnen wij dus niet meer gebruiken. I...
Uitnodigingen Reacties: 3 31-12-2012 11:45:22

jolma
Sfeer bij openingsdans
Wij hadden het leuke idee om met een bellenblaasmachine te werken tijdens onze openingsdans. Gelukkig wees iemand ons erop dat dit de vloer wel eens heel glad zou kunnen maken. Mijn idee dat al helemaal vorm had dus aan diggelen. Nu zijn wij op zoek...
Openingsdans Reacties: 9 31-12-2012 11:24:35

sara
Forograaf gezocht Kempen
hoi, ik ben op zoek naar een fotograaf voor 28 juni 2013 regio Kempen om foto's te maken aan het stadshuis en eventueel later bij het begin van het feest. Later zouden we gebruik willen maken van wegwerpcamera's op elke tafel zodat de gasten zelf fo...
Fotografie Reacties: 8 31-12-2012 11:14:50

Lotte
Hoelang wachten op jurk?
Hallo medebruidjes! Ik heb op 27 september mijn bruidsjurk bij JPC in Antwerpen besteld. Tot op heden heb ik nog geen telefoontje gehad dat ze klaar is. Ik ken er uiteraard niet veel van, maar ik had toch gehoopt om in januari de jurk te gaan passen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 31-12-2012 0:46:20

jessica
Welk kleur trouwkostuum
Hallo Ik heb een wit bruin trouwkleed dat in het licht er donker Bordeaux uitziet. Nu is de vraag welk kleur kostuum past er het beste bij? Mvg Jessica
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 31-12-2012 0:01:24

wendy
Kapper aan huis gevraagd voor de grote dag omgeving Turnhout
Hoi allemaal , ik zoek een ervaren kapper voor mijn haar te doen op 22 juni en het liefst natuurlijk thuis . Iemand ervaring ? Mvg Wendy
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 30-12-2012 23:21:09

Femke
trouwzaal met kampeermogelijkheid
Hallo allemaal,  volgende zomer (2014) is onze grote dag en nu zijn we op zoek naar een leuke feestzaal voor 150 personen. Omdat al onze genodigden nogal feestbeesten zijn, zouden we er graag in de buurt tentjes opslaan en zo voor overnachting ...
Ideeën Reacties: 4 30-12-2012 22:37:28

Stéphanie
Bruidskindjes.
Hallo, Door de vele veranderingen in de familiale kringen de laatste maanden/jaren, is het zover gekomen dat we 6, jawel 6!!! bruidskindjes hebben op onze trouw. (Het waren er eerst 3 dus is toch wel een verschil hé?!) Mijn broer is ondertus...
Ceremonie Reacties: 5 30-12-2012 22:34:55

Kim
Doen jullie iets voor de kindjes?
Hoi hoi,  Doen jullie op jullie dag iets voor de kindjes? Wij hebben op onze trouwdag 3 kindjes, 2jaar, 10 jaar en 12 jaar... Die van 2 en 10 jaar zijn mijn metekindjes, die van 12 jaar is het petekind van mijn papa. Ze moeten de hele ...
Voorbereiding Reacties: 7 30-12-2012 21:47:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...