Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ken
Oud huys Mariman - Hamme
Na lang passief mee te lezen op dit forum wordt het tijd ik ook wat vragen stel. Wie heeft reeds ervaring met feestzaal Oud huys Mariman gelegen op de site van windmolen 'De Napoleon' te Hamme. De feestzaal is nog zeer recent doch lijkt deze locatie ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-1-2013 17:35:28

mieke
dagindeling graag jullie mening.
Ik lees hier zoveel over dagindelingen en had graag jullie mening over hoe onze dag er tot nu toe gaat uitzien. 10 u fotoreportage 11u aankomst suite, eerst nog wat foto's thuis, belegde broodjes en drankje 12u 30 trouwen voor de wet. 13u30 trouwen v...
Ideeën Reacties: 3 6-1-2013 17:13:49

Keshia
Iemand ervaring met trouwbox.be?
Iemand de gratis box al besteld of afgehaald? En wat zijn de ervaringen? Groetjes, Keshia
Ideeën Reacties: 3 6-1-2013 16:27:14

lynn
Feestzalen..een overzicht!
Beste bruiden! Sinds we verloofd zijn is alles al snel moeten gaan! We zijn reeds al enkele zalen gaan bezoeken en dus ter informatie mijn verslagje: - Hof ter Venne te Langdorp: We zijn op zo'n 'open avond' gegaan. Er zat nog heel wat volk. Er wer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-1-2013 16:26:04

Charlotte
de tafel van amandine of de tafel van feliz
Hallo iedereen Heeft er iemand al samengewerkt met De tafel van Amandine of De tafel van Feliz? Deze twee winkels doen ook de aankleding/decoratie voor kleine en grote events. Charlotte
Locatie Reacties: 0 6-1-2013 15:58:56

Ronait
Fotograaf regio Gent-Aalst
Kent iemand een budgetvriendelijke fotograaf regio Gent-Aalst? Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 8 6-1-2013 15:41:43

ilse
twijfels...over familie op't feest...
Hey bruidjes,  het is overal wel iets heb ik al gelezen! maarja,bij mij is't zo,mijn twee oudste zussen,de éne is gescheiden en wil niet dat ik haar ex man de vader van haar grote kinderen (30ers) uitnodig,maaaar ikk ben er mee opgegroeid...
Voorbereiding Reacties: 6 6-1-2013 15:16:07

Jente
Dessert?
Weer iets nieuws gevonden om over te twijfelen: het dessert! We kiezen ervoor om geen mensen enkel voor de receptie uit te nodigen maar nodigen wel nog wat mensen (redelijk veel ) uit vanaf het dessert. De laatste tijd heb ik de indruk da...
Voorbereiding Reacties: 15 6-1-2013 14:45:19

Deborah
Tip: Pinterest!
Hey allemaal! Even een tip voor jullie allemaal! http://pinterest.com/ is echt een hele leuke site om ideeën op te doen!  Ik heb er alvast al veel aan gehad... Vele groetjes!
Ideeën Reacties: 3 6-1-2013 14:10:25

Ellen
Ervaringen: NY + Oost-Canada
Na heel lang twijfelen hebben we uiteindelijk onze bestemming(en) voor onze huwelijksreis gekozen. :-) We trekken eerst 5 dagen naar New York en vliegen dan door naar Toronto (Canada) om daar nog 2,5 weken rond te trekken tussen de verschillende sted...
Huwelijksreis Reacties: 4 6-1-2013 13:48:29

Jolien
Vragen feestzaal
Hoi, Volgende week gaan mijn verloofde en ik samen met onze ouders nog eens langs onze feestzaal. We hebben per mail laten weten dat we zaal nemen, volgende week dan onze handtekening zetten, het voorschot gaan betalen en nog wat afspreken. Heb zelf...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-1-2013 13:02:50

Nathalie
Huwelijksreis Aruba !
Gisteren onze huwelijksreis vestgelegd ! 10 nachten Aruba... Wel even zeggen dat we in Nederland geweest zijn om te boeken... zelfde periode, zelfde kamer, zelfde vlucht... was daar 1000 Euro !!! goedkoper !!!
Huwelijksreis Reacties: 6 6-1-2013 12:59:19

Eveline
Tiendschuur Herkenrode
Beste bruidjes, wie heeft er ervaring mer de Tiendschuur van Herkenrode en de catering van Aromazz? Groetjes! Eveline
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 6-1-2013 12:38:09

Ine
bruidsjurk te koop
Hallo lieve bruidjes, ik verkoop mijn trouwkleed, het is een kleed van Lady Bird, een prachtige jurk!!! Het is wit met zwarte accenten. In de sleep zit een scheur, je ziet die niet omdat er verschillende lagen zijn en het is ook te maken. Met de onde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-1-2013 12:24:32

jolma
gastenboek
Hallo, Het is nog ver weg. Maar van alles hebben we zo wel al een idee in ons hoofd, alleen het gastenboek. Daar breken we ons hoofd over. Iemand tips waar je een supermooi boek kan kopen? Of andere leuke alternatieven? Groetjes
Ideeën Reacties: 7 6-1-2013 12:10:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...