Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annina
Wanneer ringen rond de vinger schuiven?
Hallo allemaal, Hier eventjes een vraagje. Misschien hebben jullie wel ideetjes voor ons? Ons burgerlijk huwelijk gaat door om 11u, nadien laten wij foto's maken en rond 14 - 15u zal er een viering plaatshebben (geen kerkelijk huwelijk). Nu, het le...
Ceremonie Reacties: 9 14-1-2013 14:32:40

Tamara
Feestzaal regio Meulebeke-Tielt-Izegem-Roeselare
Hallo iedereen!!! Mijn vriend en ik zijn ook zoek naar een feestzaal voor een niet zo traditionele trouw. We willen graag zelf de zaal aankleden, zelf catering zoeken en traiteur. Iemand dus idee waar we in regio Meulebe-Tielt-Izegem-Roeselare zo'n z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 14-1-2013 13:24:10

Kelly
toch nog op zoek naar een videograaf...
Hoi, eerst gezegd we nemen een videograaf, daar we toch wat bespraren op onze fotograaf. Omdat we iemand kiezen in bijberoep, dus ja ... verleden jaar wat info opgezocht, maar niets meegedaan ... maar kan het toch niet loslaten hoor, en wil hé&...
Video Reacties: 9 14-1-2013 12:27:30

Fien
Geen openingsdans?
Dag allemaal, wij willen liever geen openingsdans doen, maar vragen ons af hoe je het 'feest' dan op gang krijgt? Iemand tips?? Alvast bedankt!
Openingsdans Reacties: 7 14-1-2013 12:13:23

Fien
Speciale zaal gezocht
Wij zouden graag een grote barbeque geven in plaats van het traditionele trouwfeest. Ook willen we een apart zaaltje/tent voor de dansers en eventueel nog iets apart voor kids (zowel voor te spelen als te slapen). Het moet geen traditionele zaal zijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-1-2013 12:12:11

Kelly
Fotolocatie Schoten
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een mooie fotolocatie in Schoten, ev. een tuin van iemand, een laan, ... Ik wil het niet te ver zoeken, en ook niet te lang, maar even weg onder ons 2-tjes voor enkele foto's van ons 2-tjes . Wie kan ons helpen, o...
Fotografie Reacties: 9 14-1-2013 11:36:33

brian
feestzaal regio brugge
heeft er iemand ideetjes van feestzalen aub heb gedacht aan de oude stofe in zuinkerke lodewijk van male de kleine rietgans andere zalen ook welkom grt brian
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-1-2013 11:24:14

Charlyn
Alternatieve feestzaal
Hallo iedereen! Wij zijn momenteel op zoek naar een originele/alternatieve feestzaal! We willen niet hebben dat mensen tot 12u of later aan tafel moeten zitten en dat ze verschillende gangen moeten eten. Graag iets met eventueel een walking dinner of...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 14-1-2013 10:56:35

Stéphanie
Nog 5 dagen ^-^ !!!
Jaja zoals de titel het zegt! Nog 5 dagen en het is aan ons!!! alles is al een dikke 2 weken in orde en zijn we gewoon aan het wachten tot onze dag er is. Mijn jurk en het ventje z'n kostuum hangen hier al mooi te blinken. Gisteren nog...
Voorbereiding Reacties: 7 14-1-2013 10:17:03

Karen
Geen puistjes op de grote dag aub
Hey dames Misschien een raar topic, maar het is iets waar ik me de laatste tijd zorgen om maak, dus ik gooi het effe in de groep. De laatste tijd heb ik steeds vaker opeens uit uitbarsting van puistjes :(. Na jaren geen enkele onzuiverheid te hebben...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 14-1-2013 0:29:09

Koen
Huwelijksceremonie
Hallo! Wij zijn een koppel dat in de zomer de stap in het huwelijksbootje zullen zetten.Gezien we uiteraard enkel een burgerlijk huwelijk zullen voltrekken hadden we toch graag een ceremonie van ongeveer een uur zelf in elkaar gepuzzeld.Het moet voor...
Ceremonie Reacties: 3 13-1-2013 22:50:34

mieke
fotolokatie heuvelland
deze week hebben wij een afspraak met onze fotografe en ik ben eigenlijk nog op zoek naar leuke fotolokaties in heuvelland. iemand tips? alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 0 13-1-2013 22:42:33

Evelyne
Zoektocht naar DE jurk!
Dag bruidjes, Ik wil binnenkort opzoek gaan naar mijn droomjurk.. Heb een budget van max 1000euro en wil ook niet heel België doorrijden om ze te vinden. Iemand die bruidswinkels weet in Oost & West Vl. Waar ik voor mijn budget gerust mijn k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 13-1-2013 21:34:07

Mieke
kerkboekje
Hallo iedereen, ik zit met een vraag, bij het kerkboekje, doen jullie daar een verwelkoming in door jullie (het bruidspaar) zelf? ik vind dit gelijk niet echt nodig, maar in de voorbeelden dat ik gevonden heb staat dit wel altijd. groetjes 
Religie Reacties: 4 13-1-2013 21:04:23

Mieke
bruidsboeket
Hallo,  heeft er iemand een goed adres voor een bruidsboeket in Aalst?
Bruidsboeket Reacties: 2 13-1-2013 20:58:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...