Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbet
Kerkelijk huwelijk
Hallo, Ik trouw deze winter. Had graag voor de kerk getrouwd. Zijn er hier bruidjes aanwezig die getrouwd of zullen trouwen in de gemeente De Panne? Had graag wat meer geweten over de werking. Groetjes
Ceremonie Reacties: 0 15-1-2013 21:33:47

Stéphanie
zoektocht DJ
Nog steeds op zoek naar een betaalbare DJ voor ons huwelijksfeest... Dit gaat door op 1 juni in Wichelen. Iemand tips?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 15-1-2013 21:32:50

Nelly
fotolocatie
Ik ben opzoek naar een mooie fotolocatie, provincie Antwerpen, liefts rupelstreek. Graag iets met dieren en ook bereikbaar met een rolstoel. wie heeft er mooie tips?
Locaties - Fotografie Reacties: 7 15-1-2013 21:15:13

Els
locatie trouwfoto's
Een ramp! Heb daarstraks te horen gekregen dat het restaurant waar we onze receptie en eten voor de trouw gingen doen gaat sluiten. Dus geen reservatie.  Op zich niet zo erg, we hebben de feestzaal kunnen boeken om dit daar te doen. Erger is dat...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 15-1-2013 19:53:59

tima
onbewerkte foto's fotograaf
omdat er toch een deel hebben gewacht achter de foto's maar ik in geen 100 jaar weet wie . zal ik het zo doen . dit zijn de alle foto's van de fotograaf (onbewerkt)dus uiteraard staan er wat mindere bij  http://ignacejansseune.pixerang-galerij.b...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 15-1-2013 19:14:32

Michèle
Playlist
Hallo iedereen, Vervelende vraag... Hebben jullie een lijst met liedjes die er zeker moeten bij zijn? Wij hebben namelijk zero inspiratie... Zowel voor de liedjes die we mooi vinden als voor de openingsdans vinden we niets... Mijn toekomstige danst...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 15-1-2013 18:23:13

angelique
visagiste regio moorsele??
hallo, binnen enkele maanden stappen ook wij in het huwelijksbootje maar ik heb nog steedsz geen visagiste en kapper/kapster gevonden die aan huis komt, iemand enig idee?? ik zou in moorsele zijn de dag van het huwelijk dus alle tips zijn welkom&nb...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 15-1-2013 17:53:12

Karen
Wat wordt jullie openingsdans?
Er zijn al eerder topics als deze geweest, maar met de vele nieuwe bruidjes-to be op dit forum wou ik het nog eens opnieuw posten :). Nieuwsgierig als we zijn, hihi. Dus: Wat wordt jullie openingsdans?  Bij ons wordt het The Rest of My Life va...
Openingsdans Reacties: 51 15-1-2013 17:35:07

Debbie
uitnodigingen
Dag bruidjes! Ik ben volop bezig met het plooien van mijn uitnodigingen en sta eigenlijk te popelen om mijn uitnodigingen dan ook af te geven. De etiquette zegt 8 weken op voorhand, dat wil dus zeggen dat ik nog 1,5maand moet wachten. Onze familie is...
Uitnodigingen Reacties: 16 15-1-2013 17:20:56

Mieke
adres op vierkante uitnodigingen
Hoi,  Wij hebben reeds de uitnodigingen in ons bezit en ik dacht eraan al de adressen op te schrijven. nu begin ik wat te twijfelen,  Het zijn vierkante enveloppes (15.5*15.5), waar schrijf je best het adres? naar rechts toe of in het mi...
Voorbereiding Reacties: 6 15-1-2013 15:59:00

Elen
Decoratie Kerk/Feestzaal?
Hi Iedereen, Wij zijn vollop bezig met het plannen van onze trouw. Nu lig ik nogal in de clinch met mijn schoonmoeder welke mijn trouw het chiqueste van het chiqueste wil maken. Zo begrijpt ze niet dat een weddingplannen voor mij een verloren kost i...
Voorbereiding Reacties: 6 15-1-2013 15:25:20

Aileen
Ceremoniemeester noodzakelijk??
Hallo allemaal, Wij waren van bij het begin overtuigd dat het voor is niet nodig was om een ceremoniemeester aan te stellen. Alles zou wel los lopen... Nu de teller maar op 66 dagen meer staat, begin ik toch wat stress te krijgen en heb ik schrik v...
Ceremonie Reacties: 9 15-1-2013 13:47:00

Romy
Kasteel Gravenhof of de rozerie
Heeft er al iemand ervaring met Kasteel Gravenhof in Dworp en Kasteel de Rozerie in Aalst? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-1-2013 12:32:35

kathleen
waar kleren kopen bruidskindjes?
Ik heb nog 128 dagen te gaan en dan is de grote dag! Nu ben ik toch al wat zenuwachtig aan het worden want ik heb nog geen flauw idee waar we de kleren voor onze kindjes gaan kopen...voor een meisje van 6jaar en een jongen van 2.5 jaar.... Ik denk da...
Kledij - Suite Reacties: 30 15-1-2013 12:02:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...