Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sybil
Kapster/visagiste gezocht
Hallo! Ik ben nog op zoek naar een kapster/visagiste die aan huis komt. Regio Eeklo - Gent. Alle tips zijn welkom :-) Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 17-1-2013 21:45:06

Lode
Moet de tekst ook passend zijn ?
Hallo , wij trouwen op 15 juni 2013 , en zijn al een ruime tijd op zoek naar een liedje voor onze openingsdans maar we twijfelen aan een bepaald liedje omdat de tekst eigenlijk droevig is. " 3 doors down - het without you". Maar samen vinden we het ...
Openingsdans Reacties: 20 17-1-2013 21:12:38

Alexandra
Tips voor betaalbare en 'niet typische' suitekledij aub :-)
Dag bruidjes! Naast mijn eigen trouwfeest, word ik in 2013 nog op 5 andere trouwfeesten verwacht Bij eentje loop ik in de suite, en dat wordt ook een heel chique feest, dus... suitekledij gewenst Nu ben ik niet zo'n superfan van de 'typische' suit...
Kledij - Suite Reacties: 14 17-1-2013 21:08:26

kylie
Dagplanning
Hallo iedereen Onze trouw is nog even maar toch hebben we al eens nagedacht over de dagindeling.Wat vinden jullie ervan 7 uur: naar de kapper met de mama 9 uur: thuis verder klaarmaken en kleed aandoen 10 uur: dan komt mijn ventje mij halen + aankom...
Voorbereiding Reacties: 6 17-1-2013 20:37:33

Leila
Site online bestellen zonder verzendingskosten
Hallo allemaal,  ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goede site voor trouwdecoratie (rozenblaadjes, bellenblaasflesjes, lint, ... ) Maar bij alle winkels waar ik mijn ding wel vind zijn er tamelijk hoge verzendingskosten omdat deze sit...
Ideeën Reacties: 4 17-1-2013 20:26:53

liesl
origineel gastenboek
Heeft er iemand een leuk idee voor een origineel gastenboek? Ik vind het klassieke boek ook leuk, maar ik wil eens iets anders. Mijn vriendin had allemaal kaartjes met een foto van hun 2, waarop je een wens kon schrijven. Deze wens stak je dan op een...
Ideeën Reacties: 11 17-1-2013 20:21:11

liesl
Bedankjes
Ik zou graag voor de gasten iets leuks op de tafel liggen hebben als 'bedankje'. Iets kleins en het hoeft ook helemaal niet duur te zijn. Iemand ideetjes?
Ideeën Reacties: 6 17-1-2013 20:19:22

Peggy
Trouwen winter : nepbonten schouder-overgooier
Ik word een winterbruitje en ben eigenlijk op zoek naar zo'n nepbonten ding dat je over je schouders kan hangen. Heeft iemand een idee hoe dat noemt ? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-1-2013 20:16:49

liesl
zoektocht naar DJ
Kent er iemand een leuke DJ die nog redelijk bij prijs is en muziek draait uit deze tijd?De meeste die ik vind zijn ofwel heel duur, ofwel draaien ze alleen maar muziek die niet echt ons ding is Ons trouwfeest is in Kortenberg dus regio Leuven-Zaven...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 17-1-2013 20:14:28

iris
kerkelijk huwelijk
Uiteindelijk vandaag naar de pastoor gebeld ,wat blijkt dat het uur niet kan! Want ze zijn maar met 2 pastoors en het moet in namiddag gezet worden ,omdat er begrafenissen kunnen zijn ,nu ik had graag aan gesloten op het gemeentehuis ,reden omdat ik ...
Voorbereiding Reacties: 3 17-1-2013 20:08:23

Jozefien
Eindelijk kledij gevonden!
Hoi iedereen! Mijn vriendin en ik vonden echt maar niks naar onze zin qua trouwkledij... We begonnen wat te stressen en te panikeren. Maar nu wil ik samen met jullie de opluchting delen dat we iets gevonden hebben! We hadden vandaag een afspraak bij...
Voorbereiding Reacties: 2 17-1-2013 19:59:55

Sofie
Valentijnsdiner Hof van Nazareth
Hey dames en heren Normaal gaat er in onze feestzaal een valentijnsdiner door.. En daar gingen we nog een mailtje rond krijgen..Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen en vroeg me af of anderen die hier ook hun feest geven als iets gekregen hadden?Het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-1-2013 17:35:09

sarah
Hoeveel % genodigden zijn afwezig?
hallo medetrouwers, Jurgen en ik hebben heel wat moeite om een zaal te vinden voor receptie en kerkdienst.. Ofwel zijn ze veel te duur voor die paar uurtjes en anders niet groot genoeg... We hebben een 300 tal genodigden maar de huidige plek is daar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-1-2013 17:32:09

Melanie
Update
Zo even een kleine update. Na een minder leuke ervaring bij het vertellen bij mijn schoonouders, afgelopen weekend het verteld aan mijn ouders. Ze reageerde precies hoe ik verwacht had. Blij en begonnen zich gelijk te bemoeien. Ook gelijk de eerste g...
Voorbereiding Reacties: 0 17-1-2013 17:11:08

Silke
Lichte frustraties : zoeken naar een fotograaf
Ik begin lichtjes gefrustreerd te geraken ... (Nu al ... Wij trouwen ocharme in maart 2014 ... ) Ik ben stilletjes aan op zoek gegaan naar fotografen en heb hier en daar al wat offertes opgevraagd. Ons budget is ongeveer 1000 EUR, maar liefst minder...
Fotografie Reacties: 23 17-1-2013 16:17:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...