Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sharyn
Welk kleuren bruidsboeket voor antraciete bruidsjurk?
Hey meiden. Heb vandaag mijn trouwjurk gaan kiezen en het is een antraciete geworden, nu ben ik al volop aan het denken welke bruidsboeket hier het beste bij zou gaan qua kleur ... Ideeën of foto's zijn altijd welkom! Grtjs
Bruidsboeket Reacties: 13 20-1-2013 0:54:33

Peggy
Privé les : charleston
Wij zijn op zoek naar iemand die privé les wil geven in Antwerpen (zuid). Zouden graag een Charleston aanleren.
Openingsdans Reacties: 0 20-1-2013 0:09:13

Peggy
Privé les : charleston
Wij zijn op zoek naar iemand die privé les wil geven in Antwerpen (zuid). Zouden graag een Charleston aanleren.
Openingsdans Reacties: 0 20-1-2013 0:09:12

Peggy
Ecru kanten paraplu
Iemand een idee waar ik een ecru kanten/goed paraplu kan vinden. Mag tweedehands zijn. Dient als bescherming tegen de zon
Kledij - Accessoires Reacties: 1 20-1-2013 0:05:15

Hilde
catering avondfeest
Heykes, Voor de catering van ons avondfeest hebben wij een interressante prijsofferte gekregen van "frituuropuwfeest" van Family foods. Heeft er iemand ervaring met deze traiteur op gebied van traiteurhapjes en buffetten? Graag jullie reacties, want...
Voorbereiding Reacties: 0 19-1-2013 22:27:51

kiki
Recente ervaringen met salons de romree in Grimbergen?
Hallo iedereen, In ben lang geleden naar het huwelijksfeest van een vriendin geweest in de romree. Alles was toen prima in orde, mooie zaal en lekker eten. Nu ik zelf ga trouwen hoor ik dat de uitbaters 2 jaar geleden veranderd zijn. We willen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-1-2013 21:58:32

tima
trouwmagazines
gratis af te halen trouwmagazines woumen (diksmuide ) ev. station van poperinge.
Voorbereiding Reacties: 0 19-1-2013 21:55:12

Wim
Feestzalen Mortsel
Hallo iedereen Wij trouwen op zaterdag 26 april 2014. Wij zijn nog opzoek naar een feestzaal in de buurt van Mortsel. De vereisten zijn de volgende: -plaats voor 250 pers. -eigen DJ -ruime parking Alvast bedankt voor jullie reacties. Ann en Wim
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-1-2013 21:41:22

Lies
Huwelijksreis geboekt !! :)
Dag bruidjes, Tijd voor een update :) Nu we eindelijk terug in de voorbereidingen gevlogen zijn, was het vandaag tijd voor lingerie en onze huwelijksreis. De lingerie ging heel snel, oef. Na 2 strapless bh's passen was het in orde. Daarna de huwel...
Voorbereiding Reacties: 9 19-1-2013 20:19:35

Ann
intredelied
Wat vinden jullie van 'Vivo por ella' als intredelied van mezelf in de kerk? Ik vind de Spaanse versie op zich wel toepasselijk aangezien mijn papa me weggeeft en ik half spaans ben. Maar ergens twijfel ik ook wel of het geschikt is als intredelied. ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 19-1-2013 20:15:21

liesbet
Winterlocatie
Hallo, Ik trouw in november 2013 en ben op zoek naar mooie binnenlocaties. We zullen misschien rekening moeten houden met wat slecht weer. Ik woon in De Panne. Dus regio De Kust, Veurne... Kunnen jullie me helpen om een toffe en mooie locatie te vi...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 19-1-2013 20:07:47

Sofie
Fotolocaties omgeving Turnhout
Hallo, heeft er iemand goeie suggesties voor fotolocaties in omgeving Turnhout? We hadden al gedacht aan de priorij van Corsendonk, omdat je daar volgens mij zowel binnen als buiten kan (in het geval het slecht weer is). Daarnaast is het klooster ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 19-1-2013 17:34:57

ine
low-budget fotograaf/ videograaf
dag iedereen wij trouwen in mei 2014 in intieme kring en geven ons feest op 25 juli 2014. aangezien we enkel voor de wet trouwen en het trouwfeest pas 2 maanden later gevierd word hebben we maar een fotograaf voor ongeveer 5 uur nodig. wij wil...
Fotografie Reacties: 10 19-1-2013 16:56:47

jessica
fotolocatie Halen / Diest
Heeft er iemand leuke idee´tjes voor foto locatie regio Halen / Diest? Laat het ons gerust weten grtjs en bedankt
Fotografie Reacties: 3 19-1-2013 16:40:17

Delphine
Godshuis Sint-Laureins
Hallo iedereen! Mijn verloofde en ik trouwen in november 2013 en we zijn druk op zoek naar de perfecte locatie. Aangezien we in herfst/winter seizoen trouwen is een mooie tuin van minder belang. Het belangrijkste voor ons is de sfeer van de binnenk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-1-2013 16:24:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...