Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Thalia
Laatste dag een 2 :-)
Vandaag staat de teller op 200 dagen dus vandaag den laatste dag dat er een 2 voorstaat,klinkt onozel maar ik kijk zo hard uit naar die 1 die er gaat komen te staan:-)Whieeeeeeeee ben zo blij,morgen nog 199dagen :-) Super happy bruidje:-)
Voorbereiding Reacties: 8 21-1-2013 15:52:17

Rebecca
Fotograaf op het avondfeest
Lieve allemaal (bruidjes & fotograven) Een nieuwe dag, een nieuwe vraag … Onze fotograaf blijft tot even na de openingsdans en is dus tijdens beide recepties en het avondfeest aanwezig. Hoe doen jullie dit naar hun maaltijd toe? Eten zij de...
Fotografie Reacties: 16 21-1-2013 15:29:28

Elke
make-up en haartjes voor de grote dag?
Hey bruidjes, ik heb nog wel even tijd voor mijn d-day maar zoals jullie wss bekend in de oren klinkt: al aan alles aan het denken ;-) Ik gebruik normaal niet veel make-up en wil die dag een naturelle look maar het mag toch een beetje meer zijn voo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 21-1-2013 15:18:44

NANCY
low budget fotograaf gezocht regio zuid west-vlaanderen (mag ook bijberoep)
Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een low budget fotograaf. Wij trouwen 20/4/2013 in de namiddag. Gezien dit mijn 2de huwelijk is, ben ik niet meer van plan om 2000 euro te spenderen aan een fotoboek waar ik nooit meer naar kijk. Dus weet er iem...
Fotografie Reacties: 14 21-1-2013 15:04:58

natascha
Plaasjkaffee of Club Cabane iemand ervaringen?
Beste Bruidjes, Ook wij zijn de zoektocht gestart naar een toffe feestzaal. Dit is echter niet zo simpel aangezien wij een toffe buiten- en binnenlocatie zoeken. Nu komen voor ons uiteindelijk Plaasjkaffee en Club Cabane in aanmerking. Heeft hier i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 21-1-2013 14:57:12

sara
Eigen ceremonie
Hallo iedereen, wij willen graag een eigen ceremonie doen ipv een huwelijk voor de kerk. Kan iemand me helpen hoe ik hieraan begin qua opbouw en teksten en dergelijke? Zijn er mensen die me voorbeeldjes kunnen sturen, want mijn creatieve kant blijk...
Ceremonie Reacties: 2 21-1-2013 14:29:10

Els
DJ Ibe speelde fantastische muziek op onze trouwdag!
Dag bruidjes in spe, op 1 september 2012 trouwden we en gaven ons feest in feestzaal Pauwkenshof (Destelbergen). Onze DJ was : DJ Ibe een jonge heer die van het eerste tot het laatste liedje de juiste muziek speelde. Hij voelde gewoon wat de mensen ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 21-1-2013 14:03:57

Tamara
Bentley
Hallootjes! Ik vroeg mij af of iemand van jullie weet waar we een Bentley Mulsanne of Continental zouden kunnen vinden als ceremoniewagen? Mijn verloofde is hier helemaal gek van en dit is 1 van de weinige dingen die hij echt eist op onze dag :-) ...
Ceremonie Reacties: 2 21-1-2013 13:15:45

Nathalie
Lap heb het weer gekunnen!
Hallo, De titel zegt het zelf al hé. Ik met mijn lompe handjes altijd! Mijn verloofde en ik wouden een speciale gastenboek en hadden een heel leuke gezien op Light In The Box. We dachten van we gaan dit toch eens proberen! Vandaag het pakje geh...
Voorbereiding Reacties: 4 21-1-2013 13:13:08

danny
Make-up+Haar en gel nagels
Wij trouwen op 15 juni en zoeken iemand uit omgeving Antwerpen (deurne) die naar huis komt voor Make-up - haar en gel nagels  
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 21-1-2013 12:53:20

Els
Feestzaal Pauwkenshof Destelbergen: verslag
Dag toekomstige bruidjes, wij zijn op 1 september 2012 getrouwd en gaven onze receptie en avondfeest in het Pauwkenshof. Het was een perfecte locatie, lekkere verzorgde receptie. De maaltijd was zeer lekker en zeker voldoende!! Het dessertenbuffet ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-1-2013 12:03:20

Flo
3-delig kostuum bruidegom
Hallo, Mijn verloofde had graag zijn kostuum aangekocht aangezien hij der maar eentje heeft momenteel dat te klein is :) en een kostuum komt altijd wel van pas. Zijn getuige zal waarschijnlijk een 3-delig pak dragen dus wil hij graag natuurlijk ook...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 21-1-2013 11:38:32

Lieve
Welke feestzaal? Lindenhof, Tervenne of De Venkel?
Ik weet het dus echt niet.  Het zal een van deze 3 worden.  Bij Tervenne heb je wel een formule, zijnde degustatiereceptie en da's wel leuk als je niet echt een hele feest wil doen en toch gegeten wil hebben. Alle ervaringen welkom m.b.t. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-1-2013 11:01:22

Karen
Eindelijk wat schot in de zaak :-)
Dag lieve bruidjes, al even geleden. Eindelijk bericht gehad van de feestzaal nu kunnen wij weer verder. Voorschot is betaald dus deze ligt al vast. Fotograaf komende zondag afspraak maar ik weet al zeker dat hij het wordt. Mijn kapster en visagiste ...
Voorbereiding Reacties: 2 21-1-2013 9:50:10

Nele
online bestellen
Een vraagje: als je iets bestelt vanop internet en het wordt verzonden vanuit Amerika, vanaf wanneer moet je dan douanerechten betalen? En hoeveel is dat?
Voorbereiding Reacties: 7 21-1-2013 9:34:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...