Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
Bruidsmode Koonings in Deurne of Bruidsmode Covers in Utrecht
Heeey bruidjes, heeft iemand ervaringen met deze winkels? Het lijken me allebei mooie winkel. Bij welke winkel zou ik eerst gaan? twijfels :-s Hoe ging dat bij jullie? Hebben jullie prijzen van éénzelfde jurk vergeleken in verschillende w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-1-2013 15:14:57

ellen
verslagje van inderdaad de mooiste dag uit ons leven ;) met foto's ;) 01-12-2012
Hallo bruidjes en bruidjes in spé, Eindelijk kom ik nog eens een keertje piepen,ik ben ondertussen al bijna 2 maanden supergelukkig getrouwd ;) Het was een hectische periode en nu eindelijk wat rust,ik was eraan toe ;) 01-12-2012,de weermannen...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 20-1-2013 13:18:35

charlotte
suite
pff het begint al goed wij haddeen onze suite graag gehad de mannen allemaal dezelfde kostuum en de vrouwn in het zelfde kleur maar men schoonma protesteert al
Kledij - Suite Reacties: 9 20-1-2013 13:10:52

diny
Tafelgoochelaar
Hoi, Ik ben op zoek naar een tafelgoochelaar om op onze receptie en of avondfeest onze gasten te entertainen. Weet er iemand toevallig een goeie? Alvast bedankt voor de reacties
Voorbereiding Reacties: 5 20-1-2013 12:31:17

marlies
Fotograaf gezocht 24/08/2013
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een fotograaf (eventueel in bijberoep) voor ons huwelijk op 24 augustus 2013. Ons huwelijk zal plaatsvinden in Kalmthout.
Fotografie Reacties: 5 20-1-2013 12:30:32

jolma
ervaring?
Iemand ervaring met volgende site:   http://uk.moo.com/products/gloss-minicards.html Zoja positief? Wij zouden hier onze minikaartjes bestellen om bij onze bedankjes te stoppen. Groetjes
Ideeën Reacties: 2 20-1-2013 12:05:59

Veva
Nijlcruise - NL touroperator?
Hey, we willen op huwelijksreis een 7 daagse cruise op de Nijl in Egypte doen, gevolg door een strandvakantie all in van ook 7 dagen in Hurghada/Sharm-el-Sheijk. Ik ben bij jet air langs geweest en hun prijsvoorstel was, voor een cruise via Escape: ...
Huwelijksreis Reacties: 4 20-1-2013 11:43:06

Marjan
Zaal zoektocht verloopt niet vlotjes!
Hallo,  Wij zijn nog maar net op zoek naar een feestzaal en het vlot nu al niet zo goed. Wij zoeken een feestzaal in de regio van Tessenderlo en ong een 15 a 20km hierrond. Ik heb hier al eens gepost en kreeg toen wel enkele suggesties zoals: -...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-1-2013 10:54:49

Jessie
Anderz drukwerk - iemand ervaring mee?
Heeft er iemand ervaring met Anderz drukwerk uit Evergem? We zagen hun werk op de beurs in Gent en vonden dat wel mooi en origineel. De man die ons wat uitleg gaf sprak over 3 à 4 euro per uitnodiging met zetkosten inbegrepen voor 120 uitnodigi...
Uitnodigingen Reacties: 8 20-1-2013 10:28:22

Ilse
ideeen gezocht :)
Wij doen een vrijzinng humanistische huwelijksviering en zijn opzoek naar simpele tekstjes of gedichtjes die we door onze kindjes kunnen laten voorlezen. Ook zijn we op zoek naar een mooi verhaal om voor te lezen aan de kinderen (het verhaal van gr...
Ceremonie Reacties: 2 20-1-2013 10:11:25

Ilse
Wie kan mij helpen ?
Wie kan mij helpen ?  Ik Ben dringend op zoek naar een voorbeeld draaiboek. Voorbeeldjes altijd welkom monten.smets@gmail.com Alvast bedankt :)
Voorbereiding Reacties: 0 20-1-2013 10:08:09

Romy
Kasteel Gravenhof of Hof van Nazareth
Dat wordt een moeilijke keuze. Spijtige is dat je in Hof van Nazareth niet kunt overnachten. Heeft iemand ervaring met de twee locaties? Geraak er niet uit. merciekes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-1-2013 9:58:03

Eva
Thema doortrekken over de hele dag
Hallo iedereen, Aangezien mijn vriend en ik oorspronkelijk ver van elkaar woonden, hebben we de namen van de stations tussen onze beide dorpen uitgekozen voor de indeling van de tafels. Nu zouden we dit thema (treinen, stations...) verder willen door...
Ideeën Reacties: 6 20-1-2013 9:18:47

Ellen
Zucht
Ik ben niet tevreden met mijn huidige trouwjurk en wil deze graag verkopen. Probleem is hoe krijg je dit snel verkocht? Ik moet eerst deze kunnen verkopen voor ik een andere kan kopen anders is er geen budget voor een nieuwe :( Iemand interesse in e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-1-2013 3:23:05

linda
de feestzaal
in oktober 2012 ben ik getrouwd en vond de fuif plaats in een clublokaal van een tennisclub. tot op heden hebben wij nog geen rekening van de hele avond ontvangen.op voorhand hebben we ook niets getekend, alles is mondeling en per mail afgesproken...
Juridisch Reacties: 5 20-1-2013 1:11:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...