Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

anieke
Openingsdans salsa?
Hebben jullie nog tips voor een leuk salsanummer als openingsdans??
Openingsdans Reacties: 1 20-1-2013 20:34:50

Sandra
Binnenkomen kerk?
Hallo bruiden- en gommen :) Hoe doen jullie het bij het binnenkomen van de kerk? Gaan jullie samen naar binnen? Of geeft de papa jullie 'weg'? Wij twijfelen... Ik wil graag dat papa me weggeeft, maar aangezien mijn verloofde zijn ouders beiden over...
Ceremonie Reacties: 9 20-1-2013 20:20:30

natacha
openingsdans
Hoihoi, Wij zijn op zoek naar een priveleraar voor onze openingsdans omgeving Westerlo - geel. wie kent er zo iemand aub Gr tachke
Openingsdans Reacties: 4 20-1-2013 19:51:52

Julie
kledij bruidskindjes
beste medebruidjes, aangezien ik zelf nog geen kindjes heb weet ik echt niet welk merk of waar ik best kledij ga zoeken voor 2 bruidskindjes het zijn jongetjes van 2 en 4 jaar. Ik zie heel graag iets in de stijl van Gymp maar dat komt blijkbaar noga...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 20-1-2013 19:23:50

Marijke
Verslag huwelijk 15/12/2012 :-)
Dag lieve bruidjes, Na 9 jaar samenzijn hebben we op 15/12 eindelijk de grote stap gezet! Ondertussen al meer dan een maand geleden, dus dringend tijd voor een verslagje. De avond voor de trouw hebben we in een B&B bij ons in de buurt overnacht. ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 20-1-2013 19:21:05

Marijke
Aanrader fotograaf: Ronny Wertelaers
Met dit berichtje willen wij onze fotograaf, Ronny Wertelaers, nog eens extra bedanken voor de prachtige foto’s van ons huwelijk! Aan alle bruidjes die nog een fotograaf zoeken zou ik zeggen, kijk zeker eens op zijn website. Hij maakt niet enk...
Fotografie Reacties: 4 20-1-2013 19:16:27

Nathalie
kapper en make-up aan huis of zelf gaan?
Hallo, wie kiest ervoor om zelf naar de kapper en make up te rijden? of hebben jullie de voorkeur dat zij bij je thuis komen? groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 15 20-1-2013 19:11:53

Nellie
tafelthema: jullie mening en hulp gevraagd
Hey, Ik ben mezelf zot aan het maken omtrent onze tafelnamen. Ik zou zo graag met tafelnamen werken maar het duurt nooit lang voor ik een idee afschrijf... Ik heb al van alles gedacht, het ene al wat meer vergezocht dan het andere. Hetgene ik &nbs...
Ideeën Reacties: 2 20-1-2013 19:04:17

Nathalie
Dagplanning
Hallo, Wij trouwen voor de wet en kerk maar op 2 verschillende data. Wat de planning voor de wet betreft, is dit in orde: trouwen om 16u30 in de gemeente dus ik denk dat ik iedereen ga verwachten om 16u bij ons thuis en dan op gemak naar het gemeent...
Voorbereiding Reacties: 0 20-1-2013 19:01:12

Els
Liedjes binnenkomen
Dag iedereen, Voor onze huwelijksviering ben ik nog op zoek naar een 2de instrumentaal liedje dat we kunnen gebruiken bij het binnenkomen van de bruidegom en familie. Ik heb al één liedje namelijk river flows in you van Yiruma maar dit zou...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 20-1-2013 17:32:33

Christel
Hoeveel tellen voor de drank?
Hallo medeplanners, Wij trouwen pas mei 2014, maar ben toch al op zoek naar een geschikte zaal.  De meeste zalen werken met een drankforfait, maar sommigen tellen per fles. Nu is mijn vraag hoeveel moet je ongeveer rekenen voor de drank voor ee...
Voorbereiding Reacties: 3 20-1-2013 16:55:22

Nelly
uitnodigingen verzenden
Hallo, heb een vraagje, misschien een rare, maar ik heb eerder mailadressen ipv postadressen, vinden jullie dat deze tijd je ook uitnodigingen kunt versturen met mail ipv post?? graag jullie mening ;-)
Uitnodigingen Reacties: 5 20-1-2013 16:41:52

Delphine
dagplanning :s
Op deze winterse zondag, volop aan het sneeuwen hier, heb ik niet echt veel zin om dat weer te trotseren en naar buiten te gaan... dus blijf ik maar gezellig in de warmte en hou ik me wat bezig met de voorbereidingen. Ik had al een dagplanning opgema...
Voorbereiding Reacties: 9 20-1-2013 15:40:17

Jennifer
Glitzy Secrets?
Het ladies, iemand al ervaring met deze website? Ik heb mooie oorbellen en bijpassende armband gezien. De prijs valt goed mee maar er komt nog wel 11 euro verzendkosten bij. Weet iemand hoe lang de verzendig duurt? Ik zou graag eerst andere juwelen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 20-1-2013 15:21:16

Annelien
misboekje
hallo brides en brides to be, ik ben het misboekje al enkele dagen links aan het laten liggen omdat ik absoluut geen inspiratie heb. Maar ik zou me er toch graag eens achter zetten zodat dit achter de rug is :-) Zouden jullie mijn redsters in nood w...
Religie Reacties: 0 20-1-2013 15:18:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...