Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
wegwerpcamera's
Hallo bruidjes Wij hadden graag wegwerpcamera's gebruikt. Waar kan ik die aan een schappelijke prijs vinden? Tips? Ideeen? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 12 27-3-2013 13:41:53

debora
Zie effe zwart voor men ogen...
Net als je denkt dat het niet meer erger kan, .. Door men ziekte,en alle kosten daardoor,al moeten afstappen van men droomhuwelijk, dus maar gewoon een parochiezaaltje nemen, en op alles wa besparen... Net ik aan het idee gewoon werd, blijken ...
Voorbereiding Reacties: 25 27-3-2013 12:23:54

Katrien
Weer eens in de steek gelaten!
Met nog 44 dagen op den teller ben ik weer eens in de steek gelaten door glitglam! Mijn 1ste afspraak zijn ze niet komen opdagen en nu WEER niet!!! Wat moet ik nu doen??
Voorbereiding Reacties: 20 27-3-2013 11:04:19

astrid
uitnodigingen
Juist een mailtje gekregen dat mijn uitnodigingen klaar zijn en opgestuurd worden. Ze worden in de loop van volgende week geleverd. Ben zoooooooooo benieuwd hoe ze er in het echt uitzien. Moet nog even wachten, maar het kriebelt echt wel al in mijn b...
Uitnodigingen Reacties: 5 27-3-2013 9:51:50

AUDREY
57dagen
Met nog 57dagen op de teller begint het serieus te korten,alles is bijna geregeld maar toch heb ik het gevoel dat ik iets vergeten ben.Vandaag gaan we de menu gaan doorgeven aan traiteur :-) Hoop dat alles vlotjes verloopt
Voorbereiding Reacties: 1 27-3-2013 9:16:30

Lynn
Onze dag 9-03-13
Dag Dames, Hier even een kort verslagje van onze dag! Het was fantastisch! :-) Vrijdag hebben we de laatste voorbereidingen getroffen, waarna we voor het slapen gaan met een glaasje bubbels de zetel in gedoken zijn. Daar heb ik hem mijn cadeautje g...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 26-3-2013 22:02:42

Carrie
Oh rozenboog, oh rozenboog...
...kom maar snel naar hier ! Ikke blij ! We hebben net besloten wat we als 'altaar' willen voor onze viering. Deze zal doorgaan in de parktuin van onze feestzaal (op het gras, onder de oude bomen, tussen de struiken)...  We kozen dus voor een z...
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2013 21:53:24

Evy
Bedankjes
Hallo, Wat hebben jullie als bedankjes gekozen?  Ik twijfel nog tussen een foto van ons achteraf of een bedankje de avond zelf.  Ik heb wel al veel leuke dingen gezien voor bedankingen, maar wil hier ook niet teveel geld aan uitgeven. G...
Ideeën Reacties: 11 26-3-2013 21:13:15

Iris
Kleed vuil?
Hoi Bruidjes, Ik ging vrijdag mijn kleed ophalen en was heel blij met het resultaat. Maar toen ik thuis kwam en nog eens gedetailleerd alles nakeek zag ik in de plooitjes zwarte vegen zitten. Ik bedacht 2 opties: - Terug naar de trouwwinkel, maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 26-3-2013 20:16:37

kiki
Om hoe receptie laten starten bij trouwfeest op een vrijdag?
Zijn er nog medebruidjes die op een vrijdag trouwen? Om hoe laat starten jullie met de receptie? De meeste van onze genodigden moeten tussen 45 en 60 min rijden tot aan de feestlocatie. Dus als we te vroeg starten vrees ik dat de mensen die werken da...
Voorbereiding Reacties: 13 26-3-2013 20:07:18

Agnes
Nog 100 dagen...
Nog 100 dagen op de teller... Wat gaat de tijd toch snel... Komende zaterdag voor de 1ste pas van mijn kleedje, kijk er naar uit!
Voorbereiding Reacties: 27 26-3-2013 18:43:38

Ilse
Huwelijkstaart
Hallo, Weet er iemand een bakker/patteserier die huwelijkstaarten (liefst eentje die goed kan werken met rolfondant) maakt & levert  in de omgeving Bilzen, Hoeselt, Hasselt,Genk ... Heb er wel enkele gevonden maar die leveren dus niet en da...
Ideeën Reacties: 5 26-3-2013 18:25:51

Agnes
Schaduw op huwelijksdag
Hallo iedereen!  Meestal lezen we hier verslagen van een huwelijksdag die heel goed verlopen is. Maar wie onder jullie maakte een dag mee die niet zo vlotjes verliep waardoor er toch een schaduw over die huwelijksdag blijft hangen. Agnes
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 26-3-2013 15:26:21

lynn
Maken van pomander.
Beste medebruidjes,bruidegommetjes. Graag zou ik pomanders maken als tafeldecoratie. Mijn 1ste keuze was om bij de bloemist alles te laten maken, maar dit komt wat duur uit. Kan mij iemand tips geven hoe je eraan begint en welke kunstbloemen ...
Ideeën Reacties: 14 26-3-2013 14:22:51

NANCY
Welke kleuren voor gommetje?
Hallo allemaal, Mijn gommetje wil totaal geen kostuum aan op onze dag. Hij wil een mooie jeans, hemd en blazer. Hij wil geen zwarte. Dus nu komt het: Ik heb een zwarte trouwjurk (met rode schoenen) en zou toch graag hebben dat we samen passen maar o...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 26-3-2013 12:59:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...