Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

anouk
Menu's kalkpapier
Hallo, Iemand al ervaring met menu's op kalkpapier zoals op de foto hieronder ? Dit gaan we zeker doen, maar heb het al eens getest met gewoon papier, en niet zo handig om te maken. Heb LED-kaarsjes ipv echte kaarsjes, om ongevallen te voorkomen...
Voorbereiding Reacties: 11 28-3-2013 9:14:18

Kelly
Prachtig trouwkleed TE KOOP!!
Na wat wikken en wegen heb ik besloten om mijn trouwjurk te koop aan te bieden. Het is een prachtige jurk en hij zit super gemakkelijk! Prijs: 500€ Kleur: Ivory Maat: was maat 44, maar is ingenomen dus weet nie juist hoe de maat nu zit. &nb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-3-2013 9:13:49

Emmy
Lightinthebox
Hallo, Ik keek gisteren eens op lightinthebox en ik kwam daar een heel mooie trouwjurk tegen, Heeft iemand ervaring met lightinthebox? De kleedjes worden op maat gemaakt maar je kan ze natuurlijk niet passen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-3-2013 8:53:57

Nathalie
onder de 100!
Nu gaat het echt wel beginnen in korten! We zitten onder de 100 dagen! Het meeste is geregeld en we zijn volop bezig met de afwerking van bepaalde dingen. Dus we zitten echt op schema. Ik kan al  niet wachten tot 6 juli :-)
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2013 8:51:26

Evy
Nog 50 daagjes te gaan!
Oeh de gezonde zenuwprikkels beginnen nu toch wel te komen hoor. Bijna alles staat op punt nog enkele details en ik denk dat dan alles in orde is. Dit weekend is het ons vrijgezellen weekend. Kijk er echt al naar uit om met de vriendinnen nog eens o...
Voorbereiding Reacties: 7 28-3-2013 0:13:31

jasmien
ideetjes voor foto's op uitnodiging met kindjes !
Hallo, Wij hebben half april een fotoshoot gepland met onze 2 kindjes (2meisjes) om foto's te laten nemen voor op de uitnodiging, ik wil graag dat de kindjes het voorstellen met JOEPIE Ons mama en papa gaan trouwen, maar iemand leuke ideetjes hoe of...
Uitnodigingen Reacties: 5 27-3-2013 21:55:35

Karolien
Feestmateriaal.....
Het beste bruidjes.... Eindelijk, eindelijk blijft het niet enkel meer bij dromen over mijn 'droomhuwelijk' maar kan ik ook echt er gewoon aan beginnen ...zalig :-) daarom had ik ook een vraagje... Wij zouden graag de feest bij ons in de serre houde...
Locatie Reacties: 4 27-3-2013 21:44:49

Sofie
Bruidsboeket regio Steenokkerzeel-Zaventem
Hallo bruidjes, Wij zijn nog maar net verhuisd naar Steenokkerzeel en kennen de bloemisten nog niet goed. Is er iemand die ook in de buurt haar bloemen heeft besteld en heel tevreden is? Alvast dikke merci!
Bruidsboeket Reacties: 4 27-3-2013 21:00:26

stephanie
Boekje 101 redenen
Hoi iedereen Ik ben er natuurlijk wel heel vroeg mee bezig, maar ik denk dat dit niet zo makkelijk gaat zijn. Ofwel is mijn inspiratie samen met goede weer even zoek. Ik ben dus van plan om een boekje 101 redenen samen te stellen, maar ik weet echt...
Ideeën Reacties: 3 27-3-2013 20:13:56

tinne
printen op kalkpapier
Hallo dames, ik wou het voorblad van onze trouw in kalkpapier maken. Wou hier een kleine fotocollage opzetten en onze namen en de datum van onze trouw. Probleem: de inkt loopt uit. Iemand nog dit probleem gehad? Of hoe hebben jullie dit gedaan? Merci...
Ceremonie Reacties: 5 27-3-2013 20:02:17

Dorien
voorbeelden welkomspeech/welkomswoord trouwfeest
Hallo allemaal, Ik zit met mijn handen in het haar naar een speech te zoeken... Zijn er mensen die eventueel hun speech eens willen doorsturen? Dank je wel. Groetjes Dorien Dorientje92@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 4 27-3-2013 19:27:05

Stephanie
Gasten"boek"
Hallo allemaal,Druk bezig met de voorbereidingen kwam ik een super leuk idee tegen. Kleine platte weten steentjes waar de gasten met viltstift iets op kunnen schrijven. Super leuk om erna als decoratie in de woonkamer neer te zetten.Alleen 1 probleem...
Voorbereiding Reacties: 1 27-3-2013 19:16:04

Hanne
Waar kan ik mijn taart kopen
Hoi iedereen, Ik ben nu toch al wel heel druk bezig met alles te plannen, ik heb al overal in de buurt gekeken voor een bakkerij waar ik mijn taart kan kopen maar ik vind niks in de buurt. Ik woon in Aarschot maar ik trouw in Scherpenheuvel dus ik b...
Voorbereiding Reacties: 2 27-3-2013 18:31:10

Sabrina
:'(
Even helemaal niks met de trouw te maken maar Ik ben ontslagen  er zijn besparingen en daarom hupa buiten
Voorbereiding Reacties: 9 27-3-2013 17:37:54

Charlotte
makeup do's & don'ts
Hallo bruidjes Ik heb een visagiste gevonden, maar zou toch graag eens een verzameling do's & don'ts willen van bruidsmake-up, zowel van reeds getrouwde bruidjes als van diegene die al proef hebben laten doen. Wat zijn zo de absolute foute of d...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 27-3-2013 16:39:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...