Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karen
Vrijgezellen....
Hey iedereen Ik hoorde net van mijn beste vriendin, die mijn vrijgezellen regelt, dat op de vooropgestelde datum een andere heel goede vriendin er niet bij kan zijn, omdat zij dan op reis wil. Deze vriendin zal ook een tekst lezen tijdens onze cerem...
Voorbereiding Reacties: 4 25-3-2013 18:38:50

Véronique
Vandaag nog juist 2 maandjes te gaan...
En dat maakt me superhappy nog twee maanden en ben eindelijk zijn vrouw... kan niet meer wachten maar ik was zo een beetje aan het denken en ook al heb ik de perfecte jurk, echt superdansbaar is ze toch niet. Daarom dacht ik om eventueel na de openi...
Voorbereiding Reacties: 6 25-3-2013 17:39:53

Sarra
Bruidskapster/Visagiste Tinka Van Autgaerden blijft Topperdetop!!
Ola chicita's! Vorig weekend heb ik mijn tweede proef gehad bij Tinka. De eerste keer heeft zij dit ook echt SUPERGOED gedaan maar nadien besefte ik dat ik het toch nog iets anders wou (ik ben dan ook zo'n eeuwige twijfelaar!). En deze keer heeft zi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 25-3-2013 17:26:53

Sa
bruidsboeket mechelen
Hallo Waar kan je best gaan voor een bruidsboeket in mechelen? Heb van een vriendin vernomen dat bloemenwinkel De Borght mooie creaties zou maken. Of raden jullie iemand anders aan?
Bruidsboeket Reacties: 3 25-3-2013 17:17:44

Sa
trouwen in beeld
Hallo, heeft iemand ervaring met trouwen in beeld als huwelijksfotograaf? Zijn de afgewerkte albums even goed als het voorbeeldalbum? Graag uw mening! Mercikes
Fotografie Reacties: 1 25-3-2013 17:09:32

lesley
misboekje goedgekeurd!!! ( misboekje zonder eucharistie)
yes het vervelendste werkje ooit waar ik zo tegenopzag is mits één kleine verandering van de pastoor goedgekeurd, nu nog de muziek vinden voor sommige plaatsen in te vullen en dan het gedrukt worden! ben zooooooooo blij, ook al is de muzie...
Ceremonie Reacties: 5 25-3-2013 16:20:18

Stéphanie
Nog 4 dagen te gaan en het is zover!!
Beste medebruidjes, Nog 4 dagen!! Ik kan het haast niet geloven hoe vlug het allemaal gaat! Ik besef nu al dat ik imens zal moeten genieten van onze dag, als je ziet hoe vlug dat voorbereidingsjaar voorbij is gegaan.  Ben wel stressy, deze nac...
Voorbereiding Reacties: 8 25-3-2013 16:17:08

Eve
Wikkel mignonettjes?
Hallo bruidjes, Ik zou graag een gepersonaliseerde wikkel maken voor rond mignonette'kes (jullie kennen ze wel de hemelse chocoladekes in 'het rode jasje' van cote d'or). Mijn vraag: beschikt iemand over een template hiervoor? ik heb zelf een trouw...
Ideeën Reacties: 3 25-3-2013 16:12:51

Sa
kapper en make-up (aan huis) mechelen
Hallo Wie kent een goede kapper (opsteekkapsels) in mechelen die bij voorkeur aan huis komt op de grote dag? Of iemand die zowel het bruidskapsel als make-up aan huis doet? Want anders kan ik ook nog op zoek naar een visagiste regio Mechelen. H...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 25-3-2013 15:58:33

Dorien
Snoep/ijs/B&B/... maakt niet uit, maar geen park/fort/...
Ok, hier ben ik weer Hoe dichter de trouw komt, hoe meer vragen ik heb (oeioei, wat wordt dat een week voor de trouw...) Wij zijn nog steeds op zoek naar fotolocaties, de fotograaf en de ceremoniemeester hebben al verschillende suggesties gedaan m...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 25-3-2013 15:09:06

Robby
koordjes knop envelopes gezocht
Weet er iemand waar ik van die ouderwetse bruine envelopes kan vinden waarbij  de omslag met een koordje wordt gesloten? voorbeelden http://goo.gl/Z8gkB mercikes
Uitnodigingen Reacties: 4 25-3-2013 15:08:55

Elke
Openingsdans dilemma!
Dag medebruidjes en bruidegommen. We zijn sterk aan het twijfelen over onze openingsdans. We willen wel één van onderstaande nummers, maar kunnen niet kiezen. - Hooverphonic: mad about you, de live versie with orchestra (http://www.youtube...
Openingsdans Reacties: 5 25-3-2013 14:48:32

sara
Feestzaal Limburg
Hoi wij zijn op zoek naar een betaalbare, gezellige feestzaal in Limburg/Diest/Mol, liefst vrij van catering.  We hebben een 200-tal personen die we wensen uit te nodigen dus het moet tevens een voldoende ruime zaal zijn. Hebben jullie tip...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-3-2013 14:25:20

Elke
Nog 39 dagen: niets vergeten?
Met nog 39 dagen op de teller komt alles toch wel héél dichtbij! Ik heb vooral angst dat ik iets over het hoofd zie. Wie kan mij even helpen het overzicht te bewaren? - Laatste pas kleed op 6 april - kostuum hangt in de kast - schoenen en ...
Voorbereiding Reacties: 7 25-3-2013 14:10:56

Annina
welke armband - passend bij kleed of bij halsketting?
Hallo, Mijn juwelen waren "makkelijk" gekozen. Ik kocht een tiara met ronde kristalsteentjes en zag direct dat dit bij een setje juwelen hoorde dat ik vorig jaar van mijn verloofde kreeg. Het gaat om "swarovski brillance setje" de ketting en oorring...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-3-2013 13:39:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...