Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stefaan
tips voor goede fotograaf (= goede prijs/kwaliteit)
hallo allen, wij zijn op dit moment op zoek naar een goede fotograaf (= goede prijs/kwaliteit). wij trouwen op 27/7/2013 in Lier (Antwerpen) Digitale foto's in hoge resolutie (zonder watermerk) vinden wij heel belangrijk. alle tips welkom! &n...
Fotografie Reacties: 17 22-3-2013 22:05:18

Kathleen
Keuze : praatpaal of wolkie talkies?
Hey hey, ik heb een vraagje: wat denken jullie? ik wou allebei doen, maar van mijn vriend moet ik kiezen:- zo een praatpaal die dan opnames maakt van wie dit wenst en dan een boodschap kan inspreken- ofwel zo van die wolkie talkies waar mensen dan hu...
Ideeën Reacties: 1 22-3-2013 21:56:26

Katrien
Naamafroeping, tafelverdeling
Ik zit mij nu al een hele tijd af te vragen hoe ik dit zou doen, ik d8 gewoon de mensen laten af te toepen aan tafel 1 enz... Ma nu wordt dit blijkbaar niet meer zoveel gedaan, maar nu vraag ik mij af ik heb hier al veel over snoepjes enzo gelez...
Voorbereiding Reacties: 7 22-3-2013 19:41:11

Jessie
Juweeltjes te koop
Hej, ik had juweeltjes (armband en ketting) gekocht in een andere winkel dan waar mijn kleed van komt, maar vandaag ben ik mijn kleed gaan passen en de juwelen gaan er helemaal niet op. Daarom wil ik ze graag verkopen. Het zijn juweeltjes van Linea...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 22-3-2013 18:29:41

Marlies
Troubles in paradise...
Heyhey, Ik zit met een probleem. Mijn hubby zijn ouders zijn gescheiden, hij heeft een groot deel van zijn jeugd gewoond bij zijn vader en stiefmoeder. Hij heeft wel nog steeds contact met zijn moeder en stiefvader en een goed contact. Nu, daar ligt...
Voorbereiding Reacties: 9 22-3-2013 16:30:40

Veronique
Voorbeeld misboekje
Hoi iedereen! Ik ben op zoek naar voorbeeldjes van misboekjes... Inspiratie wilt maar niet komen  en ik kom precies uit op altijd dezelfde teksten als ik google Zouden jullie mij er enkele willen doormailen aub? vero.smet@gmail.com Alvast super...
Religie Reacties: 1 22-3-2013 16:19:24

Annina
voorbeeld rent a priest vieringen!
hoi even geleden stelde ik deze vraag al: helaas geen reactie. Aangezien ik graag aan de viering zou starten maar niet weet hoe en wat waar te zetten, zou ik graag wat voorbeeldjes ontvangen! Graag mailen naar: annina_segers@hotmail.com Dank u!! ...
Religie Reacties: 4 22-3-2013 15:03:36

rob
intieme viering
kennen jullie een bedrijf dat een intieme viering kan leiden. rent a priest vinden we vrij duur. groeten
Ceremonie Reacties: 5 22-3-2013 15:02:10

kiki
Help, heel dringend op zoek naar cateraar regio zottegem-oudenaarde-kortrijk!
Dag medebruidjes, Paniek en stress hier....we hebben pas heel laat beslist om nog dit jaar in september te trouwen. We hebben net een zaal gevonden maar de cateraar die we graag op onze feest hadden gehad is niet meer vrij. We hadden graag traiteur...
Voorbereiding Reacties: 6 22-3-2013 14:57:08

Carrie
Sexy lingerie?
Zoveel soorten en zoveel winkels... en toch ! Bruidslingerie moet ik nog kopen (eenvoudige strapless bh en gemakkelijke slip of shorty) maar dat is geen probleem. Ik wil namelijk iets pikantere lingerie voor de huwelijksnacht (een lang corset en ja...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-3-2013 13:51:30

Deborah
13 april bruidjes
Hoi Hoe staat het met de zenuwen van de dames die trouwen op 13/04, ikzelf ben nog relatief kalm met nog 21 dagen op de teller. Het enige wat mij zorgen baart is het weer...ik vrees dat het nog steeds koud zal zijn...en ik had zo gehoopt op een 18 g...
Voorbereiding Reacties: 6 22-3-2013 13:09:52

lesley
help, help, help, deadline!
even frustratie lossen want ik weet mezelf geen weg meer om het misschien meest onozele ding, mijn toekomstige en ik komen totaal niet overeen voor de muziek in de kerk! ik vind het echt frustrerend beginnen worden, moet vanavond mijn cd bij de pasto...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 22-3-2013 12:23:30

Ann
broche
Hallo medebruidjes en gommetjes, voor al eer wij zelf in het huwelijksboodje stappen mogen wij binnen een maandje nog mee genieten van onze beste vrienden hun huwelijk Ik heb een zwart broekpak, zwarte schoenen met strass en zilveren handtasje en ee...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 22-3-2013 11:46:16

Veva
Overleg met de feestzaal: hulp gevraagd
Hey bruidjes, Morgen hebben we een overleg met de feestzaal om reeds een aantal details vast te leggen. Op mijn lijstje staan volgende vragen: - Menu: welke gaan we nemen? - Startuur receptie? - Bloemen: zij voorzien ze, maar kan ik kleur kiezen? - ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-3-2013 11:44:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...