Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maja
Jasje op trouwkleed
Dames Waar zou ik een gelijkaardig vestje kunnen vinden? http://www.jennyjoseph.com/nl/Jassen-Wraps-Bruiloft-Charmeuse-Stola-S-Met-1-2-Mouwen-013020207-g20207?la=D7EAFC0AF9773C518D44D08802ECDC22#.UTx957QJl9M.email Dit komt namelijk uit Amerika (ho...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-3-2013 9:47:52

Karolien
binnenlocatie foto's
Weet er iemand een mooie binnenlocatie om foto's te trekken regio Hamont - Achel, Neerpelt en omgeving?alvast bedankt voor jullie tips
Locaties - Fotografie Reacties: 0 18-3-2013 22:54:09

Charlotte
tafelaanduiding gadgets
Hallo iedereen Als de gasten binnenkomen, willen we ze iets meegeven waar hun tafelnaam op staat. Eerst hadden we gedacht om kleine zakjes met vliegtuigsnoepjes (we werken met reizenthema) te maken met daaraan een kaartje met tafelnaam op, maa...
Ideeën Reacties: 9 18-3-2013 22:29:13

Michèle
guestbook tree
hoi mede bruidjes to be :) Was aan het rondsnuffelen op etsy op zoek naar zo'n schilderij gastenboek boom waar mensen op kunnen schrijven... Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je die personaliseren?wik hebben themakleur turquoise en zie er geen st...
Voorbereiding Reacties: 5 18-3-2013 22:11:00

Sarah
trouwringen aan op foto's
Aangezien wij over de middag onze foto's nemen en pas daarna voor de kerk trouwen en onze ringen geven, zouden we die normaal niet op de foto's aan hebben. Zijn er nog mensen die het zo hebben? Doen jullie ze toch aan voor de foto's? En erna terug ui...
Fotografie Reacties: 11 18-3-2013 21:12:25

Carrie
Als de verloofde van huis is...
loopt de toekomstige bruid haar schoentjes in, maakt ze de juwelen voor de bruidsmeisjes, knutselt ze een vlaggenlijntje 'just married' in elkaar, geniet ze van over-the-top-vrouwen-programmakes, zoekt ze mooie trouwringen, en mist ze haar schatteven...
Voorbereiding Reacties: 11 18-3-2013 21:03:32

Eline
DIY Bloemenboog
Ik meen me te herinneren dat er hier een hele tijd geleden eens iemand vroeg naar een bloemenboog. Vandaag staat er een metalen rozenboog in het reclameblaadje van Aldi. Die zal vanaf woensdag 20/3 in de winkel zijn. Voor DIY bruidjes die graag wille...
Voorbereiding Reacties: 9 18-3-2013 18:25:56

Katrien
Teenslippers?
Diegene die teenslippers zetten op hun trouwfeest hoe doen jullie dit voor de maat? Zetten jullie alles gewoon in een mand en hangen jullie er een lintje aan met de maat of hoe doen jullie dit? En hangen jullie er een tekstje bij aan de mand of laten...
Voorbereiding Reacties: 6 18-3-2013 18:05:28

candy
Eindelijk onze openingsnummer gevonden
Na lang zoeken en luisteren hebben we gisteren een liedje gevonden. Het is Christina Perri  "A Thousand Years geworden. We hadden gisteren na de film van twilight breaking dawn part 2 gekeken en op laaste speelde ze het liedje af en we keken mek...
Voorbereiding Reacties: 3 18-3-2013 17:02:07

Emmy
Hulp gevraagd
Hallo allemaal, We zijn dit weekend bij Labaere in Zottegem folder gaan halen voor het kostuum van mijn toekomstige. Dit is een brochure van cossmo. Er staan daar ook heel mooie trouwjurkjes in, witte, A lijn tot juist onder de knie, net wat ik zoe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-3-2013 16:34:49

Jente
DJ - contract?
Hoi bruidjes in spe! Wij hebben eindelijk onze DJ gevonden! Het is een DJ gewordne die ik heb horen draaien op een huwelijk van een collega en die qua muziekstijl goed aansluit bij de onze! Héél content dus!! Wel nog een vraagje: Ik zou l...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 18-3-2013 16:20:09

Nitsi
Bedank foto
Hoi iedereen, Wij zouden een fotootje met 'bedankt' erop willen sturen naar de mensen die er niet bij waren maar wel een cadeautje of kaartje gegeven hebben. Hoe zouden jullie dat doen? Gewoon foto's laten drukken en op de achterkant iets schrijven...
Ideeën Reacties: 1 18-3-2013 16:12:52

noortje
Waar de 'partner' vermelden?
We zijn vollebak bezig met de uitnodigingen op punt te stellen, dus hier weeral een vraag daarover Schrijven jullie op de envelop : Voor .... en partner (Ook als die persoon eventueel nog geen partner heeft) Of schrijven jullie in de uitnodiging zel...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-3-2013 16:03:25

ilse
NOTARISKOSTEN?
Morgen hebben we een afspaak met de notaris,weet iemand hoeveel het kost?  Een testament en huwelijkscontract?   dank hartelijk
Juridisch Reacties: 14 18-3-2013 14:04:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...