Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlyn
Kleur is beslist!
Hallo iedereen! Vorige week zaterdag ben ik nog eens naar onze feestzaal gaan kijken die klaarstond voor een ander feest.. Nu was dit wel niet met de accentkleur die wij voor ogen hadden, maar nu hebben we wel een beeld van hoe de zaal er kan uitzie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 18-3-2013 13:18:49

Jasmijn
Nog zoveel te doen ...
Even reflecteren. Nadat mijn vriend me in december ten huwelijk vroeg kon ik het niet laten van snel een datum te prikken en dat is dus 24augustus2013 geworden. Door dat ik zelf 1 van de eerste in mijn familie ben dat gaat trouwen van mn neven en ni...
Voorbereiding Reacties: 8 18-3-2013 12:25:37

Annina
voorbeelden viering rent a priest + "verhaaltje"
hoi allen, wij zullen een viering via rent a priest doen in onze feestzaal zelf. we kregen een lijst met teksten maar daar geraak ik niet aan uit (veel te oud en stijf naar mijn zin!). Ik vroeg aan de priester ook om ons "richtlijnen" te geven van ...
Ceremonie Reacties: 2 18-3-2013 11:53:30

Dorien
HULP! Piercing - Litteken --> huwelijk??
Hoi Allemaal, ik heb sinds 2 jaar een piercing boven mijn rechter borst, een klein diamantje. Een tijdje geleden was dit ontstoken, ik heb dit goed verzorgd, maar gisteren is de piercing er uit gekomen (mits wat hulp van de spoed). De dokter zij dire...
Voorbereiding Reacties: 10 18-3-2013 11:23:02

Bart
Bruidsboeket
Hoi, kan er iemand een goede bloemist aanraden voor het bruidsboeket. Regio Beringen - Heeusden-Zolder - Lummen. Merci! Bart
Bruidsboeket Reacties: 3 18-3-2013 11:20:08

Tineke
Volledig op schema!
Hoi iedereen, Ook ik ben door het dolle heen. Ik ben dit weekend mijn jurk voor de eerste keer gaan passen en dat viel reuzemee. Ze is iets te lang onderaan en in mijn taille moeten ze ze ook nog wat innemen, maar voor de rest zat ze als gegoten! V...
Voorbereiding Reacties: 4 18-3-2013 11:04:20

Guinevere
Huisje gekocht ! Wat nu ? :-)
Hellow iedereen ! Donderdag als tweede bezoeker een (zoveelste) woning gaan bezichtigen en meteen gekocht ! Compromis wordt volgende week getekend, maar daarin zal dan staan dat we "ongehuwd" zijn. Nu trouwen wij een dikke twee maand later en ...
Juridisch Reacties: 14 18-3-2013 10:57:06

jolma
Is helemaal blij!
Juih! De laatste dag dat ik hier 200 dagen zie staan! En een leuk weekend achter de rug: uitnodigingen gemaakt en besteld, stukje van de bedankingen gemaakt en de datum waarop ik mijn trouwring ga maken ligt vast! Ik kijk helemaal uit naar 8 juni! ...
Voorbereiding Reacties: 8 18-3-2013 10:43:31

edith
Dit kan ik niet geloven
Pffff belde net naar het stadhuis met de vraag welke documenten ik moet meehebben als we de aangifte doen. en weet ze mij te zeggen dat we er niet op staan op 29 juni 2013 om 11.30  we staan helemaal niet op de agenda. pff slicht kom je daar van...
Voorbereiding Reacties: 17 18-3-2013 10:15:53

noortje
één uitnodiging ophangen op het werk?
Hoi! Misschien zit er nog iemand met dezelfde vraag of 'probleem' als mij Ik begin in juli te werken als verpleegkundige en ik weet al ongeveer waar ik ga werken Maar wordt er gewoon 1 uitnodiging opgehangen op de dienst waar ik kom te staan? Of ka...
Uitnodigingen Reacties: 8 18-3-2013 10:13:07

Kirsten
Schoonmoeder
Hebben jullie ook zo'n last van een bemoeizieke, alles beter wetende schoonmoeder? Gisteren gingen we er langs en vertelden blij over enkele zaken die we weer geregeld hebben voor ons huwelijk. - We hebben onze trouwringen gekozen en als we vertele...
Voorbereiding Reacties: 17 18-3-2013 9:32:54

Katrien
"chique" jongensschoentjes gezocht
Dag bruidjes en gommetjes, ik ben voor m'n zoontje (5jaar) op zoek naar schoentjes voor onder z'n kostuum. Eigenlijk zoiets als dit: http://www.suitsyouwell.nl/jongens/nette-jongensschoenen/775/schoen-veter-zwart Met een veter, of met velcro, ma...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 18-3-2013 9:05:50

Finley
Hopeloos op zoek naar,... muziek
Wij trouwen 29/06/2013 en we zijn nog op zoek naar live muziek voor in de kerk. Bij voorkeur een jonger iemand die een moderne toets kan geven. Kennen jullie iemand? Bedankt om te helpen!!
Muziek - Live Reacties: 15 18-3-2013 8:20:15

Melanie
Yes wat een geweldig weekend!
Hallo allemaal! Ik heb me weer een geweldig weekend achter de rug. Na vorige week de feestzaal besproken te hebben zijn we nu weer een stapje dichterbij. Wij waren gisteren bij onze ceremoniemeester, en beste vriendin,  om wat dingen door te sp...
Voorbereiding Reacties: 0 18-3-2013 7:54:52

Ann
cruise
Wij trouwen in januari 2014 en gaan pas op huwelijksreis in juli 2014... op cruise naar Talin, Sint Petersburg, Helsinke en Stockholm... Kijk er zo naar uit!!! Dit jaar plannen we geen vakantie dus t wordt dubbel genieten dan!!! Weer iets om af te...
Huwelijksreis Reacties: 3 17-3-2013 22:58:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...