Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessie
Side tiara/ fascinator
Hey ladies and gents! Ik heb een vrij eenvoudige maar prachtige jurk. Dit weekend heb ik voor de derde keer proefkapsel (hoop dat het deze keer wél mooi is). Ik heb vrij donker haar ook. En ik had al van die Bridal Blinx gekocht van Poirier. Ma...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 13-3-2013 15:57:04

Ann
Aantallen van misboekjes/bellenblaas/...
Hallo iedereen! Wji trouwen ook voor de kerk, en ik vind het heel moeilijk in te schatten hoeveel volk we daar mogen verwachten. Ik hoop natuurlijk op veel volk, maar ik vrees een beetje dat de mensen dat 'tegenwoordig' niet meer zo belangrijk vind...
Voorbereiding Reacties: 3 13-3-2013 15:43:55

Fleur
Persoonlijker maken van een wettelijke trouw
Dag iedereen, Wij trouwen enkel voor de wet in het stadhuis. Maar we zouden dit graag wat persoonlijker maken. We zouden graag geloften zeggen en eventueel nog iets. Alle tips zijn welkom. Kan er ook iemand tips geven over muziek enzo. Liedjes bij d...
Ceremonie Reacties: 6 13-3-2013 15:13:58

Debbie
Wat een bende kleuters!
Kga niet in detail treden, maar soms ook het gevoel dat je ipv familie een peutertuin hebt! Wat een gezever en gezaag! Soms ben ik dat zoooooo beu hé! Van mij part blijven ze allemaal maar thuis (maar daar is ventje niet mee akkoord)  ...
Voorbereiding Reacties: 5 13-3-2013 12:35:06

Veva
Ringen & ondertrouw: check
Vandaag was het een dagje dat rond de trouw draaide. Om 9 uur 's morgens mochten wij langsgaan bij het stadskantoor om de ondertrouw in orde te brengen. Het is vandaag nog precies 6 maanden en 14 dagen voor onze wettelijke trouw. Mijn aanstaande was...
Voorbereiding Reacties: 3 13-3-2013 12:24:21

Tineke
Shoe clips
Hoi bruidjes! Ik had gedacht om mijn schoenen wat mooier te maken met shoe clips, in het thema van onze trouw 'vlinders'. Ik heb hele simpele schoenen van Linea Raffaelli en daarom dacht ik dat het net dat tikkeltje meer zou geven. Je gaat mijn scho...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 13-3-2013 11:57:14

Kelly
misboekje
Hoi Hoi, blij én gelukkig kan ik hier schrijven dat we nog 4 maand hebben te gaan, vandaag de teller op 121 én ons misboekje is AF! De diaken heeft ook zijn goedkeuring gegeven, maar ... zijn er hier die het eens willen nalezen? Vooral op...
Ceremonie Reacties: 21 13-3-2013 11:21:34

Sanne
Cupcaketaart??
Hoi iedereen Wij zouden graag voor ons huwelijk een cupcaketaart laten maken i.p.v. een gewone bruidstaart. Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan? Groetjes Sanne
Ideeën Reacties: 6 13-3-2013 11:00:09

Nathalie
blij :-)
Juist gebeld naar de bruidswinkel en mijn kleedje is binnen!! Nu wel nog maandje wachten voor de 1e pas, want ik heb mijn schoenen en lingerie nog niet. Daarvoor gaan we volgende week kijken, maar stel dat ik nog niets vind, heb ik nog maandje de ti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-3-2013 10:18:16

Nathalie
vistaprint
Hey bruidjes, vistaprint werkt niet meer bij mij... Hebben jullie dit ook? Of zou het aan mijn internetverbinding liggen :-) Grtjs!
Voorbereiding Reacties: 0 13-3-2013 9:37:08

petra
Gezocht fiere papa's
Voor een reportagereeks in het Nieuwsblad Magazine ben ik op zoek naar papa's wiens dochter vorig jaar trouwde.  Papa's  vertellen hoe het is om hun dochter naar het altaar te begeleiden. Heb jij hiervoor interesse? Stuur dan snel...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 13-3-2013 9:33:12

Sophie
Gezocht: zelfgeschreven huwelijksbeloften
Dag allen Wij zouden onze huwelijksbeloften zelf willen schrijven. Vooral mijn aanstaande is hier niet goed in. Wie heeft dit nog gedaan? Hebben jullie daar een digitale versie van die wij mogen gebruiken als inspiratiebron? Heel erg bedankt!
Ceremonie Reacties: 2 13-3-2013 9:15:31

tima
toch een beetje trots
omdat ik toch een beetje super trots ben wilde ik dit even met jullie delen . http://www.trouwplaza.be/blog/belgische-huwelijksreportage-laetitia-en-manno/
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 13-3-2013 0:12:13

nikky
buiten + binnen locatie regio limburg
wij trouwen op 06.07-2013 en zijn nog opzoek naar een mooie fotolocatie zowel binnen als buiten  waarom beide (je weet maar nooit met het weer hier in belgie) ik had zowiezo al domein bokrijk in gedachte zelf wonen we in grote-brogel  du...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 13-3-2013 0:00:56

Fleur
kaartjes receptie/avondfeest bij uitnodigingen
Hallo iedereen, Wij hebben besloten om binnen vijf maanden te trouwen. Veel te regelen op korte tijd dus ;). Voor de uitnodigingen zitten we een beetje met de handen in het haar. We willen eerst en vooral niet te veel geld uitgeven, maar willen ook ...
Uitnodigingen Reacties: 3 12-3-2013 22:49:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...