Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nancy
jakkes
  Daarjuist mijn testament aan het schrijven geweest.We gaan dinsdag naar notaris om ons huwelijkskontrakt te tekenen en de testamenten af te geven aanéén van ons beiden hebben we dit allemaal ineens maar geregeld.de notaris. Hebben be...
Juridisch Reacties: 3 9-3-2013 19:24:20

Romy
alicia keys?
Try sleeping with a broken heart... is ons liedje. Wij krijgen er alletwee kippenvel van. Mijn vriend wil dat ik op dat liedje de kerk binnenkom. De tekst is wel niet toepasselijk voor het binnenkomen, moeten wij daar rekening me houden? Graag jullie...
Openingsdans Reacties: 7 9-3-2013 19:20:54

Delphine
liedje na het ondertekenen van het huwelijksregister
Hoi hoi! Ik zit al een tijdje met een liedje in mijn hoofd die ik wil gebruiken tijdens de huwelijksviering. Maar mijn verloofde denkt dat de mensen dit te heftig gaan vinden. Ik zou het graag afspelen nadat we het huwelijksregister hebben onderteken...
Voorbereiding Reacties: 3 9-3-2013 17:39:25

Veronique
Openingsdans
Hey iedereen, Morgen onze eerste dansles... Wij hebben lang getwijfeld, ikzelf uren dit forum afgeschuimd :), maar hebben gekozen om te beginnen met de slow "you are" van Dolly Parton en dan over te gaan op "dance me to the end of live" van Pieter E...
Openingsdans Reacties: 1 9-3-2013 17:22:24

Kim
Make-up en haar aan huis in Hasselt
Dag dames, Wij trouwen 21 september 2013, dat is nog wel eventjes maar ik ben al een beetje aan het rondkijken naar iemand die mijn haar en make-up kan doen bij mijn ouders in Hasselt. Kunnen jullie iemand aanraden die niet al te duur is? Liefst iem...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 9-3-2013 17:15:07

Nathalie
uitnodigingen vistaprint
Hallo, wij zijn onze uitnodigingen aan het maken via vistaprint. We hebben ervoor gekozen om zelf een ontwerp te maken. Het is nu af maar we willen het graag eens zien, je kan enkel een afdrukvoorbeeld bekijken terwijl je bij Poobies wel een proefd...
Uitnodigingen Reacties: 6 9-3-2013 16:31:48

fabienne
Wie oh wie kan me helpen
Hallo bruidjes in spe ik ben opzoek naar een papieren tafelloper van het merk SOFTEX in het grijs. In de trafic en casa verkopen ze de grote rol maar ik moet alleen de tafelloper hebben . Of weet iemand nog een winkel of site met goedkope tafellopers...
Voorbereiding Reacties: 7 9-3-2013 15:03:23

Ruth
Zirkonia of briljant?
Dag dames, ik ga binnenkort kiezen waar ik mijn steentjes op mijn trouwring wil! Ik twijfel echter tussen zirkonia's en briljantjes... Wat mij doet twijfelen is het enorme prijsverschil! De juwelier vraagt 60 euro voor een briljantje, en 20 euro voo...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 9-3-2013 14:54:49

Lynn
geen bruidstaart?
Hi Dames Wij hebben gekozen voor een dessertenbuffet, maar daar hoort geen bruidstaart bij. Op zich zijn het allemaal verfijnde mini dessertjes, dus daar past nu niet direct zo'n bombastische taart bij.. Maar.. ergens vind ik het toch raar dat we ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 9-3-2013 14:07:03

Katrien
Houders voor tafelnamen
Hallo, heeft iemand een idee waar ik houders kan vinden om onze tafelnamen in te zetten? het zijn foto's van 11 op 15cm. Liefst niet te duur want is maar voor één keer te gebruiken
Ideeën Reacties: 7 9-3-2013 13:56:24

Marjan
Paars-roze calla's bij rood trouwkleed
Dag bruidjes Ben een beetje bezig aan een moodboard om de kleuren van de accessoires bij mijn kleed te kiezen. Het kleed is knalrood (http://www.marylisebridal.com/images/collection/2013/Marylise_2013_Forza_01.jpg). Voor de bloemen was ik nu aan lic...
Bruidsboeket Reacties: 3 9-3-2013 13:39:21

sara
Alternatieve Feestlocatie met BBQ/party/.... gezocht in Limburg of omgeving
Hoi Wij willen in het najaar trouwen en zijn op zoek naar een budgetvriendelijke en flexibele feestlocatie in Limburg of omgeving. We willen het iets alternatiever aanpakken, Vb. met BBQ mogelijkheid of kunnen ook catering/dj zelf voorzien. Kent ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-3-2013 12:13:04

Tinne
Wat vinden jullie van tekst uitnodiging?
Eindelijk een tekst voor de uitnodiging kunnen opstellen die we goed vinden. Het moest bij ons passen, mocht niet te stijf zijn, niet te veel tekst, maar alles moest er wel op staan... :s Jullie kennen het wel: enoooorm wikken en wegen, en vooral vee...
Uitnodigingen Reacties: 3 9-3-2013 10:12:10

kylie
Huwelijksviering... zoveel vragen!!
Hallo allemaal Ik heb even jullie mening nodig over ons boekje. Allereerst hebben wij geen misviering maar een gebedsviering (geen eucharistie) Dit zou onze planning worden (vooplopig) Intrede Verwelkoming pastoor (persoonlijk) Bijbels verhaal (gee...
Religie Reacties: 2 9-3-2013 9:39:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...