Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valerie
wanneer verzenden van uitnodigingen?
Nog 63 dagen op de teller, de uitnodigingen liggen klaar .. maar nu weet ik niet wanneer ik deze zou verzenden, we zijn volgende week 8 weken van de trouw ... wanneer zouden jullie die verzenden?
Uitnodigingen Reacties: 18 8-3-2013 7:27:58

Yoline
Een ramp (of toch voor mij)
Hallo luitjes Ik ben daarstraks de uitnodigingen wezen halen, na ze eens vluchtig bekeken te hebben (de mensen hadden bezoek) zijn we naar huis gereden om tot de ontdekking te komen dat er een grote schrijffout in staat. Ik werd zot. Wat moet ik nu ...
Uitnodigingen Reacties: 15 7-3-2013 23:37:20

KATRIJN
Catering op ons dansfeest
Goeienavond Bruidjes! Ik zoek enkele catering-ideetjes. Wij trouwen om 11u30, na het stadhuis gaan we al naar de feestzaal waar we een lekkere feestmaaltijd laten klaarmaken. Nu willen wij 's avonds een spetterend dansfeest geven voor onze vrienden. ...
Ideeën Reacties: 6 7-3-2013 22:51:12

Evy
zit in een dipje! :-(
Hey lieve bruidjes, Pfff ik heb 2 vreselijke weken achter de rug! Mijn zus en broer praten al enkele jaren niet meer met elkaar (een heel lang en ingewikkeld verhaal dat ik jullie zal besparen). Ik wou heel graag m'n zus als getuige (ik ben o...
Voorbereiding Reacties: 19 7-3-2013 22:46:14

Stéphanie
Cadeautjes.
Hey, Wij zijn op zoek naar ideeën voor cadeautjes (Dat was al duidelijk met de titel zeker? :-D ) We zijn op zoek naar een cadeau voor de ouders en schoonouders. Getuigen (2 vrouwen van 27 en 34) En dan onze 6 bruidskindjes. Jongens: 10.5 - ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-3-2013 21:23:38

Shana
Zoekt dringend nog trouwvervoer!!!
Hey bruidjes, Zelf heb ik al een Londense Taxi als trouwauto.Maar ik zoek nog ongeveer 5 volgwagens voor op onze grote dag. Wij hebben een klein budget en ik hoop dat ik eventueel auto's gratis kan gebruiken, of voor een klein prikje.... Wie kan ...
Voorbereiding Reacties: 11 7-3-2013 20:33:40

Ann
Schoonbroer zal niet bij de mis zijn..
Hallo iedereen! Ik zit met een probleem, en mijn vriend lijkt mij niet echt te begrijpen. Zijn zus is enkele jaren geleden getrouwd, burgerlijk en heel klein,omdat ze nog niet zo lang een kind hadden en 't niet breed hadden. Wij hebben nu een iet...
Voorbereiding Reacties: 19 7-3-2013 19:59:31

Christ
Houten antieken fotokader
Mocht iemand op zoek zijn naar een antieken houten kader om bv de genodigden mee te fotograferen, ik heb er nog een die ik weg doe... Greetz, Christ
Ideeën Reacties: 5 7-3-2013 19:14:26

Katrien
Tafelkristallen
Ik zou deze op de tafels willen leggen in de feestzaal om toch een extra touch te geven, maar hoeveel stuks moet ik voorzien per tafel. We hebben ronde tafels waar 12 personen aan zitten. Per doosje zitten er 300 - 350 stuks in. Is 100 stuks per taf...
Ideeën Reacties: 2 7-3-2013 19:02:02

Eva
DJ DDD
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een DJ.  Wij trouwen in de vossenberg (zaal aan het water) commerciële muziek en 90's hits zijn ons ding. wij hebben voorlopig oog op DJ D.D.D. (dirk de deckere) Heeft iemand hier al ervaring mee ? of al h...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 7-3-2013 18:56:56

Evy
Eerste pas gehad :))
Hey dames, Ben net terug van mijn eerste pas en het was SUPER!! Ben weer helemaal verliefd geworden op mijn kleedje Het was heel spannend aangezien mijn mama het kleed ook voor de eerste keer zou zien (was er niet bij toen ik het kocht) En he...
Voorbereiding Reacties: 7 7-3-2013 17:31:02

Eline
Welkomstgedichtje
Hey hey! We zijn druk bezig met onze viering en het schiet al aardig op  Er is maar 1 ding waar ik geen inspiratie voor heb en dat is een gedichtje voor in het begin van de viering, om iedereen welkom te heten. Mijn vriend gaat iedereen gewoon w...
Ceremonie Reacties: 8 7-3-2013 17:22:30

Jill
Cadeautje bruidskindjes
Iemand ideeën voor een cadeautje voor mijn nichtje? Zij wordt op onze trouwdag 3 jaar en zal de ringen dragen. :-) Ik zou graag wel iets willen met enige vorm van betekenis/herinnering.  Ik heb nog 14 dagen om iets te vinden 
Ceremonie Reacties: 4 7-3-2013 15:24:13

shalane
Gedichten/teksten ceremonie
Hello brides :) Ik ben nu al even op zoek naar mooie gedichten of teksten of misschien wel mooie liedjesteksten om voor te lezen of te laten lezen tijdens onze ceremonie. Nu vind ik enkel op het internet korte versjes. Kunnen jullie sites waarop ik ...
Ceremonie Reacties: 4 7-3-2013 15:01:46

Rebecca
Feestreglement - veiligheidsvoorschriften
Hey allen Ben volop bezig met het ontwerpen van onze menukaart (een drieluik waarop onder andere menu, info praatpaal). Hierop wil ik ook een soort feestreglement plaatsen maar dan eerder in de vorm van veiligheidsvoorschriften tijdens een vlucht/ ti...
Ideeën Reacties: 13 7-3-2013 14:28:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...