Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Guinevere
Uittredelied gemeentehuis?
Hey bruidjes, We zijn nog hopeloos op zoek naar een liedje wanneer we het gemeentehuis verlaten. Intredelied wordt "I won't give up" : http://www.youtube.com/watch?v=TdN5GyTl8K0 Tips zijn welkom !
Ceremonie Reacties: 11 6-3-2013 14:03:06

HELENE
Intrede kerk
Hallo ! Bijna klaar met het misboekje, maar waar ik eerst zo overtuigd van was, begin ik nu serieus over te twijfelen. Ik vond Chapel of Love van The Dixie Cups een super intredelied. Ik ben vorig weekend even de kathedraal binnengelopen waar de ...
Ceremonie Reacties: 3 6-3-2013 13:49:06

Petra
Sopraan en piano
Ik zoek een goede sopraan die klassieke werken bengt en een painist. Regio : tussen Brussel en Antwerpen. Dank voor de hulp
Muziek - Live Reacties: 8 6-3-2013 13:28:49

Tamara
Trouwjurken passen
Hallo allemaal! Mijn tante gaat mijn trouwkleed maken maar we zouden samen eerst eens op stap gaan om enkele modellen te gaan passen om te zien wat me het beste past: bustier, halter, enz Nu vroeg ik me af of je een afspraak moet maken om kleedjes te...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-3-2013 13:20:16

lien
wit jurkje
als openingsdans zijn we het dansje van time of my life aan het instuderen. Nu ben ik op zoek naar een kort wit jurkje om aan te doen tijdens deze dans. Het zou niet te duur mogen zijn. en vermits ik het op het moment heel erg druk heb met verschille...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 6-3-2013 12:50:56

melissa
huwelijksmis tijdens de hoogmis :(
zoals de titel het al zegt, moeten we trouwen tijdens de hoogmis, ben hier ABSOLUUT niet blij mee :( maar de datum betekend teveel voor mij om van datum te veranderen, de 18 de augustus, zijn mijn grootouders 65 jaar gehuwd, vandaar dat we in hun gem...
Ceremonie Reacties: 5 6-3-2013 12:39:57

krista
wie helpt zoeken?
Ik ben nog op zoek naar een rijmpje voor op de trouwuitnodiging te zetten, om aan de mensen te vragen om een seintje te geven of ze wel of niet kunnen komen op onze trouwdag. Maar krijg het niet tegoei verwoord. Gisteren wouden we onze trouwuitnodigi...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-3-2013 8:46:08

shalane
foutje met de teller??
Klopt bij jullie de teller nog die aftelt naar de datum? Bij mij zouden het nog maar 46 dagen zijn.. dit klopt niet. forumbeheerders??
Voorbereiding Reacties: 14 6-3-2013 7:58:17

kathleen
Wat met de mensen van de suite als je fotos gaat nemen
Ik zit met probleem dat ik niet weet wat ik met de mensen vn de suite moet doen. Wik hebben enkel een avondfeest en dit begint om 19u
Voorbereiding Reacties: 9 5-3-2013 23:05:20

Katrien
Twijfel
We zijn bezig met onze muziek voor tijdens onze viering in de kerk. Onze muzikant stelde Run voor van Snow Patrol. Hij speelt en zingt dit heel graag. Mijn vriend vindt dit zeer ok, maar ik twijfel toch heel erg. Ik vind de tekst nogal raar voor tijd...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 5-3-2013 22:57:05

tinne
Uitnodigingen nog op tijd of niet?
Hallo iedereen Wij hebben sinds 1 februari onze uitnodigingen besteld. Het is nu al 5 maart en ze zijn er nog altijd niet. We hebben meerdere malen een mailtje gestuurd en geen reactie. Vandaag hebben we gebeld en de zaakvoerder is ziek?!? De mevrouw...
Uitnodigingen Reacties: 8 5-3-2013 22:27:47

Carrie
Truukjes gezocht voor knellende schoenen
Neen, echt te klein zijn ze niet... Ja, ik moet ze nog een beetje inlopen en dan zal het leder zich wel wat zetten... Maar toch...  Kennen jullie truukjes om klein zittende schoenen wat te rekken? Helpt vb rondlopen met dikke sokken in, met wat...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 5-3-2013 21:59:33

Sabrina
aantal mensen op receptie van gemeente
Hallo! Wij zijn vanavond gaan tekenen voor de ondertrouw en blijkbaar biedt de gemeente na de burgerlijke trouw een kleine receptie aan. Voor die receptie vragen ze een indicatie van het aantal mensen dat we verwachten, maar we hebben er echt geen i...
Ceremonie Reacties: 3 5-3-2013 20:56:29

Nathalie
iemand ervaring met exclusive car rental..
Dag, Ik had reeds een berichtje geplaatst ivm het huren van een Aston Martin voor ons huwelijk. Mijn verloofde is nogal fan van James Bond :-) Nu heb ik de wagen gevonden om te huren bij exclusive car rental voor enkele uren, een volledige dag is ...
Ceremonie Reacties: 5 5-3-2013 20:38:34

Dorien
bloemist / decoratie en tafel versiering
Kent iemand goede adressen in de buurt van grobbendonk (herenthout , herentals, vorselaar tot lier ofzo) voor decoratiestukjes? bloemen voor in de kerk + bruidsboeket?
Bruidsboeket Reacties: 4 5-3-2013 19:24:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...