Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Christ
Villa Verdi - Sint-Denijs-Westrem
Ik zit hier vaak als fotograaf op dit forum, maar 5 juli is het zover...ik ga zelf trouwen :-) Vanmiddag mijn kostuum gaan bestellen bij Villa Verdi in Sint-Denijs-Westrem Ik heb niet het perfecte figuur... ideaal dus om bij hen aan te kloppen... Een...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 1-3-2013 19:36:36

Melissa-Sven
Dj gezocht West-Vlaanderen
wij zijn nog op zoek naar een goeie Dj liefst regio West-Vlaanderen. Iemand een idee'tje :)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 1-3-2013 19:36:15

jolma
fotolocatie redio kortrijk/wevelgem
Leuke fotolocaties gezocht regio Kortrijk/wevelgem...echt alle ideeën zijn welkom! We zoeken iets met een moderne hippe uitstraling, maar staan voor alles open! Groetjes en bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 4 1-3-2013 19:25:38

Elien
DJ Poll van Ghent
Dag iedereen! Kan iemand mij ervaringen meedelen met DJ Poll van Ghent? Zit er een verschil in stijl tussen Poll zelf en DJ Sweeby? Merci
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 1-3-2013 17:31:01

katrien
kasteel van lebbeke
Hallo bruidjes/goms Zijn er mensen die recent ervaringen hebben met het kasteel van Lebbeke, gaan zaterdag kijken en zie hier veel negatieve commentaren. Groetjes, Katrien(nog steeds in de wolken na een super aanzoek :-D)
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-3-2013 17:27:07

Stephanie
Nog 126 dagen
 Hoi medebruidjes (en gommen) Ik begin serieus in paniek te raken op dit moment. Normaal gezien zouden wij huwen op 11-12-2013 maar wegens familiale omstandigheden hebben wij ons huwelijk vervroegd nar 06/07/2013. Omdat mijn enige grootmoeder h...
Voorbereiding Reacties: 11 1-3-2013 17:09:33

Lies
Nog 119 dagen te gaan: korte update
Dag bruidjes, Nu er nog 119 dagen staan af te tellen en de zenuwen al goed aan het gieren zijn (ook al is het nog zo lang), zijn er toch weer wat voorbereidingen in gang geschoten. Gisteren werd de bevestiging voor de uitnodigingen verstuurd, we kr...
Voorbereiding Reacties: 2 1-3-2013 16:58:20

AUDREY
feestzaal
Gisteren is onze rode loper toegekomen voor aan de feestzaal te leggen,we zijn heel tevreden over de service.Er zijn ook 2 boompjes besteld en verder menu's naamkaartjes en bloemen,nog ideetjes om een feestzaal op te fleuren... mijn kleed is in orde ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-3-2013 12:51:44

Alexandra
Stempels laten maken
Hey iedereen,  ik had graag een stempel laten maken voor ons adres op de achterkant van de enveloppes. Ik wil hier een eigen ontwerp in rubberen stempel laten overzetten. Weet iemand waar ik mijn eigen rubberen stempels kan laten maken in g...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-3-2013 12:36:52

els
onderwaterledjes
hallo, Ik ben voor onze tafeldecoratie opzoek onderwaterledjes weet er iemand waar je deze kan kopen?
Ideeën Reacties: 8 1-3-2013 10:19:51

Sigrid
Zaal gezocht
Hallo iedereen, Weet er iemand toevallig een leuke zaal in de regio antwerpen? Maar wel zonder drankafnamen. Al vast bedankt
Locatie Reacties: 1 1-3-2013 10:02:12

Sara
trendy bruidstasje
ik heb voor mijn burgerlijke trouw heel hard gezocht voor een leuk en trendy bruidstasje. Na lang zoeken heb ik dat gevonden, maar ondertussen is onze trouw voorbij en doe ik er niet veel meer mee. Dus als er iemand interesse heeft. Het is van rainbo...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-3-2013 9:35:19

Brigitte
Binnenlocatie trouwfoto's
Hallo iedereen Onze dochter trouwt op 3 augustus Buitenlocatie zal niet echt een probleem zijn ,maar zoeken nog een binnenlocatie Ze trouwt in Nijlen . Elke tip in de omgeving is welkom ! Bedankt alvast!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 1-3-2013 9:23:50

Eefje
Feestzaal
Hallo, Wiet er iemand een leuke en mooie feestzaal in de buurt van Meerhout, Mol, Geel? Groetjes, Eefje
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-2-2013 22:08:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...