Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

klara
tafelthema
Hey, We zijn nog altijd niet uit hoe we onze tafel moeten versieren voor ons thema. We gaan op huwelijksreis naar de Westkust van Amerika & willen aan de ingang van zaal een landkaart van Amerika  tonen met onze reisroute erop uitgestippeld...
Voorbereiding Reacties: 5 3-3-2013 17:56:16

jolma
huren mini cooper
Hallo, Iemand een idee waar we regio Kortrijk-Roeselare een mini cooper kunnen huren? Hebben dockxx al gevonden, maar het dichtsbijzijnde dat zij kunnen bieden is Gent...wat toch wel te ver is... Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 3-3-2013 17:43:59

lesley
huwelijksreis = paradijs
hey mede bruidjes, eindelijk is de knoop doorgehakt en hebben we een keuze gemaakt over de reis..morgenvroeg snel naar het reisbureau ;) wij gaan naar kos (griekenland) een 5sterren hotel, mitsis blue domes resort & spa.. op het internet alle...
Huwelijksreis Reacties: 11 3-3-2013 17:07:17

cathy
gezocht voor bruidsmeisje maat 104
hallo ik zoek een kleedje voor ons bruidsmeisje van 3j. in de kleuren,beige,bruin,champagne,ivoor.of mss met rood of bordeaux. dit is een stijl die ik zoek. is er iemand die hun kleedje weg doet aan een prijsje. ik heb al 2dehands gekeken,ook verschi...
Kledij - Suite Reacties: 12 3-3-2013 15:09:50

shalane
trouwring gezocht
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een trouwring maar vind nergens mijn zin. Ik ben op zoek naar een ring, ongeveer, zoals op de foto. Weet iemand waar ze een uitgebreide keuze hebben aan ringen?
Kledij - Accessoires Reacties: 9 3-3-2013 13:25:28

Nadia
ringen gekozen!
Zoooo blij!  Een tijdje geleden zijn we reeds bij een goudsmid geweest (Riet Conings, Bilzen) om ringen en prijzen te vergelijken (zeker omdat we wel wat oud goud in te brengen hadden). Hadden al heel wat leuke dingen gezien en het zag er goed ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 3-3-2013 13:16:07

Marjan
Gepersonaliseerd etiket voor bierfles
Dag allemaal Aangezien mijn vriend en ik gaan trouwen in Ter Eeste (brouwerij Rodenbach dus) en mijn vriend nogal zot is van Rodenbach (was het bier van zijn studentenvereniging), zouden we als bedankje voor de gasten flessen Rodenbach Grand Cru will...
Ideeën Reacties: 16 3-3-2013 12:33:32

Marjan
Personalisering burgerlijke trouw Gent
Dag allemaal Wij trouwen in het stadhuis van Gent op een zaterdag, en dan kan je bovenop de gewone 10 minuten er nog 10 extra minuten 'personalisering' gratis bijnemen. Dat hebben we dus gedaan, maar nu hebben we geen idee wat we juist zouden doen m...
Ceremonie Reacties: 3 3-3-2013 12:13:22

Evy
Wat vinden jullie van de tekst:
Dag dames, Even jullie deskundige mening nodig over onze uitnodiging voor we ze laten drukken: Een ontmoeting werd vriendschap Vriendschap werd liefde Liefde werd trouw Evy & MaartenGeven elkaar het JA-woord op zaterdag 1 juni 2013 om 14.00 u...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-3-2013 10:10:55

Bella
Loper op gras
Hey bruidjes, Wij hebben, net zoals velen onder jullie, onze ceremonie in de tuin van de feestzaal. Ik zou heel graag een (witte) loper tussen de stoelen hebben maar kan dit op gras? Want dan schuift die misschien weg als je erop loopt... Hoe hebben...
Ceremonie Reacties: 2 3-3-2013 7:24:43

Tim
Kleedje burgerlijke trouw
Ladies, ik heb mijn droomjurk al gevonden, maar zoek nu nog een kleedje voor burgerlijke trouw, deze is ook op een andere dag. Hebben jullie tips voor winkels of merken of... Ik zou het graag wit houden, maar kort en simpel. Thanks!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-3-2013 0:01:19

krista
golden rose
Hoi medebruidjes, Zijn er onder jullie die al ervaring hebben met het make-up merk golden rose. Of zijn er mss al die gebruik hebben gemaakt van de visagiste van golden rose? Ik heb deze zaak via via toegewezen gekregen, ik denk dat t wel goed zit. D...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 2-3-2013 21:23:15

Mieke
:-(
Hey bruidjes, vandaag een serieus dipdagje :-( Normaal ga ik niet teveel zeuren maar het moet er toch eens uit.. Mijn mama zou me normaal helpen of de ochtend van ons huwelijk. Nu heeft ze vandaag gezegd dat het niet zal lukken.. Ze heeft belooft aan...
Voorbereiding Reacties: 8 2-3-2013 20:40:27

Kim
Cascada everytime we touch slow versie
Hallo iedereen Heeft er iemand het liedje van Cascada everytime we touch maar de slowversie op CD? Niet via youtube maar de originele cd. Heb al gezocht op internet maar vind enkel de "hevige" versie maar zoeken echt de slow versie. Alvast bedankt ...
Openingsdans Reacties: 10 2-3-2013 18:53:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...