Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarra
Witte vogelkooi gezocht als enveloppendoos!
Dag bruidjes, Ik heb me al rot gezocht op het internet naar een witte vogelkooi. Op 2dehands.be vind ik het geen vette en als ik er een mooie tegenkom is het belachelijk duur. Hebben jullie nog goeie websites waar ik dit eventueel kan vinden? Dit ma...
Voorbereiding Reacties: 19 2-3-2013 18:14:56

Carolien
La tiara:Bruidslingerie van Poirier
Hello medebruiden! Weet iemand de prijs van bruidslingerie van Poirier? nog een vraag: Ik heb mijn kleedje gekocht bij La Tiara in Antwerpen en ik zou graag al eens teruggaan op voorhand om bruidslingerie uit te kiezen. Is de lingerie daar op voor...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-3-2013 18:05:43

Sarra
Mini tajines kopen, WAAR?!
Dag bruidjes, Wie weet waar ik mini tajines kan kopen? Liefst niet te duur, max. 1 euro per stuk. Dit mag ook online zijn. Heb al op etsy gekeken maar daar vragen ze belachelijk veel voor. Grtjs en bedankt!
Voorbereiding Reacties: 6 2-3-2013 17:42:03

Charlotte
2e (korte) bruidsjurk
Vandaag een leuke dag achter de rug. Ik was voordien aan het denken om een kort kleedje te voorzien, moest ik het echt te warm krijgen tijdens het dansfeest met mijn lange jurk. Ik was niet van plan om iets te kopen, want mijn kast hangt vol korte ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-3-2013 17:34:12

Nathalie
fotolocatie regio waregem
Hallo, Ik ben op zoek naar een fotolocatie regio Waregem, zowel binnen als buiten. Grtjs! Nathalie
Fotografie Reacties: 1 2-3-2013 15:07:34

Veva
Glaasje op... laat je rijden
Dag bruidjes! Omdat ikzelf nogal 'fanatiek' ben over verkeersveiligheid en drinken en rijden, zoek ik een ludieke manier om dit te verwoorden op de achterkant van onze uitnodigingen. Op de achterkant komen de adressen van de kerk, de feestzaal en on...
Uitnodigingen Reacties: 7 2-3-2013 14:47:57

elsje
Feestzaal maasmechelen
iemand ervaring met Feestzaal Daelhof of Aan t venne?  Of kent er iemand nog zalen in of rond Maasmechelen.  Alvast bedankt,  Elsje
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-3-2013 13:59:40

Marjan
Koffertje als enveloppendoos
Dag allemaal Aangezien we onze tafels gaan indelen volgens de plaatsen die we gaan bezoeken op onze huwelijksreis (westkust van de VS dus een LA-tafel, San Francisco, Las Vegas enz... zoals ik hier ook al een paar keer ben tegengekomen op het forum)...
Ideeën Reacties: 6 2-3-2013 13:24:50

Marjan
Koffertje als enveloppendoos
Dag allemaal Aangezien we onze tafels gaan indelen volgens de plaatsen die we gaan bezoeken op onze huwelijksreis (westkust van de VS dus een LA-tafel, San Francisco, Las Vegas enz... zoals ik hier ook al een paar keer ben tegengekomen op het forum)...
Ideeën Reacties: 1 2-3-2013 13:24:47

Romina
Gewoon een leuke site om met jullie te delen
Hey Bruidjes, Ik wil gewoon een leuke site met jullie delen . www.pinterest.com , dit is een soort blog waarop mensen over de hele wereld vanalles op posten. En er heel veel te vinden over trouwen, echt hele fijne ideeën. Voor degene die haar i...
Ideeën Reacties: 4 2-3-2013 13:16:52

cynthia
Nog 33 dagen ! haar crisis !!
Hey bruidjes !! Weet nog steeds niet wat te doen met mijn haar . Ik heb van mezelf een lengte Tot op mijn schouders zelf zie ik heel graag krullen maar dan bij iemand Met heel lang haar . Hebben jullie zelf al ervaring gehad met extensions die word...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 2-3-2013 13:05:37

cynthia
Nog 33 dagen ! haar crisis !!
Hey bruidjes !! Weet nog steeds niet wat te doen met mijn haar . Ik heb van mezelf een lengte Tot op mijn schouders zelf zie ik heel graag krullen maar dan bij iemand Met heel lang haar . Hebben jullie zelf al ervaring gehad met extensions die word...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 2-3-2013 13:05:32

Samira
Origineel idee voor gastenboek?
Zoals de titel al zegt, zijn wij nog op zoek naar een origineel concept rond het gastenboek. Heeft iemand leuke ideeën? Laat maar komen! Alvast dankjewel!
Voorbereiding Reacties: 12 2-3-2013 0:17:36

HELENE
Bedanking tijdens de viering
hallo iedereen ! Ik heb een tekst gemaakt als bedanking om tijdens de viering voor te lezen, maar ik ben er écht niet van overtuigd en vind dat het beter kan. Heeft iemand een originele/emotionele/persoonlijke tekst waar ik een paar ideetjes ui...
Ceremonie Reacties: 2 1-3-2013 21:07:52

Evy
Krijg nog grijs haar van die tafelindeling. Grrrr :(
Kan er mij iemand goede raad en of tips geven. Weet het echt niet meer. Even wat uitleg. Het gaat dus over wie er aan welke tafel zal zitten. Ik ben alleen door mijn moeder opgevoed, ken mijn vader wel maar heb er zelfs geen nood aan dat hij er zou...
Voorbereiding Reacties: 7 1-3-2013 20:47:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...