Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Samira
Wie komt het eerst uit de kerk?
Wij gaan trouwen voor de kerk, en ik vroeg me eigenlijk af, als het bruidspaar eerst uit de kerk komt of eerst de gasten, zodat die ons buiten opwachten? ik ben nog naar een uitredelied aan het zoeken, maar weet dan niet als wij dan als eerst moeten...
Ceremonie Reacties: 7 11-3-2013 0:46:06

Sonja
Voorbeelden misboekje
Hallo mede-bruiden en -bruidegommen! Onze bruiloft is zo goed als geregeld, maar we zijn momenteel nog druk bezig met het misboekje. We hebben al enkele mooie teksten gevonden, maar voorbeelden zijn altijd welkom. Zouden jullie ons mssn jullie (goed...
Religie Reacties: 0 10-3-2013 23:30:16

bianca
openingsdans" Edith Piaf"
Vrijdagavond was er een feestje in ons stamcafeetje. Er was een plaatselijke zanger uitgenodigd en mijn broer kende die. Daar mijn broer vroeger nog gezongen heeft, vroeg hij of hij samen met hem een paar liedjes mocht zingen. Alles passeerde de re...
Openingsdans Reacties: 6 10-3-2013 22:38:54

Jessie
Te koop... Nieuwe trouwjurk!
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/hele-mooie-trouwkleed-143641341.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=omhoogbel&utm_term=0&utm_medium=email
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-3-2013 22:30:39

Alexandra
goedkoopste plek voor enveloppen
Weet iemand toevallig waar de enveloppen het goedkoopste zijn? Ava Schleiper online ergens ... ? Ik zoek specifiek C5 envelopes in kraftpapier (bruine) met envetueel ook mooi binnenwerk :) Dank je !!
Uitnodigingen Reacties: 5 10-3-2013 21:10:09

melissa
visagiste regio eeklo voor op een zondag
graag wou ik even een berichtje plaatsen, ik ben nog steeds op zoek naar een visagiste daar wij op een zondag trouwen is dit al helemaal niet evident groetejes Melissa en John
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 10-3-2013 21:06:03

Carrie
Rituelen tijdens een alternatieve viering
Hallo medebruidjes,  Wij zullen een alternatieve viering hebben met de Mens Nu. Dinsdag hebben wij onze 1e afspraak met de voorgangster, maar ik had graag al wat ideetjes opgedaan ivm originele rituelen. Je ziet vaak :  - samen kaars aans...
Ceremonie Reacties: 3 10-3-2013 19:57:46

Carrie
Rituelen tijdens een alternatieve viering
Hallo medebruidjes,  Wij zullen een alternatieve viering hebben met de Mens Nu. Dinsdag hebben wij onze 1e afspraak met de voorgangster, maar ik had graag al wat ideetjes opgedaan ivm originele rituelen. Je ziet vaak :  - samen kaars aans...
Ceremonie Reacties: 4 10-3-2013 19:57:45

Sharyn
Binnenlocatie regio Dendermonde
Beste medebruidjes, De buitenlocatie staat voor ons vast maar we willen natuurlijk op alles voorbereid zijn en dus ben ik nog steeds op zoek naar een originele binnenlocatie voor onze trouwlocatie. Liefst regio Dendermonde. Ik hoop dat jullie mij kun...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 10-3-2013 19:47:39

Lieselore
Loveshoot Glimshot
Vandaag onze loveshoot gehad samen met Jessica van Glimshot. Ondanks het druilerige weer was het een superleuke middag en zijn we heel erg blij met de eerste resultaten . We kijken er alvast naar uit om Jessica erbij te hebben op onze trouwdag...
Fotografie Reacties: 5 10-3-2013 19:43:06

Evelien
cadeau'tje voor bruidskindjes?
Hallo mede-bruidjes! Ik zit met nog een groot vraagteken. Geven jullie een cadeautje aan de bruidskindjes? Zo ja, wat geven jullie? Wij hebben  6 bruidskindjes van verschillende leeftijden, wat het moeilijk maakt. (meisje 12 jaar, jongen 6 jaar...
Voorbereiding Reacties: 4 10-3-2013 19:39:49

kelly
trouwring laten maken
Hoi, Ik zou graag het goud van mijn overleden moeder (trouwring enz.) laten smelten en een trouwring voor mezelf laten maken. Ik heb van iemand al een prijs gekregen van 800€ om dit te laten maken. Persoonlijk vind ik dit veel geld. Ik veronder...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 10-3-2013 19:38:15

Martine
Geen feest???
Wij trouwen enkel voor de wet. Het plan was om die dag met de directe familie (17 personen) uit eten te gaan. En de volgende dag een grote receptie voor vooral mijn énorm grote familie. Alles tesamen zou de receptie komen op 230 man dat we uitn...
Voorbereiding Reacties: 8 10-3-2013 18:46:34

Eline
Om te gooien naar bruidspaar op einde ceremonie
Even een mss domme vraag, maar ik stel ze omdat mijn vriend en ik hierover niet op dezelfde lijn zitten... Op het einde van de ceremonie wordt er vaak iets "gegooid" naar het bruidspaar zoals confetti, rozenblaadjes, rijst of bellen geblazen. Moeten ...
Ceremonie Reacties: 10 10-3-2013 17:57:27

Stephanie
Goodiebag
Hey iedereen, wij willen goodiebags samenstellen en zouden het volgende willen voor er in : - Wegwerpkodak - Zakdoekjes - Tandenstokers - Pleisters - Mini deo - Papiertje met de taxi en het nabijgelegen hotel - Ons zakje met gepersonaliseerde m&...
Ideeën Reacties: 5 10-3-2013 17:20:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...