Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

els
Wanneer klein hapje geven voor familie en beperkte vriendenkring?
Wij zitten met een vraagje? Wij trouwen om 13h00 voor het gemeentehuis en om 14h30 voor de kerk. De kerk ligt op 10 min van het gemeentehuis af. We gaan ervan uit dat de mis ongeveer een uurtje duurt. Er komt om half 4 een bubbelbus tot half 6. ...
Voorbereiding Reacties: 4 11-3-2013 16:16:03

Stephanie
Bruidsjurk zuid-limburg
Hallo lieve bruidjes allemaal!! 14-02-14 gaat onze datum worden, kijk er enorm naar uit!!Ben al goed op zoek naar mijn droomjurk.. en ben zelf al een beetje verliefd.. op de Pronovias collectie. Vrees alleen dat ie beetje buiten budget vallen. Ik den...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-3-2013 16:11:22

Charlyn
Feestzaal
Hoi Zaterdag aanstaande mogen wij nog eens gaan kijken in de feestszaal die wij vastgelegd hebben voor ons huwelijk. Ze werken er voornamelijk rond 1 bepaald kleur bv. alles qua accent in rood/fushia/... Nu twijfel ik nog sterk tussen limegroen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 11-3-2013 15:55:20

Kim
Tekst bedanking ouders
Hallo iedereen! Ik wil graag een vaas laten bedrukken voor af te geven aan de ouders met een mooi bloemstukje of boeketje erin.  Ik ben nog op zoek naar een mooi tekstje voor er op te laten graveren. Iemand inspiratie? Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 0 11-3-2013 13:59:26

Nathalie
Tailor made suits ... super ervaring !
Ik ben zooo blij ! Ben al maanden op zoek naar de juiste kleur voor het hemd van mijn dromen voor ons huwelijk ! Nergens de juiste kleur te vinden :-(. Ten einde raad ( en met veel schrik voor de prijs) contact opgenomen met tailor made suits in Antw...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 11-3-2013 13:45:11

Nathalie
uitnodiging vrijgezellenfeest ......HEEELP
Binnenkort geven wij onze vrijgezellenfuif. Nu ben ik op zoek naar een tekstje om op de uitnodiging te zetten. Kunnen de creatieven onder jullie zich even laten gaan aub ? Samengevat geven wij een fuif om afscheid te nemen van ons vrijgezellenleven. ...
Voorbereiding Reacties: 3 11-3-2013 13:39:09

Annina
kort "trouwjurk" voor na huwelijk!
Hallo Na ons huwelijk gaan, mijn schoonouders een tuinfeestje geven voor hun buren en kennissen die van ons niet op het huwelijk mogen komen. Nu: mijn ventje zal dan zijn kostuum (dat hij eindelijk vond!!) dragen maar ik kan moeilijk mijn bruidsjur...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 11-3-2013 13:36:21

Petra
Fotograaf voor "princessehuwelijk"
Eén van de volgende punten op ons "to do" lijstje is de zoektocht naar een goede fotograaf. Wij vinden foto's heel belangrijk en zoeken een fotograaf met oog voor detail en die krachtige "WAW" beelden maakt in een moderne paparazzi stijl. Iemand...
Fotografie Reacties: 18 11-3-2013 12:52:16

Petra
Ceremoniemeester Eric Beck
Wie heeft er ervaring met Erik Beck (van het koningshuis) als ceremoniemeester op een huwelijk? Positief ?  negatief?
Ceremonie Reacties: 3 11-3-2013 12:50:07

Hannelore
Bruidsmake-up en -kapsel gezocht
Hallo iedereen, zoals de titel al doet vermoeden ben ik nog op zoek naar iemand die mijn make-up en kapsel kan verzorgen. Liefst aan huis! Ik heb zelf nl. geen vaste kapper en heb al verschillende sites bekeken van mensen die dit doen, maar daa...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 11-3-2013 12:40:57

Fairytale
Trouwkostuum
Hallo bruidjes, Graag hadden wij enkele adressen gehad in het Antwerpse voor betaalbare trouwkostuums? We hebben er al enkele op ons lijstje staan, maar willen zo een beetje vergelijken. Groetjes.
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 11-3-2013 11:26:22

Marjan
Advies gevraagd rondom zaal
Dag,  Ik ben nu al een 2tal bijna 3 maand bezig met te zoeken naar een feestzaal regio Tessenderlo. Niet zo simpel vind ik... Er zijn er al heel wat geschrapt maar echt een uitspringer is er niet echt.  Ik wil heel graag een persoonlijk fe...
Locatie Reacties: 4 11-3-2013 10:53:01

lesley
gelnagels in hoboken of wilrijk, eventueel aan huis
aangezien de vorige topic bijna 4jaar geleden is stel ik de vraag nog eens ;) ik zoek iemand in de buurt van hoboken die goed is in gelnagels, eventueel die aan huis komt?  ben juist naar iemand geweest 2dagen geleden, en der zit al lucht onder ...
Voorbereiding Reacties: 9 11-3-2013 10:48:10

Hanne
huwelijksmis gebombineerd met doopviering
We hebben besloten om in onze huwelijksmis ook ons zoontje te laten dopen.  Nu is de uitdaging dit gecombineerd te krijgen.  Ik ben gestart met het opmaken van het misboekje.  Maar het is toch niet zo eenvoudig als ik dacht.  Zijn...
Voorbereiding Reacties: 5 11-3-2013 9:32:28

Melanie
weer een checkvinkje erbij
Hallo allemaal, Sinds zaterdag weer een nieuw vinkje kunnen zetten. De feestzaal ligt vast! Ben helemaal happy. Nu heb ik tot aan de jurk even niets meer te doen. Dat is ook lekker hoor!!
Voorbereiding Reacties: 9 11-3-2013 8:06:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...