Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

rob
intieme viering of kerk?
wij hebben de kerk gereserveers maar we beginnen te twijfelen.we hebben de mogelijkheid om een viering te doen in de tuin van onze zaal. hoe moeten we dit aanpakken en wie moeten we aanspreken om de viering te doen?
Ceremonie Reacties: 1 20-3-2013 22:34:29

Jill
KLAAR! :-D
Overmorgen is het zover en ik mag eindelijk zeggen dat alles klaar is :-) Haa, voetjes omhoog nu en uitkijken naar de grote dag! Spannend!  Nooit gedacht dat dit moment zou komen... :D
Voorbereiding Reacties: 15 20-3-2013 22:22:09

Emelie
Op zoek naar live orkestje
Ons huwelijk komt steeds dichterbij en de stress dus ook! Nu krijg ik te horen dat ons muzikaal entertainment tijdens de receptie niet kan doorgaan. We zijn dus op zoek naar alternatief, liefst instrumentaal. The almost swinging band is al bezet, ma...
Muziek - Live Reacties: 6 20-3-2013 16:34:16

lien
verdriet voor geluk
Onze trouwdag komt heel erg dicht, maar spijtig genoeg moet ik eerst nog een zwaar verdriet doorstaan. morgenavond om 19.50u moet ik mijn hondje laten inslapen omwille van een levertumor. ik heb er zo'n enorm verdriet van dat ik vandaag naar huis moe...
Voorbereiding Reacties: 25 20-3-2013 16:23:29

Rebecca
Spreuk voor kaars
Hallo allemaal 37 dagen op de teller en nog heel wat prutsjes to do! Hoog tijd om ook onze huwelijkskaars en bedankkaarsen voor de ouders te bestellen. Van onze pastoor mogen we ipv onze namen en datum op de kaars een spreuk zetten. Dus da's al mijn ...
Voorbereiding Reacties: 10 20-3-2013 15:01:48

Jolien
Filmpje huwelijksaanzoek
http://www.standaard.be/artikel/detail....
Voorbereiding Reacties: 1 20-3-2013 14:26:28

Bruidje2013
tip voor wie de uitnodigingsteksjes nog moet schrijven!
Toen ik mijn uitnodiging tekstjes schreef, waren er 3 zaken die ik niet wou vermelden: * ons adres: ik zag daar geen nut van in * onze ouders: wij nodigen uit, wij betalen. Ik vond dat maar oudbollig * hint qua cadeau: ik vind dat vrij onklassevol. ...
Uitnodigingen Reacties: 11 20-3-2013 14:09:08

mona
Maandstonden
Eerst een paar feitjes: ik neem geen pil, heb ook geen spiraaltje, wegens vervelend bijwerkingen van hormonen (zware migraine, ontstekingen op de huid, stemmingswisselingen, en nog wat andere kwaaltjes). Ben nu zo'n twee jaar gestopt met de pil, zo...
Voorbereiding Reacties: 24 20-3-2013 13:39:21

tinne
misboekje printen
Hallo dames, ik zou stilletjes aan mijn misboekjes willen beginnen te maken. Ik heb gekozen voor een donkerblauw voorblad. Nu ben ik aan het twijfelen. Zet ik op de tweede pagina en foto van ons of zet ik deze op ons voorblad. Maar hoe dan, aangezien...
Ceremonie Reacties: 3 20-3-2013 13:21:38

candy
Bedankjes voor de ouders
Een vraagje wat geven jullie zo al als bedankjes voor de ouders? Wij gaan ze een canvas geven maar dat kunne we pas na de trouw geven, dus zijn wij op zoek voor toch iets heel klein zo dat we ze toch nog op de dag zelf iets kunne geven. Maar we weten...
Voorbereiding Reacties: 10 20-3-2013 12:48:52

Sara
Bruids'gadgets'
Heey iedereen, Nog maar 9 dagen te gaan en natuurlijk ben ik nog wat dingen vergeten... Ik heb namelijk nog een enveloppendoos nodig, staandertjes voor de naamkaartjes, een staander voor de taart en een koppeltje of decoratiedingetje voor op de taa...
Voorbereiding Reacties: 8 20-3-2013 12:04:22

Katrien
Kinderschoentjes Suits you well: ervaringen?
Hallo dames, ik vind echt geen schoentjes voor mijn zoontje (bijna 6j). Ik wil echt graag zo'n "chique" schoentjes, en geen sportief modelletje.  Want dat draagt hij al zo veel.  Ik zou graag eens iets anders hebben voor onze trouw.  M...
Kledij - Suite Reacties: 4 20-3-2013 11:12:03

Ruben
RINGEN
Hallo hallo, heeft er iemand hier tips ivm trouwringen? Wij (2 Mannen) komen er niet uit. We willen niet alledaagse ringen (omdat we zelf ook niet alledaags zijn :)). En we willen er niet massas geld tegenaan gooien omdat we onze ringen die we nu heb...
Ideeën Reacties: 12 20-3-2013 9:29:40

Emmy
Bruidjes 2014
Hallo bruidjes 2014, hoe gaat het met de voorbereidingen? Zijn jullie al begonnen met de zoektocht naar een trouwjurk? Ik heb in een boekje van cossmo (herenkostuums) een heel mooie korte witte jurk (A lijn tot juist onder de knie) gezien, maar niema...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 20-3-2013 9:01:11

Ne
Thema herfst
Hoi allemaal, We trouwen op 28 september 2013. Als thema kozen we herfst en gebruiken dus ook de herfstkleuren. Eigenlijk hadden we alles al beslist, ik heb ook al enkele dingen gekocht enzo. Nu kreeg ik enkele reacties `het is dan toch nog...
Ideeën Reacties: 8 20-3-2013 8:01:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...