Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
bruidsboeket: bloemen - papier - vilt?
Hallo, Al vrij vlug had ik bij het bruidsboeket zoiets van: ik wil het kunnen bewaren. Dit is niet zo evident met echte bloemen. Lang heb ik gedacht aan een vilten bruidsboeket. En nu weet ik het totaal niet meer. Ik twijfel echter: - echter bloeme...
Bruidsboeket Reacties: 9 24-3-2013 18:08:34

Joris
Uitbreiding ceremonie
Hoi, Graag zouden wij de wettelijke ceremonie wat wensen uit te breiden aangezien we geen kerkelijk huwelijk kunnen doen. Hebben hier natuurlijk geen ervaring in. We willen geen alternatieve viering doen. Wie heeft hier ervaring mee? Bestaat er ergen...
Homohuwelijk Reacties: 8 24-3-2013 16:14:20

Evy
Stadhuis en kerk
Hallo bruidjes en bruidegommen, Zijn er nog mensen die het stadhuis en de kerk na elkaar doen?  Hoeveel tijd rekenen jullie er tussen?  Wij trouwen om 14u in de kerk en vraag me af welk uur we best nemen voor het stadhuis.  Het stadhu...
Voorbereiding Reacties: 11 24-3-2013 16:14:05

Joris
Alternatief trouwring
Hoi, Hebben jullie enkele originele ideeën als alternatief van de trouwring? Wij zien geen ring, armband of halsketting zitten. Dus geen juwelen. Gebeurt dit dan ook tijdens de wettelijke trouw? 
Homohuwelijk Reacties: 7 24-3-2013 16:09:50

Sylvia
uittredelied
Wij zijn nogaltijd op zoek naar een mooi uittredelied voor onze ceremonie. In de ceremonie hebben we nederlandsetalige muziek verwerkt die een betekenis hebben. Dus zijn we ook op zoek naar zo een uittredelied. Iemand een idee?
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 24-3-2013 16:06:27

sara
Lakenhalle Diest
Heeft er iemand ervaring met deze locatie?  Ik vind zeer weinig info op internet?  Hoeveel personen kunnen er terecht?  Kostprijs? Vrij van catering? ... Alvast bedankt. groeten
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-3-2013 15:28:10

Sylvie
Ceremoniemeester
Dag beste bruidjes! Het besef dat dé grote dag steeds dichterbij komt wordt steeds groter. Met daarbij de nodige twijfels en vragen. Een ceremoniemeester..1e wilden we er wel één nemen maar omdat we dan uiteindelijk gekozen hebben voor...
Ceremonie Reacties: 13 24-3-2013 13:54:51

mieke
binnenlocatie regio hoeselt
hoi, augustus nadert met rasse schreden (aan het weer kan je het helaas niet zien...) en wij zijn op zoek naar een binnenlocatie voor foto's als het (hopelijk niet) slecht weer is... Het mag een tikkeltje retro zijn en ouderwets, liefst niet te duur....
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-3-2013 13:18:58

Wim
Binnenlocatie tussen Berchem en Schelle
Hoi allemaal Wij zijn nog opzoek naar een binnenlocatie voor onze fotoreportage. Weten jullie iets tussen Berchem en Schelle? Alle suggesties zijn welkom!! Tnks! Ann en Wim
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-3-2013 12:25:58

Isabelle
Openingsdans
Hebben jullie tips om de openingsdans wat leuker te maken? We hadden eerst gedacht aan een rookmachine, maar de DJ heeft enkel een machine die de rook "spuit", waardoor die dus niet laag bij de grond blijft en de mensen ons niet meer zouden zien :) P...
Openingsdans Reacties: 10 24-3-2013 11:48:51

Saskia
ceremoniemeester (kindvriendelijk) Kortrijk
wij zoeken een leuke spontane ceremoniemeester die heel kindvriendelijk is regio kortrijk
Voorbereiding Reacties: 5 24-3-2013 11:29:30

Saskia
Welke jurk past bij mijn gestalte ?
hallo , wij huwen pas binnen drie jaar , maar zijn nu al bezig aan het uitkijken naar de feetzaal doordat je deze het best twee jaar op voorhand vastlegt . Dan is er nog het problemeem met de trouwjurk ; ikzelf weet niet goed welk model bij me zou pa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 24-3-2013 11:14:24

sofie
decoratie feestzaal??
Hey iedereen, Ik vroeg mij af of je zowieso je feestzaal moet decoreren? Aangezien ik hier veel dingen lees als bruidjes die met accenten werken of met thema's enz. Want bij ons wat dit helemaal niet het plan. de feestzaal doet alles zelf, maar zal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-3-2013 10:46:51

Marijke
Drukker voor eigen uitnodigingen
Hey Ons ontwerp voor onze uitnodigingen is af, we hebben het laten tekenen door een vriendin. Nu moeten we ermee naar,een drukker, maar hebben daar geen verstand van. Kennen jullie een goede drukker?
Uitnodigingen Reacties: 7 24-3-2013 9:48:39

Natascha
Kleedje getuige
Dag aanstaande bruidjes en gommetjes. Mijn getuige is mijn beste vriendin ( 34jaar) . We zijn op zoek naar een kleedje voor haar . Zijn in Hasselt gaan zien(stad) maar niks gevonden. Weten jullie misschien waar we nog kunnen gaan kijken? Willen er ...
Voorbereiding Reacties: 5 24-3-2013 9:27:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...