Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne-Sophie
Wanneer uitnodigingen verzenden?
Hoi bruidjes! We trouwen op 20 juli 2013 en zijn dus de laatste dingen aan het proberen vast te leggen. Op nummer 1: de uitnodigingen! Wanneer zouden we die best verzenden? Ik heb precies de neiging om ze al begin mei te versturen omdat onze trouwda...
Uitnodigingen Reacties: 12 28-3-2013 20:17:37

Lina
Gemeentehuis
Leden, Ik heb een vraagje naar de Belgen toe. Ik heb mijn trouwdatum vastgelegd bij de gemeente, maar wij willen het veranderen. Is dat mogelijk?
Juridisch Reacties: 4 28-3-2013 19:36:45

hanne
goedkoop printen/drukken misboekjes
Hoi bruidjes, Met nog 43 dagen op de teller en minstens 1 keer per dag een klein beetje zenuwen in de buik, begint het hier te korten. Eindelijk... na bijna 2 jaar wachten. Maar waarvoor ik een berichtje stuur:Wij zouden 200 misboekjes moeten la...
Ceremonie Reacties: 6 28-3-2013 18:39:32

Elen
oplichterij?
Hi fellow-bruidjes, Ik heb echt een verhaal waar ik jullie mening toch wel over wil weten. Gisteren ben ik samen met mijn bruidsmeisjes helemaal naar Holland Deurne gereden naar de grootste bruidsmode zaak in Europa Koonings. (in totaal een verplaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 34 28-3-2013 17:34:14

Tineke
Moodboard
Hoi iedereen, Ik ben van plan om onze tafelschikking op papier te zetten (dit ga ik bestellen via etsy.com). Dit zou ik dan op een dikker bord willen kleven en dan via een schildersezel (die heb ik al via mijn papa) tonen tijdens ons avondfeest. Zo ...
Ideeën Reacties: 3 28-3-2013 16:05:17

Tessa
Huwelijk alsook 21° verjaardag, CADEAU?
Hoi iedereen, Op zaterdag 15 juni 2013 trouwen wij, we kijken er met volle teugen naar uit ... Spannend! Maar, op onze dag is het natuurlijk ook de dag van mijn toekomstige, zowel het huwelijk als zijn verjaardag. Nu ben ik al aan het brainstormen w...
Ideeën Reacties: 10 28-3-2013 15:50:03

tinne
juwelen
Hallo dames, na lang zoeken had ik de perfecte juwelen gevonden. Nu krijg ik vandaag een mail dat de oorbellen nergens meer te verkrijgen zijn. Nu moet ik opnieuw opzoek. Waar hebben jullie jullie juwelen gevonden? Het is wel belangrijk dat ze groot ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-3-2013 13:21:35

Kathleen
tips voor gesprek met DJ om te kijken of dat is wat we zoeken... ?
Hallo iedereen, wij hebben straks een afspraak met een DJ en ik weet niet of er bepaalde dingen zijn waar we toch aan moeten denken om hem te vragen ? Of waar we zeker op moeten letten? Kortom, alle tips zijn welkom om te voelen of dit 'onze DJ' is...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 28-3-2013 12:29:27

Dorien
Haaraccessoire
Hey Allemaal, Ik ben volop op zoek naar leuke bruidskapsels. Daarbij heb ik iets gevonden dat helemaal mijn ding is: http://www.bellethemagazine.com/2012/11/hair-comes-bride-part-3.html (op deze website, de 2e foto) Iemand een idee waar ik zo'n haar...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 28-3-2013 11:21:26

Elke
Dagplanning checken pretty please?
hey allemaal, Kunnen jullie even een oogje werpen op onderstaande dagplanning aub? Twijfels alom ;-) Danku!!! opstaan: 7.00 kapper en make up: 7.30 Aankomst Suite: 9.15 - 9.30 vertrek aan de deur: 10.05 Gemeente: 10.45 Fa...
Voorbereiding Reacties: 6 28-3-2013 11:12:11

ann
Video als cadeau
Hallo, Ik zou graag het trouwkoppel een video cadeau geven gevuld met familie en vrienden. Die ook op feest zijn uiteraard. Bedoeling is dat ik vooraf bij iedereen ga en hen enkele vragen stel maar dat dan zo monteren dat ik af en toe eens wat ga ver...
Ideeën Reacties: 1 28-3-2013 11:03:56

Charmy
Uitnodigingen verstuurd!!! WHIIIIIII
hey Allemaal, Wou gewoon effe mijn emoties loslaten! Vanmorgen de eerste lichting uitnodigingen op de post gedaan!!!! Dat voelde zo 'speciaal'...  man man ik ben toch een gevoelige trees :-) Kheb er precies toch ook wel wat stress bijgekregen....
Uitnodigingen Reacties: 10 28-3-2013 10:54:46

Vera
Leuke fotograaf gevonden!
Dag bruidjes allemaal Vorige week het eerste contact gehad met onze fotograaf via een vriendin van mij. Mooie beelden aan een betaalbare prijs!! Heb al verschillende resultaten gezien. We hebben ook een verlovingsshoot geboekt :-) joepie! Als er nog...
Fotografie Reacties: 5 28-3-2013 10:41:28

Vera
Themafeest
Dag bruidjes Met nog wel wat dagen op de teller ben ik toch al goed bezig. Heb al een idee en een fotograaf en een feestzaal.. Nu denk ik aan een themafeest..Zijn er hier nog die een themafeest organiseren? Groetjes
Ideeën Reacties: 2 28-3-2013 10:39:11

Marieke
50 dagen op de teller
Dag bruidjes nog 50 dagen op de teller en ik kan zeggen dat de dag eeeeindelijk in zicht komt.De laatste afspraken liggen vast: finaal gesprek dj, eerste pas trouwkleed volgende week, finaal gesprek ceremoniemeester, menu is zo goed als gekozen, misb...
Ideeën Reacties: 7 28-3-2013 10:23:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...