Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Klein kaartje bij uitnodiging
Hallo dames, Onze uitnodigingen gaan tegen volgende week gedrukt worden. Spannend! We hebben twee kleine kaartjes laten bij maken. Eén met invitatie voor tuinreceptie in namiddag en één met invitatie voor avondreceptie en -feest. Nu b...
Uitnodigingen Reacties: 10 30-3-2013 11:30:14

nikky
Hulp gezocht
ik heb een strapless jurk met een open rug en ben nog opzoek naar de geschikte lingerie voor hieronder aangezien ik 50 kilo ben afgevallen ben zijn mijn borsten ook niet meer zo vol zeg maar en heb ik toch ook wel iets nodig wat meer vorm geeft ik b...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 30-3-2013 10:44:24

Gitte
glitzy secrets
Hoe lang duurt het ongeveer voor een bestelling van glitzy secrets aankomt? Iemand enig idee?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 30-3-2013 8:54:52

Debbie
Suitekledij
Goedemorgen, gisteren een hele dag op stap geweest met mama op zoek naar een betaalbaar (rond de 100 - 200 euro) suitekleedje voor haar. Niks gevonden  Ik vrees dat we bijna door alle winkels heen zijn, hebben jullie nog ideetjes? Winkels...
Kledij - Suite Reacties: 6 30-3-2013 8:01:58

betty
vuurwerk
Hallo bruidjes, kunnen jullie me helpen waar ik vuurwerk kan vinden. Zo van die stokjes zou die willen voor op mijne openingsdans.   Dank u
Openingsdans Reacties: 5 29-3-2013 23:29:19

Veronique
trouwkleed merk "Cosmobella"
Heeft er iemand zo'n kleed gepast/gekocht? Tevreden? Kostprijs van zo'n jurk?? Ik heb er eentje op het oog :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-3-2013 21:28:58

Charlyn
Inspiratie opdoen..
Als je inspiratie wil opdoen, of gewoon eens wegdromen... http://weddingconcepts.co.za Enjoy!
Ideeën Reacties: 1 29-3-2013 21:07:01

Ann
Oproep: mensen met een Alfa Romeo
Hallo iedereen! Omwille van ons budget hebben wij geen speciaal vervoer geregeld naar de kerk/van de kerk naar de zaal. Het ligt ook allemaal vrij dicht bij elkaar. In het begin heb ik gezocht naar Alfa Romeo GT's/spiders om te huren. De prijzen h...
Voorbereiding Reacties: 1 29-3-2013 20:36:39

Karen
Liedejs gemeentehuis
Goedemiddag allemaal, Ik ben op zoek naar 3 liedjes  die we kunnen afspelen tijdens het binnenkomen van het gemeentehuis, uitwisselen van de ringen en bij het verlaten vanhet gemeentehuisWij (mijn partner en ik ) willen alleen niet de standaard ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 29-3-2013 17:14:12

Li
The Big day: 30.03
Morgen is het eindelijk zover... Nu kriebelt het toch wel hoor! Over een uurtje gaan we kijken naar de zaal en komen de bloemen aan... Ik ben echt wel benieuwd... En hopelijk valt het weer een beetje mee! Aan alle andere bruidjes veel succes morgen...
Voorbereiding Reacties: 8 29-3-2013 17:06:14

Romy
tekstje voor de uitnodiging
Dag bruidjes, Ik heb een franse tekst voor onze uitnodigingen en zou ongeveer hetzelfde willen gebruiken voor de nederlandse. Kunnen jullie dit even nalezen, opmerkingen zijn welkom. Na het uitputten van alle madeliefjes met "ik hou van je, een beet...
Uitnodigingen Reacties: 1 29-3-2013 16:18:04

tania
entertainment kinderen
De titel zegt het al.. Wij hebben een 10-tal kinderen op onze trouw (leeftijd tussen 6 en 1 jaar).Wat hebben jullie voor entertainment?  Of wat zouden jullie aanraden?Is een klein springkasteeltje er iets over omdat we maar 10 kindjes hebben of ...
Ideeën Reacties: 4 29-3-2013 14:52:00

Sylvie
Nieuwe ongedragen trouwschoenen te koop! >Steve Madden<
Beste bruidjes, Ik verkoop mijn trouwschoenen ze zijn nog nooit gedragen en dus gloednieuw. Ik vraag er nog 85 euro voor nieuwprijs is 119,50 euro. Voor een foto: http://www.brandos.be/steve-madden/playy-r-247850-grey-satin/a63751 Het zijn fushia sch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-3-2013 14:32:33

Delphine
Creatieve hulp nodig bij een tekstje uit mijn misboekje!
Hoi bruidjes! Ons misboekje is bijna af, we zijn bezig aan de laatste details. Waaronder een tekstje die de pastoor zou moeten voorlezen als verwelkoming. Ik heb precies totaal geen inspiratie meer om er een mooi tekstje van te maken die aansluit bij...
Voorbereiding Reacties: 5 29-3-2013 13:28:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...