Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katja
Trouwjurkt te koop.
Bij deze is onze dag al voorbij 17mei. En verkoop ik mijn trouwjurk. Ik zelf ben ik circa 1m 67 en had een hakje aan van 10cm. Jurk is versierd met kraaltjes, een sober maar mooie jurk. Vraagprijs is 300euro, maar valt over te praten. Voor een foto m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 28-5-2013 16:05:38

mieke
nog 10 daagjes
Met nog 10 dagen op de teller begin ik serieus te stressen, ik moet nog vele kleine dingen in orde brengen en met 3 kids waarvan er nog 2 slapen in de namiddag is dat niet zo evident. Gisteren en vandaag de ganse voormiddag nog rondgereden voor vanal...
Voorbereiding Reacties: 3 28-5-2013 16:01:41

Romina
gespleten punten
Hallo iedereen! Ekele weken geleden ben ik naar de kapper geweest Maar nu zijn mijn puntjes weer gespleten. Men haar komt nu ongeveer 10 cm onder men schouders. En ik wil los haar op onze trouw (2 maand). Zou ik het nog eens laten bijknippen of g...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 28-5-2013 16:00:00

sofie
Fotolocatie binnen regio Kortrijk/Wevelgem
Hallo Omdat ze voor dit weekend geen al te best weer uitgeven zijn we nog op zoek naar een fotolocatie waar we binnen foto's kunnen nemen. Heeft er iemand ideetjes???
Locaties - Fotografie Reacties: 3 28-5-2013 15:57:46

Dorine
TE KOOP: 10 kleurrijke fototoestelletjes
Op de trouwbeurs leerden wij het concept van de ‘fotokameraadjes’ kennen. We vonden dit een zeer leuk idee, maar dachten dit kan veel goedkoper…Zo gingen we zelf op zoek naar digitale fotocamera’s met een goede prijs/kwaliteit...
Ideeën Reacties: 16 28-5-2013 14:07:51

cecile
hof ten steen
Hallo, Heeft hier iemand ervaringen met Hof ten Steen? Wij trouwen daar volgende zomer. Ik heb er al veel goede dingen over gehoord. Wij twijfelen over het deel van de zaal waar we ons dansfeest willen geven. Iemand ervaringen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-5-2013 13:48:21

cecile
bruidslingerie + borstvoeding
Een vraagje aan alle borstvoedende, zwangere,... bruidjes. Wij trouwen in augustus 2014. Normaal ben ik tegen dan al bevallen van ons 2de kindje. Ik ben zeer pro borstvoeding dus zou ook op deze speciale dag gewoon borstvoeding willen geven (al dan ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 28-5-2013 13:42:26

Remke
Videograaf Regio Oostende
Al mijn hoop was gericht op Freddy Vandecauter als videograaf. Jammer genoeg is de afstand voor hem te groot. Ik ben dus nog op zoek naar een videograaf, die minder dan 500euro vraagt en toch de hele dag aanwezig is. Zoals het concept bij Freddy oo...
Video Reacties: 5 28-5-2013 13:41:23

Anja
10 Januari 2013 wat een dag!
Lieve bruidjes en gommetjes, Ik weet het, het is schandalig…maar beter laat dan nooit, nietwaar? Op 10 Januari 2013 hadden wij een schitterende dag. Zelfs het weer was ons goedgezind. Vanaf November is het slecht weer geweest. Echter, die donde...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 28-5-2013 13:13:01

sanne
dochter-mamadans
Hey bruidjes, In tegenstelling tot de meeste bruidjes dans ik metm ijn mama en niet met mijn papa. Ik heb grote moeite om een liedje te vinden dat past bij een mama-dochterdans. Iemand suggesties? Grt sanne.
Openingsdans Reacties: 8 28-5-2013 12:54:23

sanne
camouflage op rug
Dag bruidjes, Even een vraagje. Ik ben opzoek naar iemand die me op m'n grote dag zowel kan schminken als mijn rug camoufleren. Ik wil graag een kleed met open rug maar ik heb snel "stresspuistjes" op mijn rug en zou deze gewoon willen verbergen dm...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 28-5-2013 12:40:19

David
Smartphoto
Hoi, Zijn er mensen die al een album hebben laten maken via Smartphoto.be? Ik wou eens vragen of dit een mooi eindresultaat geeft qua kwaliteit enz...David
Fotografie Reacties: 6 28-5-2013 11:35:21

Ilse
WAAAAAA nog 45 dagen op de teller
OOOOwjeeee nog 45 dagen op de teller! Nu begint het echt te korten. Zijn er nog bruidjes die zo last hebben van zenuwen ? Soms gieren de zenuwen zo door m'n lijf! Niet normaal En waarom ? Ik weet het niet. Alles is tot in de puntjes geregeld ,alles ...
Voorbereiding Reacties: 9 28-5-2013 11:08:58

evy
Vraagjes over Stropdas.org
Dag bruidjes, aan allen die dassen besteld hebben bij stopdas.org heb ik een paar vraagjes... Ik stel me wat vragen bij de dassen van 10 euro...  -> zien deze er niet goedkoop uit?  -> zijn ze stevig? Degelijk materiaal? ...
Kledij - Suite Reacties: 4 28-5-2013 11:05:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...