Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

inge
jurk krap
vandaag men jurk gaan halen, ze was de vorige keer erg krap. Ik was niet bijgekomen dus ik tref geen schuld. Nu had ze het wat verwijd maar nog steeds vind ik dat ze redelijk strak zit aan men maag. Ik had een shapewear aan en nu denkt ze dat en een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 30-5-2013 15:14:36

Saskia
aftelklok telt niet juist??
Hallo iedereen, onderaan staat de teller op 22 dagen 8 uren en 52 min, maar als ik de dagen tel zijn we pas binnen 24 dagen den 22sten juni, staat bij jullie de klok juist?
Ideeën Reacties: 7 30-5-2013 15:08:00

Saskia
aftelklok telt niet juist??
Hallo iedereen, onderaan staat de teller op 22 dagen 8 uren en 52 min, maar als ik de dagen tel zijn we pas binnen 24 dagen den 22sten juni, staat bij jullie de klok juist?
Ideeën Reacties: 1 30-5-2013 15:07:59

Michèle
Joepie eerste bevestigingen!!
Hallo iedereen!! Gisteren onze uitnodigingen op de post gedaan (wegens weinig tijd anders had ik ze met plezier zelf rondgedragen...) en vandaag al de eerste bevestigingen gekregen :-) wordt zo echt nu spannend!!! Zaterdag mogen we ventje zijn kostuu...
Uitnodigingen Reacties: 1 30-5-2013 14:33:13

katrien
Wat serveren jullie tijdens het diner?
Hallo, Ik heb inspiratie nodig! Wij weten namelijk nog altijd niet wat we willen eten tijdens het diner. Eigenlijk willen we het liefst een barbecue maar verschillende mensen (vooral die van de zaal zelf) raden ons dit af omdat we 70 gasten hebben, ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 30-5-2013 13:04:04

viki
Uitnodigingen
Hallo; Heeft er iemand een tip voor de uitnodigingen. We geraken er maar niet aan uit; We hebben de standaardboeken al eens bekeken en vinden er ons ding niet in. We hadden graag een eenvoudig maar toch klassevol ontwerp gehad. ( niet met de tekst ...
Uitnodigingen Reacties: 10 30-5-2013 12:07:40

wendy
Dag planning trouwers met jong kindjes
Hallo, Zoals de titel het al aangeeft ben ik met de dag planning bezig, aangezien we morgen naar het gemeentehuis kunnen voor de datum en uur door te geven, make-up en kapper ergens in voormiddag, aankomst familie en aanstaande 11....
Voorbereiding Reacties: 7 30-5-2013 12:04:04

viki
Proefmaaltijd was super
Hoi Bruidjes, Met nog 140 dagen op de teller wordt het stilletjes weer tijd om er terug in te vliegen. Gisteren zijn we gaan proeven en het was echt TOP! Als die lijn doorgetrokken wordt op het feest zelf dan zal alles zeker in orde zijn. Nu we g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 30-5-2013 12:02:35

Lien
fotograaf regio Aalst
Hey iedereen, ik ben op zoek naar een goede (en toch betaalbare) fotograaf regio Aalst. Iemand voorstellen? We hebben net contact gelegd met Stijn Vandenbussche. Iemand ervaring met deze persoon? Lien
Fotografie Reacties: 6 30-5-2013 11:44:49

jolma
auto versieren?
Ik vroeg mij af of dit nog veel egdaan wordt? En zo ja hoe versieren jullie deze? Met lintjes? Bloemen?
Voorbereiding Reacties: 5 30-5-2013 11:29:31

Lieve
Bloemen in de kerk : wat voorzien jullie en hoeveel kost het?
Hallo iedereen, Vermist ik niet te veel geld wil uitgeven aan zaken die toch niet meteen zo hard opvallen (er komt misschien niet veel volk naar de kerk), vroeg ik me af wat jullie deden voor bloemen in de kerk. Hangen jullie aan elke stoel in het ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-5-2013 10:10:25

Stephanie
Goudprijs?
Weet er iemand hoe de goudprijs voor de moment staat, hoog of laag? We zijn van plan vrijdag de ringen te gaan bestellen, maar ik heb geen idee of dit de goede moment is
Voorbereiding Reacties: 5 30-5-2013 8:28:34

Nika
paniekaanval?
Hoi beste bruidjes, Gisteren terug hervallen in mijn piekeringen met enkele zware huilbuien tot gevolg... Ik was nog zo trots dat ik helemaal vanaf was, (al bijna een maand) en nu ineens stak het terug de kop op :( Ik ben zo gelukkig dat ik mag ...
Voorbereiding Reacties: 4 30-5-2013 8:11:20

wendy
Nog maar twee cijfertjes op de teller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omai, nietsvermoedend kom ik piepen hier op het forum, en dan zie ik ineens nog maar twee cijfertjes staan ipv drie...  99 dagen te gaan, en nog zo veel te doen... STRESS!!!!  Sorry, moest er even uit...  Bridezilla has arrived denk ik...
Voorbereiding Reacties: 6 30-5-2013 4:55:12

Nathan
Nog 107 dagen 11 uren en 52 minuten!
Nog een goeie 107 dagen tegen dat het echt 'onze' dag is! Ik kan niet wachten!!!!!! Het is aftellen!Ik zie haar zo graag :-)
Voorbereiding Reacties: 4 29-5-2013 23:08:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...