Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Intredelied: één of twee?
Hallo allemaal Mijn suite bestaat uit 12 personen en daarna volg ik met mijn vriend. Is één liedje dan genoeg of zou ik best één voor de suite nemen en een ander lied voor ons? Het is zo moeilijk om die tijd in te schatten... Gr...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 29-5-2013 18:10:46

Jente
Wanneer make-up?
Hoi! Even een praktisch vraagje: Wordt de make-up best aangebracht voor je naar de kapper gaat of best erna? In eerste instantie dacht ik best erna aangezien de kapper je haar nog wast en er dan misschien een stuk van je schmink kan afspoelen ofzo. ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 29-5-2013 16:37:53

Annina
welk cadeau ouders en getuigen?
hoi. Voor onze avondgasten geven we aan elk een blikje "echt-genootjes". Maar we hebben geen idee wat we onze ouders en getuigen cadeau zullen doen. Wie heeft tips? Een foto is niet mogelijk op de dag zelf.
Ideeën Reacties: 5 29-5-2013 14:31:24

wendy
Nog 3 weken en nog geen fotolocatie omgeving kasterlee
Weet iemand een toffe zowel binnen en buiten locatie in de omgeving van kasterlee ?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 29-5-2013 13:41:58

CHRISTEL
vraagje over glitglam
nu vrijdag is het zover bij ons en ik wou voor zekerheid eens alles controlen ook de afspraak die ik met Jessica heb gemaakt probleem is nu ik bel haar al 3dagen op gsm en gewone nr en ik krijg geen recatie begin me behoorlijk druk te maken ppffff is...
Verzorging - Make-Up Reacties: 14 29-5-2013 13:39:45

wendy
Geschenk kindjes
We trouwen binnen 3 weken en heb nog geen idee wat ik de kindjes kan geven die om onze ceremonie gaan zijn ? Iemand tips
Ideeën Reacties: 8 29-5-2013 13:38:55

Charlyn
Dilemma!
Hallo iedereen.. Ik zit met een klein dilemma.. Ik heb de nicht van mijn vriend gevraagd om onze uitnodigingen te ontwerpen, aangezien zij werkt als grafisch ontwerpster. Ik heb enkele uitnodigingen gekregen van haar waarvan ze dan 1 volledig heeft ...
Uitnodigingen Reacties: 4 29-5-2013 13:38:04

jessica
fotograaf limburg!!
Zoals de titel doet vermoeden zoeken wij een fotograaf regio limburg. Liefst ook betaalbaar :) Jessica
Fotografie Reacties: 15 29-5-2013 13:09:37

prisca
tijd
hoe lang ongeveer duur de ceremonie in de kerk? heb er totaal geen gedacht van...
Ceremonie Reacties: 6 29-5-2013 13:02:12

smili
dans met de moeders
hoi bruidjes!!!  Nog 30 dagen te gaan ... spannend!!!  We moeten nog 2 anders slows hebben, voor na onze openingsdans met onze moeders te dansen. De bruidegom danst zowiso met de mama, maar aangezien mijn vader er niet meer is, zal ik ook m...
Openingsdans Reacties: 2 29-5-2013 12:35:37

Kelly
MIKA juwelen
hoi allemaal! Ik ben MIKA juwelen consulente, door zwangerschap en een trouw (deze zomer) is mijn agenda voor het najaar 2013 nog vrij leeg. ik zou deze graag terug opvullen met leuke avondjes, év. bij jullie! Ik ben wonende te Schoten, bij Ant...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-5-2013 12:27:03

jill
dansleraar gezocht voor openingsdans
kent er iemand een goede dansleraar regio mechelen? Wij willen er toch een beetje goed uitzien tijdens onze openingsdans :-)
Openingsdans Reacties: 3 29-5-2013 12:17:12

Iris
25 mei 2013!
Zelf las ik veel te graag verslagjes van andere bruidjes, dus nu kan ik het mijne toch ook niet achterwege laten :) Ondertussen al enkele dagen getrouwd en stilaan terug naar de realiteit (morgen opnieuw werken... ;) ) maar ik ben super blij met ons...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 29-5-2013 10:59:39

Mieke
dag indeling
beste bruidjes, hoe is de dagindeling bij jullie?wij trouwen 12juli.tot nu is de planning als volgt, om 6u bij de kapper, 9u make up aan huis, om 10u zou mijn husband te be me ophalen samen met zijn ouders,onze getuigen en zijn broer en zus met hun g...
Voorbereiding Reacties: 5 29-5-2013 10:52:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...