Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Carrie
Welk huwelijkscontract voor samengesteld gezin?
De situatie :  Mijn verloofde heeft 2 kinderen uit een vorig huwelijk. Wij hebben samen 1 kindje. Wij hebben samen een huis gebouwd. Wat willen we :  Bij overlijdens... Mijn deel (huis/erfenissen mijn kant) mag alleen naar ons kindje gaan,...
Juridisch Reacties: 23 29-5-2013 22:18:21

CHRISTEL
nog een dag en 2 uren :)
het word nu wel echt spannend alles is klaar effe beetje stressen laatste uren geweest maar is allemaal in orde gekomen :) morgen nog schoonheidsspecaliste zonnebankje ook nog onze bedankjes naar brasschaat doen vrijdag hebben we een ontbijt aan huis...
Voorbereiding Reacties: 5 29-5-2013 21:58:01

kelly
Fotolocatie Kampenhout/Steenokkerzeel
Kent er iemand van jullie mss mooie fotolocatie's in Kampenhout of Steenokkerzeel? Ik ben namelijk al een beetje aan het zoeken naar locatie zodat ik op voorhand al eens kan gaan kijken wat of hoe en ook om een tijdschatting kan maken
Locaties - Fotografie Reacties: 5 29-5-2013 21:37:39

Erik
opgelet: onbetrouwbare verhuurder van ceremoniewagens
Hallo iedereen Aan alle bruidsparen die nog op zoek zijn naar een ceremoniewagen geef ik graag volgende waarschuwing: blijf uit de buurt van het bedrijf 'the diligence company' (www.diligence-co.be)! Mijn vriendin en ik hadden namelijk zelf dit bed...
Ceremonie Reacties: 2 29-5-2013 21:36:39

Peggy
bruidsjurk zoeken in Limburg
Hallo, Eind april werd ik ten huwelijk gevraagd...7 sept 2013 is het zover. Nu word het hoog tijd om op zoek te gaan naar een jurk. Op iternet ben ik al gek gekeken en wil ergens een afspraak maken maar weet niet waar. Wil er niet teveel geld aan ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-5-2013 21:02:58

Evy
En het verlof is begonnen!
Hoi hoi, Vandaag mijn laatste dagje als juffrouw gewerkt! Hihi, ik kan het gewoon niet geloven dat het zaterdag al aan ons is! En ik heb het gevoel dat we nog zoveel moeten doen... Ik ben echt blij dat ik nu nog 2dagen heb om me volledig op de trouw ...
Voorbereiding Reacties: 2 29-5-2013 20:43:38

Evy
En het verlof is begonnen!
Hoi hoi, Vandaag mijn laatste dagje als juffrouw gewerkt! Hihi, ik kan het gewoon niet geloven dat het zaterdag al aan ons is! En ik heb het gevoel dat we nog zoveel moeten doen... Ik ben echt blij dat ik nu nog 2dagen heb om me volledig op de trouw ...
Voorbereiding Reacties: 0 29-5-2013 20:43:24

smili
tegenopdracht voor de vrijgezellegroep
laydies,  ik kreeg daarstraks tehoren, dat ik een tegenopdracht moet verzinnen voor mijn groepje van de vrijgezellen .... de vrijgezelledag is 15juni en tegen dan moet ik wete zegge wat hun opdracht moet zijn!  Ik heb hier nog noooooit va...
Voorbereiding Reacties: 3 29-5-2013 20:28:57

Caroline
Kleedje gevonden in de uitverkoop van Cermo
Beste bruidjes allemaal, Wie er wilt gaan kijken in de uitverkoop. Ik raad het echt aan. Ze pakken echt wel hun tijd en een leuke aan gename ervaring... Ik heb dus onverwacht mijn kleedje gevonden.. Ik kan het niet laten zien want het staat niet op ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 29-5-2013 20:28:41

Elise
Ceremoniewagens Vlaams-Brabant
Hallo Allemaal! Hier ben ik weer. Ik vind het zo moeilijk om iets in de regio van Vlaams-Brabant te vinden, en jullie zijn al eens een zeer goede hulp geweest! :-) Daarom: weten jullie een goed adres voor zwarte ceremoniewagens (voor de suite) te hu...
Ceremonie Reacties: 2 29-5-2013 19:05:09

tinne
Trailer huwelijk: 18 mei
Hallokes  We hebben vandaag een trailer gekregen van ons huwelijk. Gewoon super!!!!Ik kon me in alles weer voorstellen en zat weer in de 7de hemel. Echt benieuwd naar de volledige film.Onze videograaf heeft super werk geleverd. Als er nog bruidj...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 35 29-5-2013 18:35:27

Katleen
Intredelied: één of twee?
Hallo allemaal Mijn suite bestaat uit 12 personen en daarna volg ik met mijn vriend. Is één liedje dan genoeg of zou ik best één voor de suite nemen en een ander lied voor ons? Het is zo moeilijk om die tijd in te schatten... Gr...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 29-5-2013 18:11:27

Katleen
Hallo allemaal Mijn suite bestaat uit 12 personen en daarna volg ik met mijn vriend. Is één liedje dan genoeg of zou ik best één voor de suite nemen en een ander lied voor ons? Het is zo moeilijk om die tijd in te schatten... Gr...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 29-5-2013 18:11:23

Katleen
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 29-5-2013 18:11:21

Katleen
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 29-5-2013 18:11:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...