Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jill
weddingplanner
ik kom er misschien laat met af maar kent er misschien iemand een goede weddingplanner? En de prijzen hiervan?
Voorbereiding Reacties: 8 1-6-2013 18:56:37

jill
kerk muziek.
welke muziek gebruiken jullie voor in de kerk? ik geraak er maar niet goed aanuit :-)
Ceremonie Reacties: 7 1-6-2013 16:50:37

Lies
Online Juwelen Kopen?
Hey Ik zou graag wat kunnen vergelijken tussen juwelen in de juwelier en zo, maar dat is toch niet zo simpel... Maar nu vind ik een artikel waaruit blijk dat je dit even goed online kan kopen: www.verlovingsring-met-diamanten.be/diamantblog/een...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 1-6-2013 16:43:12

Stéphanie
Onze openingsdans
We zijn al vier weekjes getrouwd en onze trouwdag is nu een mooie herinnering. Eén leuke herinnering van onze dag is onze openingsdans. We hadden heel veel zenuwen voor we moesten beginnen maar zijn toch blij dat we dit gedurfd hebben! De reacti...
Openingsdans Reacties: 8 1-6-2013 16:17:14

sara
Trouwringen - Limburg
Hoi heeft iemand een leuke tip waar we trouwringen kunnen kopen? (liefst geen al te dure prijsklasse) Alle ideetjes zijn welkom! groeten
Kledij - Accessoires Reacties: 8 1-6-2013 15:11:31

sofie
enveloppen uitnodigingen schrijven...
Hey allemaal. We hebben eindelijk onze uitnodigingen, was heus dilemma om eruit te geraken welke het gingen worden :) Ze zijn heel mooi, maar nu zit ik met het volgende probleem. Ik moet de enveloppen schrijven, maar ikzelf heb helemaal geen mooi ges...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-6-2013 14:15:21

daphné
Gemeentehuis
Hey allemaal, Ik heb eigenlijk een klein vraagje. Hoe lang op voorhand moet je aan het gemeentehuis melden dat je gaat trouwen? Bedankt voor jullie reactie
Juridisch Reacties: 9 1-6-2013 13:07:31

Marijke
op zoek naar zangeres die liedje wil inzingen
dag dames (en heren) Ik heb een leuk idee, maar aangezien ik niet kan zingen, ben ik op zoek naar een zangeres, die zelf piano of gitaar kan spelen of iemand kent die dat kan, om voor mij een liedje in te zingen. Dit nummer zouden we dan gebruiken ...
Openingsdans Reacties: 1 1-6-2013 12:40:52

Lien
Mini Cocktail shaker als bedankje
Dag medebruidjes, Ik weet eindelijk precies wat ik wil om als bedankjes aan onze gasten te geven.. maar nu maak ik het mezelf super moeilijk. Wij zouden graag mini cocktail shakers willen geven en dan liefst in het limoengroen. Weet iemand raad?? ...
Ideeën Reacties: 2 1-6-2013 11:07:17

Melissa
Ceremonie
Mijn verloofde en ik willen beide uiteenlopende dingen, een ervan was dat ik wou trouwen voor de kerk en hij niet. Nu zijn we overeengekomen dat we in plaats daarvan een ceremonie gaan houden (op een heel romantische manier) in de tuinen van de feest...
Ceremonie Reacties: 13 1-6-2013 9:08:29

Heidi
Dringend moderne pastoor gezocht!
Hallo mede-bruidskoppels, Wij trouwen op 27/07 en zijn nog op zoek naar een moderne pastoor voor onze viering. We huwen in de Begijnhof kerk te Lier, maar pastoor Jan Verheyen is op dat moment in het buitenland. Voorlopig heeft onze pastoor nog...
Religie Reacties: 2 31-5-2013 23:06:13

Stéphanie
1u15
Tijd om te gaan slapen. Voor ik het weet, is het zover.Ik ben nu al super zenuwachtig en heb de nacht hiervoor bijna niet geslapen. Wat gaat dat vannacht geven :s Ooh help!
Voorbereiding Reacties: 7 31-5-2013 22:45:08

Evelien
ons droomdagje 24 mei
Hoi iedereen! Ik zat héél vaak op dit forum langgg voor de trouw maar ook nog de weken en dagen vooraf. We hebben heel wat leuke ideetjes opgedaan, dingen opgezocht, ideeën gewisseld, .... Daarom wil ik ook graag iedereen onze eerste ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 31-5-2013 22:07:41

Nathalie
1ste opdracht vrijgezellen :-)
Hey iedereen, ik heb vandaag mijn 1ste opdracht gekregen voor mijn vrijgezellenweekend... Ze willen me op voorhand opdrachten laten doen zodanig dat we het weekend zelf samen leuke dingen kunnen doen! Ik moet tegen eind juni 30 zakjes snoep verkope...
Voorbereiding Reacties: 3 31-5-2013 21:08:17

Kat
Hersluitbare plastic zakjes
Hallo allemaal, Iemand een idee waar je van die mini hersluitbare plastic zakjes kan vinden? En hoeveel dit kost? Niet-hersluitbare mag ook, zolang ze maar klein zijn (6x10 cm ofzo) Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 31-5-2013 21:02:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...