Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabrina
1 of 2 paketten biervieltjes?
Hallo allemaal! Enige tijd geleden lanceerde Kathleen hier een initiatief om gezamelijk biervieltjes aan te kopen om dit aan een mooie prijs te kunnen doen. Ik had 2 pakketjes besteld, maar omdat ons huwelijk komende zaterdag is en de pakketjes er i...
Ideeën Reacties: 8 2-6-2013 21:13:09

Sabrina
1 of 2 paketten biervieltjes?
Hallo allemaal! Enige tijd geleden lanceerde Kathleen hier een initiatief om gezamelijk biervieltjes aan te kopen om dit aan een mooie prijs te kunnen doen. Ik had 2 pakketjes besteld, maar omdat ons huwelijk komende zaterdag is en de pakketjes er i...
Ideeën Reacties: 3 2-6-2013 21:13:07

Charlotte
Recente ervaringen met traiteur Cardinal uit Brugge?
Hallo, Wij waren traiteur Cardinal aan het overwegen voor ons huwelijksfeest volgend jaar, maar hebben negatieve kritieken gehoord ivm het eten (slechte bediening, te koud,...) Heeft iemand recentelijk een feest bijgewoond van Cardinal? Hoe was het...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-6-2013 20:44:14

Elke
Onze dag!
Hallo allemaal, ik ga even een poging doen om met jullie te delen hoe mooi onze dag gisteren was. Eerst nog een kleine anekdote die nu grappig is, maar waardoor ik helemaal in paniek was op de grote dag... Ik ben namelijk 4x naar de zonneba...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 2-6-2013 19:39:43

sophie
Foto's in box
Wij hadden gisteren onze dag en alles is verlopen zoals we het wilden! Het was echt super! Ik zou echter jullie hulp nog willen vragen voor de bedankingen.  De foto's zijn genomen door een vriend van de familie.  Ik heb echter op een beurs...
Fotografie Reacties: 3 2-6-2013 18:58:15

InLove-2002
Make-up en haar aan huis (Diest)
Zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar iemand die de make-up en het haar aan huis doet.
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 2-6-2013 15:36:01

Veva
Kostuum - grote maten
Dag meiden (en heren), aangezien jullie nu zo wat de kenners zijn geworden van kostuum shoppen een vraagje: Mijn vader valt in de categorie "grote maten". Denk aan Bart De Wever voor zijn fameuze dieet. Nu moet ik samen met hem op zoek naar een kost...
Kledij - Suite Reacties: 8 2-6-2013 15:31:11

Bea
make up advies
Hallo, Ik heb bij MAC een sessie gehad voor mijn bruidsmake up en alle benodigdheden aangekocht om zo zelf mijn make up te doen.  Ik ben eigenlijk wel een leek op dit vlak maar omdat mijn visagiste gestopt is heb ik hiervoor geopteerd.  Ik ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 2-6-2013 12:34:35

Nathalie
Trouwjurk
Gisteren gingen we op stap met mijn grootmoeder en moeder om er nog wat te passen en te zien welke echt mijn genres om eventueel het door mijn grootmoeder zelf te laten maken maar uiteindelijk op eentje gevallen bij "Au Louvre" in brussel en SUPER co...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-6-2013 12:22:57

Mieke
laatste pas
Gisteren laatste pas gehad. samen met mijn dochtertje. we hebben alle twee ons kleedje aangedaan en zelf vond ik het superleuk en ik denk dat mijn dochtertje het ook wel leuk vond. toch ben ik een beetje ten einde raad mijn schoonmama vind het kleed...
Voorbereiding Reacties: 5 2-6-2013 11:14:45

Veva
Trouwringen liggen thuis & ik doe ze constant aan
Hihihi... even een geheimpje met jullie delen. Onze trouwringen liggen al een tijdje thuis (van Bart Robeyns btw). En telkens wanneer ik alleen thuis ben doe ik stiekem mijn ring al een tijdje aan om eraan te wennen.  Ze zijn zooooooooo moo...
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2013 11:11:53

daisy
Auberge du Bonheur, Tilburg
Hallo, Wij zijn op zoek naar een trouwlocatie in de omgeving Tilburg/Breda. Volgend weekend gaan we kijken bij de bonheur in Tilburg. Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe is bevallen? Alvast bedankt voor de reactie!
Locatie Reacties: 0 2-6-2013 10:31:07

Nathalie
Toch wel een beetje kwaad...
Goeiedag, Ik heb donderdag onze uitnodigingen besteld en betaald en deze zouden verzonden worden met TNT binnen de 2-3 werkdagen als pakketpost. Er zou dus moeten getekend worden voor ontvangst. Ik dus uitrekenen wanneer er zeker iemand thuis is zo...
Uitnodigingen Reacties: 15 2-6-2013 9:31:03

nicky
bruidskindjes
hallo, ik heb een bruidsmeisje van 4 jaar en ik zoek een winkel waar ik betaalbare maar toch mooie kleedjes kan vinden voor haar. heeft iemand enig idee waar? het zou handig zijn dat het in provincie antwerpen of limburg is of  juist over...
Kledij - Suite Reacties: 16 1-6-2013 22:23:21

Alexandra
Waar trouwschoenen kopen?
Beste bruidjes, Ik ben al eens gaan kijken voor bruidsschoenen bij Van Loock in Zandhoven. Hier hadden ze vooral schonen van het merk Luca Renzi, waar er wel een modelletje tussenzat dat me aanstond, en zat ook wel gemakkelijk. Toch zou ik graag nog...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 1-6-2013 21:08:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...