Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Uitnodigingen zijn er!
Hallo, Gisteren mochten wij achter de eerste 10 uitnodigingen gaan naar de drukkerij. De rest krijgen we morgen, omdat de uitnodigingen nog wat moesten uitdrogen. En ik moet zeggen: ik ben super tevreden met het schitterende resultaat. Met nog 102 d...
Voorbereiding Reacties: 1 26-5-2013 20:39:21

Kristel
Uitnodigingen
Beste bruidjes Ben al een tijdje bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk.  Tot nu toe verliep alles vlot, maar om de een of andere reden wil het niet lukken met de uitnodigingen. Daarom ben ik vandaag in een lichte paniek geschoten.  ...
Uitnodigingen Reacties: 4 26-5-2013 20:15:54

chris
nieuwe jurk of pasmodel
even een vraagje, als je een trouwjurk past en beslist om deze te kopen, bestelt de winkel dan een nieuwe jurk voor je of krijg je de jurk die je gepast hebt en dus in de winkel heeft gehangen enige tijd...? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 26-5-2013 20:03:03

Charlotte
Opdracht: bewijzen van 10 andere koppels gehuwd op 25 mei 2013
Hallo iedereen, Mijn man en ik zijn gisteren getrouwd :-). We hadden echt een prachtige dag en een fantastisch feest! Nu kregen wij ook enkele toffe cadeaus. Bij één van deze cadeaus hebben wij de volgende opdracht: Zoek 10 andere koppels...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 26-5-2013 19:51:12

sandra
keuze openinsgdans
Met nog 2 weken, blijven we twijfelen rond de openingsdans. Mogelijkheden: You always know your home > Sarah Bettens en Ozark Henry Have a little faith in me > versie van Ilse DeLange Ordinary Miracle > Sarah Mclachlan It is you (shrek) Wat...
Openingsdans Reacties: 3 26-5-2013 19:44:49

Debbie
Hofke van Bazel, zeer negatieve ervaring!
Hoi, gisteren was het eindelijk aan ons, de dag begon prachtig. Spijtig genoeg dat het zo niet kon blijven. We hebben een enorme negatieve ervaring met het hofke van Bazel dat toch de rest van de avond aan ons heeft blijven 'vreten' Van in begin wa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 26-5-2013 19:02:47

sarah
corsage's
hallo collegaatjes ;) , Ik heb eerlijk gezegd geen seconde stil gestaan bij corage's enzo, zelf maal ik ni zo om bloemen (hou veel meer van ballonnen hihi) MAar het vriendje wilt nu wel corsages :S Nu wil ik dit gaan inboeken in ons budget en ik vr...
Bruidsboeket Reacties: 3 26-5-2013 17:59:28

Sylvia
tafeldecoratie
Ik heb jullie mening nodig. We hebben vorige maand een fotoshoot laten doen met een kevertje. We hebben daaruit 3 foto's gekozen die we gebruiken bij de ceremonieboekjes. Nu hadden we het idee van een foto 13x18 in een kadertje ook op tafel te zetten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-5-2013 17:40:43

stefanie
wat als het regent ??
Hoi hoi , mits ik op 7 juni het ja woord geef en het hier nog altijd een ***weer is ben ik toch bang dat het zou gaan regenen op onze trouwdag.. de planning was om na de dienst foto's te gaan maken met de familie en vrienden.. maar wat als het regen...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 26-5-2013 17:09:46

Sofie
Ideeën muziek voor in de kerk
Hey bruidjes Ik ben nog op zoek naar liedjes om in de kerk te spelen. zoals intrede, ondertekenen trouwregister,..)Ik heb al enkele mogelijke nrs maar kan niet goed kiezen eigenlijkWillen jullie, jullie nrs hier even zetten. Misschien vind ik er nog ...
Ceremonie Reacties: 1 26-5-2013 16:35:53

Nancy
Ringen
Hoe doen jullie het met de ringen als jullie enkel voor de wet trouwen? Ook op zo een trouwkussentje of iets anders?
Ideeën Reacties: 8 26-5-2013 15:52:38

Hanne
welk liedje
Welk liedje wordt er bij jullie gespeeld bij het binnenkomen van de kerk en het verlaten van de kerk?
Ceremonie Reacties: 1 26-5-2013 15:27:18

Saar
Check!
Veel gebeurd de laatste 2 weken: Ondertrouw bij priester gedaan, alle papierwerk voor de kerk in orde gedaan Eerste ontwerp uitnodiging gekregen (maar het was nog niet helemaal wat we wilden) Jurk bruidsmeisje werd voor de eerste keer gepast en ziet ...
Voorbereiding Reacties: 0 26-5-2013 14:31:51

Tessa
Dilemma in de zaal: hof ten bosse of salons mantovani??
Hallo allemaal, Super zo een forum waar je als toekomstige bruid even je kopzorgen kwijt kan :). Volgende zomer (die hopelijk wat beter wordt dan deze zomer) vieren wij onze grote dag. We hebben al heel wat zalen opgezocht en bekeken en uiteindelij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 26-5-2013 14:07:39

Stéphanie
5
Nog 5 dagen staan er op de teller. Ongelofelijk gewoon :-D Gisteren vrijgezellen gehad. En pas vanmorgen thuisgekomen. Anderhalf uurtje geslapen en dus doodmoe maar eigenlijk wel voldaan... Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het komt maar ik weet no...
Voorbereiding Reacties: 4 26-5-2013 11:42:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...