Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

iris
bruidsboeket
hallo; ik zit met een vraag . ik heb een ecru bustier en ja nu raden ze aan om geen witte bloemen te nemen?? dat zou niet mooi zijn ,wat denken jullie??? groetjes Iris
Voorbereiding Reacties: 0 24-5-2013 21:10:55

Stéphanie
7
Volgende week mijn huwelijk. Morgen mijn vrijgezellen. Vandaag mijn ontslag. En dan zeggen ze, fijn weekend gewenst!
Voorbereiding Reacties: 4 24-5-2013 20:41:20

sarah
nog geen bruidskleed gevonden
Hey bruidjes, Gisteren naar 3 bruidswinkels geweest nl Jagre outlet, boutique couture en bruidsparadijs. Ongeveer 25 jurken gepast maar nog steeds geen wow-jurk gevonden. Werd er zelfs zo moedeloos van dat er traantjes gevloeid zijn. Ik weet het tota...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 24-5-2013 19:03:46

Remke
Trouwvervoer : politievoertuig
Hallootjes, wij weer,  Weet er iemand waar je een oud (eventueel Amerikaans) politievoertuig kan huren? Wij zouden hiermee graag naar het gemeentehuis en de feestlocatie rijden... Alvast bedankt!!!
Ideeën Reacties: 2 24-5-2013 18:49:05

Karolien
Halflang trouwkleed?
Hallo, Ik heb nog wel even tijd voor ik op zoek ga naar het ideale trouwkleed (er moeten ook nog wat kilo's af :-) ). Maar uiteraard ben ik al wel volop aan het rondkijken en -surfen om een idee te krijgen van wat ik wil. Nu heb ik m'n hoofd gezet ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-5-2013 18:43:00

abra
Trouwjurk Vlaams Brabant
Hallo we zijn nog op zoek voor volgend jaar, naar een trouwjurk. We zijn er nog niet uit of we een trouwjurk gaan huren en/of kopen, alles is nog mogelijk. De stijl van Linea Raffaeli vinden we wel mooi.  't Moet geen bombastische jurk zijn, ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 24-5-2013 16:16:05

Lore
Club Cabane
Hoi allemaal! Heeft er iemand ervaring Club Cabane in Antwerpen? Alvast bedankt voor de info! Groetjes, Lore
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-5-2013 16:00:20

Sofie
goochelaar, illusionist, ...
Hallo Bruidjes Ik ben op zoek naar een goochelaar of illusionist voor onze trouw? Wie kent iemand die dit doet en betaalbaar is? Hopend op veel reactie....
Juridisch Reacties: 4 24-5-2013 15:09:24

Nathalie
tiara
Dag bruidjes, Ik heb een tijdje geleden een tiara bij light in the box besteld. Ik dacht dat dit een gewone diadeem was maar er zit daar zo een kam aan om vast te steken maar ik wou dat gelijk niet... Ik vind hem wel mooi hoor maar die kam vind ik ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 24-5-2013 14:46:10

Stage
Student afstuderen, online enquete trouwbedankjes
Beste bruidsparen, aankomende bruid en/of bruidegom en trouwfanaten, Ik ben een vierdejaars commerciële economie student van de Hogeschool Rotterdam. Momenteel doe ik onderzoek naar de markt(ontwikkelingen) en veranderingen in de branche voor g...
Ideeën Reacties: 4 24-5-2013 14:23:45

candy
hoe ver staan de 20-07-2013 bruidjes?
Onder tussen staat de teller al op 56dagen, Het begind te minderen   Hoe ver staan jullie al? Ik heb dit allemaal al: -Trouwkleed -Trouwschoenen -Juwelen -mn ventje heeft zn kleren al juist schoenen en een hemd -misboekje is in orde en afgewerk...
Voorbereiding Reacties: 3 24-5-2013 13:02:07

Eveline
boekjes van onze huwelijksviering over
Hallo bruidjes! wij zijn 2 weken geleden op 10 mei getrouwd. Een prachtige onvergetelijke dag. Veel mensen waren onder de indruk van onze viering en het bijhorende boekje. Aangezien ik nog een aantal boekjes over heb wil ik deze eventueel uitdelen a...
Ceremonie Reacties: 10 24-5-2013 12:50:39

Irina
probs met bruidsschoenen
ik had bruidschoenen gekozen bij het passen van mijn kleed, zijn er van de rainbow club, maggie mt39 http://www.debruidswinkel.nl/assets/s2dmain.html?http://www.debruidswinkel.nl/ zaten wat minder in het begin omdat de punt wat smaller is dan dat ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 24-5-2013 11:47:40

Saskia
geloftes
Beste bruidjes en bruidegommetjes, met nog 28 dagen op de teller wordt het hoogtijd om aan de geloften te werken, ik heb al een paar pogingen achter de rug maar vind dit toch heel moeilijk, wat wordt er allemaal gezegd in een gelofte? heel erg bedan...
Ceremonie Reacties: 5 24-5-2013 11:15:11

carla
Feestzaal Reserve in Lettelingen (petit Enghien)
Hallo, Iemand hier al geweest?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-5-2013 10:55:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...