Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karen
haar accessoires
Hey iedereen Met nog 47 dagen op de teller begin ik hier aan de finishing touches. Ik was niet van plan iets speciaals met mijn haar te doen, omdat ik een felrood kort Rihanna-kapsel heb. Maar nu begin ik toch te twijfelen en ben ik opzoek naar een ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 26-5-2013 11:36:20

David
Aanrader voor zot feest: een verkleedkoffer
Hoi iedereen, Gisteren is mijn schoonbroer getrouwd en we wilden een "fout uurtje" doen, dus met vlaamse ambi - polonaise toestanden. Maar we wilden dit niet zomaar doen dus hebben we enkele weken allerlei kleren gezocht, hoeden, pruiken, brillen, kr...
Ideeën Reacties: 1 26-5-2013 10:11:00

Romina
bruidsmake-up
Dag iedereen Ik ben dringend op zoek naar een betaalbare visagiste op 10 augustud 2013. (Regio haacht). Heeft er iemand een idee? Groetjes.
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 26-5-2013 10:09:25

Mileen
binnenlocatie trouwfoto's Oudenaarde - Waregem
Hallo, kent iemand een leuke binnenlocatie voor trouwfoto's regio Oudenaarde - Waregem? Dank je!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-5-2013 10:02:05

Fien
Feestzaal Passade
Dag allemaal, iemand van jullie al ervaring gehad met feestzaal Passade in Mechelen? Wat vonden jullie er van?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-5-2013 9:49:53

Sarah
Feestzaal
Weet er iemand een feestzaal omgeving Aarschot, Westerlo, Geel? Het zou voor ongeveer een 100 man zijn. Een zaal niet te sjiek maar toch iets met karakter waar je ook buiten kunt. Catering hoeft er niet bij te zijn. Denk meer aan een fuif ofzo.
Locatie Reacties: 2 25-5-2013 22:03:08

Ann
trouwfuif
Hallo bruidjes, ik vroeg mij af of iemand soms ervaring heeft met Dj Thierry van trouwfuif.be . De site is veelbelovend maar is dit in het echt ook zo? Wij willen graag een trouwfeest met jaren 80-90 tot nu muziek, maar zeker geen meezingende dj, spe...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 25-5-2013 18:30:41

Sabrina
DIY Bloemblaadjes loper
Ik wil zo'n loper hehe http://www.theweddingsource.com/wedding-blog/wp-content/uploads/alexis-down-the-aisle1.jpg Aangezien wij geen bruidskindjes hebben wil ik er eentje zelf maken die in vooraf k...
Ceremonie Reacties: 13 25-5-2013 18:27:37

noortje
Winkel met dameskledij voor de moeder
Kent er iemand een winkel met dameskledij in regio Limburg? Niet te duur maar ook niet te goedkoop natuurlijk Het is voor mijn mama, we zijn vandaag in Genk al eens gaan zien maar toch niet echt iets gevonden.. 1 mooi kleedje wel, maar dat had bijn...
Kledij - Suite Reacties: 9 25-5-2013 16:46:26

Lieselot
Keuze DJ
Hallo allemaal, graag had ik ook eens jullie advies gehoord : via onze feestzaal hebben wij 2 namen door gekregen van DJ's die veel in hun zaal aanwezig zijn en volgens hen ook goed zijn, maar zelf hebben wij en ook ons vrienden deze nog niet aa...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 25-5-2013 15:07:44

kate
Locatie foto's regio lier Mechelen
Dag iedereen, Ik zoek nog een binnen en buitenlocatie voor onze foto's regio lier Mechelen. Ik ben specifiek op zoek naar oude gebouwen, vervallen loodsen, industrie Iemand ideetjes? Alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 5 25-5-2013 13:42:26

Evelyn
:D zaal in orde en burgerlijk huwelijk ook in orde
ik zit een beetje op een roze wolk. Hi hi. Onze zaal staat vast bij alta ripa , en ben mega content ! Omdat wij op een vrijdag trouwen kunnen wij ons feest geven in de grootste zaal . Op de zaterdag en zondag wordt die zaal maar gegeven bij minimum ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-5-2013 11:54:00

Michèle
bedankjes - advies gevraagd
Hallo! Hier ben ik weer met een vraagje... Wij hebben thema woef en wouden graag de bedankjes ook gebruiken als naamkaartje. Wij zouden deze dus een doosje van Ava in themakleur en daarin malthesers en dan op het doosje en naam zetten! Wat vinden ju...
Voorbereiding Reacties: 3 25-5-2013 10:11:46

Tinta
Suitekostuum wordt ineens verplicht om aan te kopen! Wat nu
Dag bruidjes, Vorig jaar zijn wij in het huwelijksbootje gestapt. Alles was vrij snel beslist ivm de suitekledij: de vrouwen kort in het pastel, de mannen in een donkerblauw gehuurd kostuum. De toekomstige vrouw van mijn man zijn getuigen vond di...
Kledij - Suite Reacties: 17 25-5-2013 0:56:24

jill
Groot probleem!!!
kent er iemand nog iets anders buiten rent a priest of de goede herder? de goede herder heeft gewoon afgebelt en we weten zelf geen deftige reden! nu heb ik gebelt naar rent a priest en die gingen kijken of er voor die dag nog iemand beschikbaar is, ...
Ceremonie Reacties: 18 24-5-2013 23:40:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...