Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lieselore
Misboekje nalezen
Hallo iedereen, ons misboekje is zo goed als afgewerkt. Enkel nog een evangelietekst kiezen. Zijn er mensen die het zien zitten om het misboekje na te lezen op fouten? Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 11 8-6-2013 16:47:24

Stefanie
huwelijksfotograaf gezocht regio Sint-Lievens-Houtem/ Erpe-Mere
Hallo iedereen!! Volgend jaar op 31 mei 2014 stappen ik en mijne toekomstige in het huwelijksbootje. Maar we willen de kosten een beetje beperken want de rekening loopt al aardig op :-) wat willen wij van een fotograaf?? we zouden de foto's digitaal...
Fotografie Reacties: 12 8-6-2013 13:27:56

Shana
Kader extra fotoshoot
Op ons huwelijk zal er een hele dag een fotograaf aanwezig zijn. Aangezien ze het niet zo geslaagd vond om standaard foto's te maken tijdens de receptie, raadde ze ons aan om foto's te maken per koppel dat er binnenkomt. We vonden dit een leuk idee, ...
Fotografie Reacties: 4 8-6-2013 13:13:58

Trien
rood volkswagen busje
Hi iedereen Wij trouwen op 21 december en zijn nog zoek naar een rood volkswagen busje. Heeft iemand weet van een particulier die dit verhuurt? Wij trouwen in de regio West-Vlaanderen. Alvast bedankt voor de tips! Groetjes Trien
Ceremonie Reacties: 1 8-6-2013 11:53:09

NiDi
gastenboek
hoi bruidjes, ik ben misschien van plan om ons gastenboek zelf te maken met daarin enkele foto's van onszelf en enkele vragen voor de gasten... Maar als ik dit bij het kruidvat maak en bestel, is fotopapier dan beschrijfbaar? Wie heeft er hier ...
Voorbereiding Reacties: 8 8-6-2013 11:18:05

Evelyn
haar en make up vastleggen
van wanneer leggen jullie de visagiste en kapper vast ? Is een jaar op voorhand te vroeg
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 8-6-2013 10:19:10

Marieke
Eindelijk een verslagje :) - 18 mei 2013
Lieve bruidjes en bruidegommen Sinds woensdag terug van huwelijksreis dus ik kan eindelijk eens beginnen aan mijn verslagje.De laatste drie dagen voor de trouw moet ik zeggen dat ik echt vrij rustig was. Ik sliep de avond voor de trouw in ons ei...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 33 8-6-2013 9:47:39

Frauke
Help! Het posthof of het kasteel van Nieuwland??
Dag allemaal!! Ik heb hulp nodig, want kom er niet uit. We zijn aan het twijfelen tussen het posthof in Vissenaken en het kasteel van Nieuwland in Aarschot. We hebben beiden een beter gevoel bij het kasteel van nieuwland, maar is net iets over ons b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 8-6-2013 8:49:26

Nathalie
evenloppendoos
Heyla iedereen! Hier weer eens een vraagje; Waar halen jullie je enveloppendoos? Of maken jullie dit zelf? Ik heb een heel leuk idee gevonden: http://www.tutje-en-kiki.com/a-25063915/enveloppendoos-huwelijk/envelppendoos-in-het-thema-van-de-uit...
Voorbereiding Reacties: 11 8-6-2013 7:09:26

Nathalie
Wij gaan in ondertrouw!
Volgende week donderdag is het zover  13-06-2013 gaan wij om 10u30 in ondertrouw!!! Wij hebben ook onze datum veranderd van 14-06-2014 naar 06-06-2014! Voordeel is dat we van 370 dagen ineens zijn afgezakt naar 362 dagen! Ook hebben wij n...
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2013 0:04:48

ine
park van relst kampenhout
hallo, wij dachten aan park van relst ons trouwfeest te doen. Heeft er iemand daar al iets georganiseerd? Wat is jullie ervaring hier over? Groetjes, Ine
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 7-6-2013 23:46:24

Ne
Kapper en Visagiste Gingelom/Sint-Truiden
Iemand goede suggesties? Vind het heel moeilijk om iemand te kiezen, zeker wanneer er online geen portfolio te vinden is. Liefst niet te duur. Iemand ervaring met O-Zem in St-Truiden? 
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 7-6-2013 21:54:45

jill
versiering in de kerk?
Wie doet er wat in de kerk van versiering? Ik vind bloemen zo duur.. je bent al gemakkelijk 750e kwijt.. dat vind ik eigenlijk veel om daar maar even geniet van te hebben. Of zijn er bruidjes die zelf iets maken? Alle tips zijn welkom :-) Than...
Ceremonie Reacties: 19 7-6-2013 20:07:39

nikky
*** Tellen maar hihi
jeetje nu komt het toch wel steeds dichterbij  nog 28 dagen ... vind het best Spannend 
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2013 18:50:36

Veronique
Morgen Vrijgezellen :)
Morgen heb ik mijn vrijgezellen! Om 11u45 bij mijn zus thuis zijn. Ik heb er echt zin in! Ben nu de laatste hand aan het leggen aan de kleine attentie die voor de aanwezige heb gezorgd. Ben echt benieuwd wat mijn zus en de rest in elkaar gestoken heb...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2013 16:55:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...