Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

candy
penhouder
Weet er soms iemand onder jullie waar ik een penhouder kan vinden voor een gastenboek? Ik heb mijn gastenboek in de ava gekocht maar daar hadden ze geen penhouders liggen. ik heb al zitten te zoeken via internet maar ik vin geen ja dat je via visa k...
Voorbereiding Reacties: 2 11-6-2013 14:05:16

Joke
Gezocht: leuke en kleurrijke bruidjes die trouwen voor 22 juni (Het Laatste Nieuws)
Hallo!Voor een reportage in HLN Weekend over 'gewaagde bruidjes', ben ik op zoek naar bruiden die kozen voor een kleurrijke trouwjurk. Niet de traditionele, maagdelijk witte jurk dus, maar bv een rode, roze, geprinte,... jurk. Kom jij in aanmerking o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-6-2013 13:23:22

evy
Heeelp !!! Uitnodigingen laten ontwerpen en drukken?
Hoi bruidjes, heeft iemand een idee waar wij onze uitnodigingen kunnen laten ontwerpen en drukken?(Vlaams-Brabant / Antwerpen?)  Ik dacht dat dit één van de gemakkelijke dingen ging worden, omdat wij perfect weten wat we willen...
Uitnodigingen Reacties: 8 11-6-2013 12:50:52

Vera
verrassingsspelletjes met de genodigden
Hallo, Heeft er soms iemand heel leuke en grappige ideeën om spelletjes te organiseren met de genodigden. Ik ben van plan om verschillende groepjes samen te stellen zodat die tegen elkaar grappige opdrachten moeten uitvoeren.Iemand een idee
Ideeën Reacties: 4 11-6-2013 12:42:29

Kathleen
waar enveloppen te bestellen?
Dag iedereen, ik ben op zoek naar een mooie en stevige enveloppe (zo een cremekleurige).. De drukker waarbij we onze uitnodigingen laten maken, heeft niet de enveloppe dat ik wil want is zo een hele dunne, en je moet dit per doos van 500 kopen ! (en ...
Uitnodigingen Reacties: 6 11-6-2013 12:40:05

Kurt
Extra trouwers gezocht regio Dendermonde voor lounge concept trouwfeest
Hallo, Wij hebben een industriële locatie gevonden waar wij een receptie en walking dinner gaan geven en dit zal dan ook als lounge ingericht zijn. Dit is natuurlijk allemaal niet goedkoop en wij trouwen op een zaterdag, eind augustus, septem...
Locatie Reacties: 0 11-6-2013 11:50:23

Els
gezocht : roze/fuchsia en babyblauw/turqouise versiering (oa lampionnen)
hallo iedereen, binnen enkele weken geven we een tuinfeestje voor onze dochter.   We willen dit graag in een tent doen en ik ben nu aan het nadenken over de versiering.  We willen hier niet te veel aan uitgeven dus dacht ik, misschien kan ...
Voorbereiding Reacties: 2 11-6-2013 11:47:34

Melissa
Save the date
Gisteren mijn save the date kaartjes besteld bij vistaprint. Kan niet wachten tot ze er zijn. Benieuwd hoe het eruit ziet in het echt! Nog mensen die save the date kaartjes besteld hebben?
Uitnodigingen Reacties: 5 11-6-2013 10:47:19

Emma
Tafelnamen
Hey Bruidjes, Ik zit met een dilemma. Ik ben bezig met mijn tafelnamen. We hebben voor alles tafels namen van "beruchte bankovervallers" denk maar aan Bonnie & Clyde, the Daltons, ... Mijn aanstaande en ik hebben elkaar namelijk leren kennen op ...
Voorbereiding Reacties: 6 11-6-2013 10:23:20

Lies
Vintage ringen
Hey Ik hou wel van eens speciaal te doen. Nu dacht ik er aan om een vintage ring te kopen. Je weet wel, zo'n ring die mijn bomma vroeger droeg, maar dan iets hipper Blijkbaar had ik geen ongelijk: http://www.verlovingsring-met-diamanten.be/diam...
Ideeën Reacties: 8 11-6-2013 8:46:02

Vicky
Liefde is.. jij & ik voor altijd!
Verslagje van onze stralende dag Vrijdag was de nicht van mijn toekomstige blijven slapen en hebben we er een super gezellige avond van gemaakt, en lekker lang gebabbeld tot na twaalf uur! Om kwart na zes ben ik opgestaan, rustig klaargemaakt voor d...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 11-6-2013 8:30:06

Lies
Pff...
Met nog 18 dagen op de teller zijn de batterijtjes op en is de euforie ver zoek... Zaterdag heb ik mijn derde en laatste pas gehad en ik had nog stééds geen wow-gevoel :( Het is mooi, ja. Dat zegt mijn getuige ook. En het enige dat ik meze...
Voorbereiding Reacties: 14 10-6-2013 22:02:34

kathleen
kelsbekerhof sint-truiden
Hallo allemaal, Wij zijn nog op zoek naar onze faastzaal.Is er iemand die ervaring heeft met Kelsbekerhof in Nieuwerkerke, Sint-Truiden, Limburg?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-6-2013 21:47:31

diny
Naaister trouwjurk regio Brugge
Hoi, Weet er iemand van jullie een goeie naaister voor een trouwjurk zijn in de regio van Brugge (mag ook wat verder zijn hoor) Ik heb nog een jaartje te gaan mr begin al te beseffen dat ik het moeilijk ga hebben om het perfecte kleed te vinden omdat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 10-6-2013 20:46:27

Liesbeth
Glamour & Boudoir...
Hallo dames, Ben je op zoek naar glamour foto's of foto's met net iets meer...sensueel, sexy, intrigerend... www.oursecretzz.com Groetjes. Liesbeth.
Fotografie Reacties: 0 10-6-2013 20:05:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...