Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eva
nachtmerrie
Dag medebruidjes! geen praktische vraag of peilen naar meningen... ik wou dit gewoon delen met jullie ;-) over het algemeen heb ik niet zoveel stress voor de trouw. Misschien wel in de zin dat we dingen vergeten op tijd te regelen ofzo, maar niet d...
Voorbereiding Reacties: 10 13-6-2013 14:34:41

Jozefien
Morgen is onze dag!
Ik kan het nauwelijks geloven, maar morgen is onze grote dag! Ik heb niet echt zenuwen, maar nu ik dit bericht hier zit te typen, begint het toch te kriebelen in mijn buik! Ik heb me voorgenomen om morgen gewoon te genieten...! Ik kijk er heel erg na...
Voorbereiding Reacties: 11 13-6-2013 14:22:24

krista
vandaag kunnen we weer 3 vinkjes zetten.
Vandaag kunnen we weer 3 dingen afvinken. Me happy en dat wil ik met jullie delen :-). We zijn vanmorgen naar de Molenvijvers in Genk gereden voor onze trouwfotolocatie en de beslissing is gevallen. We gaan daar onze trouwfoto's maken, het zag er da...
Voorbereiding Reacties: 8 13-6-2013 14:00:35

Vanessa
witte converse all stars kids
Hello Wil mijn 2 zoontjes witte all stars aandoen op onze trouw. 2 vraagjes: waar zou ik én maat 24 én maat 29 vinden?  Mag online maar ook een winkel zijn (prov Antwerpen).  Online is het meestal of/of, retour betalen, verzendko...
Kledij - Suite Reacties: 7 13-6-2013 13:39:13

Delphine
Nog 15 dagen...
   Dag bruidjes, Nog 15 dagen op de teller. Amai... Ik heb nochtans niet zo veel stress of moet dit nog komen? Nog enkele kleine voorbereidingen en alles ik klaar voor de GROTE dag. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 13-6-2013 13:02:51

Lieve
Muziek in kerk: engelenstem gezocht a la Hayley Westenra, liefst klassiek geschoold.
We gaan niet veel liedjes hebben tijdens ons huwelijk, want we doen het zonder eucharistie.  Intrede en uittrede gaan normaal gezien instrumentaal zijn.Ik zoek nog iemand met een prachtstem, zoals Hayley Westenra. http://www.youtube.com/watch...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 13-6-2013 12:28:08

viki
1ste pas
Hoi; Gisteren mijn 1ste pas gehad. De zenuwen vielen heel goed mee. Enkel de laatste minuten toen ik aan de winkel aan het wachten was op mijn beste vriendin sloeg de stress toe. Die was nergens voor nodig. Mijn kleedje kon perfect toe ( ik ben vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-6-2013 12:13:44

nicky
cadeautjes voor de getuigen
hallo mede-bruidjes, ik zoek een origineel aandenken om aan de getuigen te geven op onze trouwdag. heeft iemand een idee? alvast bedankt
Ideeën Reacties: 5 13-6-2013 11:57:39

Annelies
voorbeelden misboekje
Hallo bruidjes to be, Ik ben voorbeelden van misboekjes aan het verzamelen om ideetjes op te doen om zelf onze huwelijksviering in elkaar te steken. Kunnen jullie me hiermee helpen? Mailtjes mogen gestuurd worden naar anneliesheremans@hotmail.com. ...
Ceremonie Reacties: 4 13-6-2013 11:10:24

Ne
Vooruitgang
Pfoe, al een hele tijd vertel ik hier dat het bij ons precies niet vooruitgaat, maar nu gaat het plots in een sneltempo!We mogen langsgaan bij het gemeentehuis, ringen zijn besteld, deze maand langsgaan voor verstellingen trouwkleed, afspraak dansles...
Voorbereiding Reacties: 1 13-6-2013 10:57:15

ERITIA
Mijn trouwjurk
Wat voel ik me toch super!! Nooit had ik mij kunnen voorstellen hoe het zou voelen om voor de 1ste keer voor de spiegel te staan en die kriebels reeds te voelen. Fantastisch! Ik heb mijn trouwjurk gevonden, het was helemaal niet mijn keuze maar ik st...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-6-2013 10:34:56

Louise
misboekjes online?
Hey iedereen, Ik heb zo goed als alles online kunnen regelen: uitnodigingen, versiering, vervoer, enzo.. Nu heb ik de teksten voor het misboekje al samengesteld maar ik zoek dus een site waar ik ze dus naar eigen ontwerp online kan ontwerpen en best...
Ceremonie Reacties: 4 13-6-2013 9:25:54

Ellen
hallelujah
Hey, Wij zijn al wat aan het denken over liedjes voor tijdens de ceremonie. Wij hebben een vriend die erg goed halleluja van Jeff buckley kan zingen en spelen met akoestische gitaar. Maar... past dit tijdens een bruiloft? Het is namelijk een vrij tri...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 13-6-2013 9:12:58

elke
leuke tekst om voor te lezen tijdens huwelijksmis
heyik ben binnenkort getuige en zou graag een leuke tekst voorlezen tijdens de mis.heb ooit een tekst gehoord over een vogeltje of een konijntje maar kan deze nergens vinden.iemand een idee aub?bedankt
Ceremonie Reacties: 6 12-6-2013 23:39:15

Marijke
De magische 100!
Even schrikken, maar ik zie hieronder nog 100 dagen staan! En nog zoveel te doen. Af en toe toch al eens een stressmomentje. Binnen twee weken de 2 de pas, vandaag de uitnodigingen besteld. Maar ik wil dringend werk maken van onze ringen, afwerking ...
Voorbereiding Reacties: 1 12-6-2013 22:19:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...