Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mila
originele feestlocatie
Dag bruidjes en bruidegommen Graag zoek ik een originele feestlocatie regio Aartselaar/Antwerpen? Iemand al ervaringen, ook met de correcte prijzen? Mvg Mila
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-6-2013 18:37:07

Joost
Hoe slow-nummer een beetje aankleden?
Onze openingsdans is een heel rustig nummer, dat heel speciaal is voor ons. We gaan er dus ook gewoon op slowen, zijn allebei geen dansers. Ik denk alleen dat dat al snel heel erg saai kan worden, 3,5 minuut alleen maar een beetje heen en weer wiegen...
Openingsdans Reacties: 6 15-6-2013 15:50:51

Siege
Uitnodigingen eindelijk de deur uit!
Hallo iedereen! Wat een spannend moment hebben wij beleefd! Opeens kregen we twee weken geleden te horen van mijn schoonmoeder: 'Kindertjes, wordt het niet eens tijd voor jullie uitnodiging, we zijn al juni..' Mijn ventje en ik keken naar elkaar me...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-6-2013 14:57:55

InLove-2002
Valse bloemen
Hallo, Zijn er hier onder jullie die valse bloemen gaan bruiken? Groetjes
Bruidsboeket Reacties: 10 15-6-2013 14:23:00

InLove-2002
Site met leuke spullen
Hallo, Kent er iemand leuke en niet al te dure site's waar je onderander een gastenboek, ringkussentje kan vinden enzo? Geen light in the box enzo want ik hou het liever in het eigen land of nederland mag ook wel. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2013 14:21:05

Hanne
wanneer ringen aan pastoor geven
Hoi iedereen, Het kort voor ons nu toch wel heel hard af, nog 24 dagen. Ik begin nu toch wel te stressen er is nog zoveel dat er moet gebeuren en we doen alles zelf. (en met we bedoel ik ik :) mijn verloofde zegt enkel of hij het goed vindt of niet ...
Ceremonie Reacties: 3 15-6-2013 13:55:09

Kathy
Make-up en kapper aan huis gezocht
Hello! Eventjes een stress-moment! Mijn kapster en tegelijk ook diegene die instaat voor de make-up van mij en mijn mama moet onverwacht worden geopereerd. Wellicht zal ze niet genoeg gerevalideerd zijn tegen 21 september, dus ben ik op zoek naar ee...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 15-6-2013 12:36:36

jolma
eerste keer liedje gehoord
Vandaag eerste keer mogen luisteren naar het liedje dat we ingezongen hebben voor ons ouders! Was super leuk! Traantjes zullen er zeker vloeien bij de mama's (het is de bedanking voor ons ouders)...de dag zelf zal ikmisschien ook wel gevoelig zijn vo...
Voorbereiding Reacties: 1 15-6-2013 12:32:02

sarah
101-redenen boekje: hoe eraan beginnen?
Dag bruidjes, Heb hier al verschillende reacties gelezen van bruidjes die een 101-redenen boekje wilden maken maar hoe begin je hieraan? Welk boekje gebruik je hiervoor? Een dagboekboekje of iets dat je zelf samenstelt? Want je moet het toch wat mann...
Ideeën Reacties: 4 15-6-2013 11:41:01

Joke
Tafelversiering te koop of te huur!
Heey bruidjes! Mijn dag zit er op (het was fantastisch :) ) en daarom verkoop of verhuur ik mijn zelfgemaakte tafelversiering. Ik heb grote doorzichte bollen gemaakt, die hier al vaker getoond zijn op het forum. Ik heb 14 witte, 14 turqoise grote bol...
Ideeën Reacties: 11 15-6-2013 10:17:11

kurt
stelen uit enveloppendoos
Hallo iedereen.  Wij zijn hier druk aan het voorbereiden en zijn nu bezig met de enveloppendoos. Ik krijg hier net te horen enkele koppels die een jaar geleden getrouwd zijn, dat er soms uit de enveloppendoos gepikt wordt. Hele omslagen of gewo...
Voorbereiding Reacties: 12 15-6-2013 10:15:30

Kristel
Vrijgezellen en laatste dag bevestigingen
Vandaag is onze laatste uitstap als vrijgezellen, zowel de mannen als de vrouwen gaan op stap maar toch elk apart. Ben benieuwd naar wat we gaan doen.. Vandaag is ook de laatste dag voor de bevestigingen en erger mij er zo aan dat sommige mensen gew...
Voorbereiding Reacties: 3 15-6-2013 8:11:09

charlotte
trouw
een tegen slag men ma wil niet naar men trouw komen doordat men ouders gescheiden zijn zelf nie naar de kerk en kheb geen idee hoe dat ik dat uit men gedachten krijg:s
Voorbereiding Reacties: 10 15-6-2013 8:04:49

charlotte
draaiboek
best medebruidjes, hoe begin je aan een draaiboek of wat houd dat in?
Voorbereiding Reacties: 2 15-6-2013 7:53:19

Esperanza
nog 13 dagen en 10min...
Met nog (bijna) 12 dagen op de teller, heb ik morgen een druk dagje. Eerst de schoonmama gaan oppikken, zodat ze bij de 2de pas van mijn trouwkleed aanwezig kan zijn, dan weet ze hoe ze mij moet toevlechten, nadien onmiddellijk doorrijden naar de zaa...
Voorbereiding Reacties: 2 14-6-2013 23:54:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...