Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annekatrien
Trouwzaal gekozen
Zo de trouwzaal en de datum liggen vast  We hebben gekozen voor de zandberghoeve in Oedelem. Precies over een jaartje zullen we trouwen. We kijken er al naar uit! Nu kan de rest gepland worden
Voorbereiding Reacties: 5 14-6-2013 11:53:19

jolma
uitnodiging
Kort vraagje: Sturen jullie ook uitnodiging naar jullie DJ, fotograaf, ...? Persoonlijk vind ik dat wel leuk, maar weet niet of dat nog gedaan wordt.
Voorbereiding Reacties: 4 14-6-2013 10:57:23

Katrien
Zelf fotoalbum maken: welke websites?
Dag dames, gisteren hebben wij onze foto's gekregen!! Ze zijn echt prachtig!  Ik ben er super blij mee.  Maar nu zit ik met de aartsmoeilijke taak om er zelf een fotoboek mee samen te stellen.  Ik wou het namelijk graag zelf doen, ma...
Ideeën Reacties: 15 14-6-2013 9:45:43

fabienne
brrr nu wordt ik zenuwachtig
hey hier zit een zenuwachtige bruid die binnen 5min nr de kapper gaat gisteren zijn we de zaal gaan klaarzetten en valt super mee ben om 23u30 gaan slapen waar ik bang van was om ni te kunnen slapen viel heel goed mee want heb geslapen als een roos m...
Voorbereiding Reacties: 13 14-6-2013 9:38:06

Liesbeth
een gelukkig toekomstig bruidje
Ik kan mijn geluk niet op en ik moet het even kwijt. Ik mocht gisteren mijn kleed gaan ophalen, ik was enorm zenuwachtig want ik had sedert de aankoop vorig jaar geen waw-gevoel meer gehad. Ik stond voor de spiegel met mijn juwelen en voile en voor h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-6-2013 9:14:30

danny
Tip Top inorde
Vandaag de zaal gaan zetten en ze is zeer geslaagd .De zaterdag is het zover
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-6-2013 0:18:49

Fairytale
Een verslagje van ons trouwfeest op 8 juni 2013
Beste bruidjes en bruidegommetjes, Hier een kort verslagje van ons trouwfeest. Op 7 juni 2013 zijn we getrouwd voor de burgerlijke stand (prov. Antwerpen) we hebben het gespreid over twee dagen omdat het anders een veel te lange dag zou worden, wat ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 13-6-2013 23:12:03

Nathalie
officieel in ondertrouw :-)
wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan :-)  06-06-2014 om 10u30 :ullen wij ons jawoord geven!!! Nu kunnen we eindelijk verder dingen gaan vastleggen!
Voorbereiding Reacties: 5 13-6-2013 23:08:39

Lara
Openingsdans
Beste bruidjes, Ook voor ons komt het stilaan dichterbij. We zijn op zoek naar een openingsdans, we weten wat we willen maar vinden er geen gepaste song voor. Wie kan helpen? Wat willen we: een liedje dat rustig begint waarop we met ze'n twee kunnen...
Openingsdans Reacties: 3 13-6-2013 22:31:44

robin
Bloemen
Hey! Voor de mensen van provincie West-Vlaanderen (brede regio Kortrijk): Bij wie bestellen jullie jullie bloemen voor in de kerk? En zo'n boompjes of dergelijk om voor de ingang van de kerk / thuis te plaatsen, geeft elke bloemist de optie om dit t...
Bruidsboeket Reacties: 5 13-6-2013 22:23:14

Nadia
'onze vader' in misviering?
dag liefste bruidjes! ik twijfel nog altijd over mijn misboekje :-)  ikzelf ben niet zo'n fan van een kerkelijke viering (wel van EEN viering :-) ), maar mijn liefste echter wel en we treffen het gelukkig wel met onze priester die ons zeer vrij...
Religie Reacties: 6 13-6-2013 21:53:18

Annelies
bruidswagen VW Kever Cabrio gezocht
Hallo bruidjes, Nog wel bijna een jaar tot ons kerkelijk huwelijk (zijn reeds voor de wet getrouwd) maar toch willen we al een aantal belangrijke zaken al in orde brengen. Wat in orde is: - zaal - traiteur - kerk + pastoor Wordt volgende week...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2013 21:43:46

Lies
Collistar - zonnebank
Hallo iedereen, Ik ben al 2 maandjes bezig met een zonnebank-kuur en heb wel al een iets donkerder kleurtje bij, maar nog niet zoals ik gehoopt had. Daarom ben ik op zoek naar een goede zelfbruiner en de mensen in ICI Paris raadden mij Collistar aan...
Voorbereiding Reacties: 11 13-6-2013 21:17:17

sara
From all the fish in the sea, you're the one for me
Ik ben op zoek naar oneliners - rijmpjes die gaan over de zee, het strand en de liefde. In plaats van naamkaartjes/menukaartjes zou ik het leuk vinden dat iedereen een oneliner op tafel heeft. Iemand die mij verder kan helpen? Of zelf nog een oneline...
Ideeën Reacties: 3 13-6-2013 21:05:39

kelly
welkomstekst kerk
ik ben nog altijd op zoek naar en mooie verwelkoming tekst voor in de kerk geraak er echt niet uit pff en we willen het zelf voor lezen wie kan mij helpen
Locaties - Viering Reacties: 5 13-6-2013 20:58:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...