Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bea
Vrijgezellen gehad!
Gisteren late namiddag kwam mijn zus met haar dochter mij ophalen.  Ik wist niet wat we gingen doen en ook niet helemaal wie er bij ging zijn.  Eerst reden we naar haar thuis waar ik een bloemenkrans en diadeem met discobollen opkreeg en ee...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 16-6-2013 12:08:27

prisca
stadhuis en kerk
ik hoor van sommige mensen als je trouw in de kerk dat de meeste mensen niet komen naar het stadhuis enkel naar de kerk maar me vraag is eigenlijk hoe moet je dit dan op je uitnodiging zetten ik zou graag allebei de plaatsen en uren opzetten voor als...
Uitnodigingen Reacties: 3 16-6-2013 11:06:24

Sofie
Update: 61 dagen!
Hoi meiden, mijn teller staat intussen op 61 dagen, het begint te korten! Ondertussen zit ik nog steeds te wachten op telefoon van Cermo, waar ik mijn kleed gekocht heb. Ik wou heel graag daar mijn lingerie, haaraccessoires en juwelen kiezen, omda...
Voorbereiding Reacties: 8 16-6-2013 10:41:20

Caroline
1ste getuigen is gevraagd en de teller staat onder een jaar.
Wij hebben gisteren mijn getuigen gevraagd. Ik had hier wel een klein beetje schrik voor omdat ik haar ook als meter had gevraagd voor onze dochter. Maar hier had ze toen nee op gezegd. (Wat blijkt nu. Dat ze al spijt had vanaf dat ze nee had gezegd....
Voorbereiding Reacties: 11 16-6-2013 10:18:50

NiDi
gastenboek deel 2
hoi allemaal, ik zou graag beginnen aan mijn gastenboek, maar ik heb er geen idee van hoeveel blz ik daarin moet steken? ik wou het via het kruidvat maken... iemand van jullie hier ervaring mee?   dank je wel!
Voorbereiding Reacties: 1 16-6-2013 9:22:51

natasja
goodiebag voor op het toilette dat kan gebruikt worden tijdens het avondfeest.
Hallo bruidjes,  Wij gaan een mandje in het toilette zetten met allerlei spulletjes in die wel handig zijn als je die toevallig bent vergeten en dringend nodig hebt. Maar ik zoek nog een leuke/grappige tekst om erbij in te voegen. Weten jullie ...
Ideeën Reacties: 14 16-6-2013 9:18:58

jolma
bruidslingerie
Ik ga dinsdag met mijn mama om mijn bruidslingerie. Ik heb echter geen vaste linergiewinkel en ben op zoek naar een winkel met toch een vrij ruim aanbod. Iemand tips regio Roeselare-Kortrijk? Dank je!
Voorbereiding Reacties: 4 16-6-2013 9:05:49

Wendy
De jurk...
hier zit ik dan, weer te kwijlen op de mooie kleedjes van BHLDN ( http://www.bhldn.com/bride/ ) Ooh zo moeilijk, ga ik voor een mooie korte vintage jurk, de klassieke jurk of gewoon een mooi jurkje... Pfff gelukkig hebben we nog een jaar
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-6-2013 8:14:10

Inge
upgrade huwelijksreis
zijn er hier mensen die een upgrade gekregen hebben op het vliegtuig omdat het hun huwelijksreis was ?
Huwelijksreis Reacties: 13 16-6-2013 8:12:08

Peggy
low budget fotograaf in Midden-Limburg gezocht
We zijn nog op zoek naar een fotograaf...budgetvriendelijk liefst. We trouwen om 15u00 voor de wet en zouden ervoor enkele foto's op locatie willen laten maken. Album wil ik zelf maken.. Dus vanaf ongeveer 13u00 tot 15u30 à 16u00. Wie kan ons h...
Fotografie Reacties: 12 15-6-2013 23:51:40

Katrien
Dj gezocht
Hallo allemaal, Wij trouwen volgend jaar in mei en zijn nu al wat op zoek naar dj´s. Wij komen uit Brussel en zijn tweetalig opgevoed. We hebben daarom zowel franstalige vrienden als nederlandstaligen.. We vinden het dus belangrijk dat de dj ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 15-6-2013 22:59:44

Melissa
Eindelijk!
15-6-2013 22:35:30 Hallo Bruidjes en Bruideg...
Ideeën Reacties: 8 15-6-2013 22:38:13

fabienne
mijn geluksdag 14 juni
hey ladies hier een gelukkige bruid dat spijt heeft dat het zovlug ging we zijn met zen allen opgestaan om 7u30 (ventje dochter en ik) we hebben ons gedoucht en dan om 10 u naar de kapper gegaan daar hebben we onze haartje laat doen en ze waren sup...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 15-6-2013 21:52:05

sharon
openingsdans
Hey bruidjes wat vinden julli van nummer stop de tijd van marco borsato?
Openingsdans Reacties: 4 15-6-2013 21:07:51

Wendy
een half jaartje rust en nu stilaan terug in actie!
hey ladies, De laatste paar maanden hebben de huwelijksplannen op pauze gestaan... Met nog 376 dagen op de teller is het stilaan tijd om terug in gang te schieten... Onze oorspronkelijke plannen zijn opgeborgen. We gaan het iets meer low budget hou...
Voorbereiding Reacties: 0 15-6-2013 19:40:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...