Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Oktober-tortelduifjes
Heyhey! Ineens lijkt alles een pak vlugger te gaan, bijna aan de 100 dagen! Wat hebben de oktoberkoppeltjes al allemaal in orde gemaakt? Bij ons: zaal, aangifte binnenkort, begonnen aan misboekje, kleed en accessoires, ringen, uitnodigingen net klaa...
Voorbereiding Reacties: 11 19-6-2013 9:43:23

Mieke
Hier gaan we dan 10,9,....
Jee o jee, het is bijna zo ver ik kan mijn ogen niet geloven als ik naar het tellertje kijk nog 9 dagen 15 uur, ... . weten dat er twee jaar geleden een getal boven de 600 stond. nog twee daagjes werken en mijn vakantie kan beginnen. ik heb ervoor ge...
Voorbereiding Reacties: 4 19-6-2013 9:01:15

Eef
DJ Bizzmusic
Hallo, Heeft er iemand recente ervaring met DJ Bizzmusic? We hebben een introductiegesprek gehad en zij kwamen heel bekwaam over, maar heb hen nog niet horen spelen en een DJ is wel belangrijk vind ik. De berichtjes die ik hier op het forum terugvi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 19-6-2013 0:26:29

Belleke
Hoe adresseer je wanneer je de naam van de partner niet kent?
Ik heb een aantal vrouwelijke collega's met wie ik over de middag lunch. Ik had hen graag uitgenodigd voor de receptie maar ik ken de (familie)naam van de partner niet. Hoe ga je dan adresseren? Mag dit op volgende manier: Mevr. X en partner ? Ik vin...
Voorbereiding Reacties: 10 18-6-2013 23:48:20

Pascal
Graag mening over tekst op onze uitnodigingen
Wat vinden jullie van onze tekst op de uitnodigingen? Mijn ouders vinden het een beetje cru om zo naar een envelopje met geld te vragen. 'Bloemen en planten willen wij niet, omdat niemand daar iets van ziet.Wij vertoeven een maand op huwelijksreis en...
Uitnodigingen Reacties: 20 18-6-2013 22:37:35

Femke
Tiara of haar accesoire
Waar vind ik die in gent of antwerpe ik weet dat etsy er ook heeft maar ik ben er niet zo voor om dingen via internet te bestellen. Je weet maar nooit denk ik dan
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 18-6-2013 22:31:40

Femke
Bruidjes september
Hoi mede bruidjes / bruidegommen Wat hebben jullie allemaal al in orde? Onze zaal en eten zijn al besproken, kleed, kostuum, schoenen accesoires check Dj ligt vast in augustus mail sturen ivm de muziek keuze. Viering is met rent a priest, vragen...
Voorbereiding Reacties: 12 18-6-2013 22:29:10

kim
trouwbelofte
HELP!!!! Ik heb net enkele zinnetjes neer geschreven maar vind dat dit niet bij elkaar past. Wie kan mij helpen? We zijn al 6 jaar samen, hebben een dochtertje van 4.5 j en mijn toekomstige had al 2 kinderen die ik ook heel graag zie. Wat denken jul...
Ceremonie Reacties: 11 18-6-2013 22:14:21

Joke
Alternatief gastenboek
Dag iedereen,  We zijn nog op zoek naar een alternatief voor het klassieke gastenboek. Aangezien we vooral iets willen waar we nog wat plezier van hebben achteraf dacht ik aan een grote foto op canvas die de gasten dan kunnen beschrijven. Deze k...
Ideeën Reacties: 12 18-6-2013 21:55:47

kim
huwelijksbelofte
hallo iedereen, Wij trouwen op 29juni en mijn huwelijksbelofte is nog niet geschreven, ik begin dus stilletjes te panikeren! Heeft er iemand ideetjes want ik ben niet een goede schrijver maar zou er echt wel iets moois van willen maken met een vleug...
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2013 21:36:27

Evy
Misviering om 12u?
We hebben van de kerk te horen gekregen dat de misviering enkel kan plaatsvinden om 12u. Ik heb schrik dat de gasten niet gaan komen, omdat het op de middag is. Aangezien sommige gasten van iets verder moeten komen, vraag ik me af of ze dit gaan late...
Ceremonie Reacties: 6 18-6-2013 21:34:36

Peggy
kapper op vakantie tot half aug.
Vandaag was mijn vriend naar de kapper geweest. De kapper zijn assistente had gezegd dat de kapper tot half aug. op vakantie is. Wat nu??? Kan ik tot dan wachten om mijn proef te laten doen...stel dat het niet mooi is en we iets anders moeten zoeken...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 18-6-2013 20:20:26

inez
Ideetjes voor op tafel??
Hallo bruidjes, Het begint te korten en de stress begint te Komen nu was mijn vraag of jullie ideetjes hebben Ivm papiertjes of weet ik veel wat ik zou nemen En daar dan zinnetjes ofzo op met dan daar Woordjes Uitgelaten zodat de gasten zelf kunne...
Ideeën Reacties: 1 18-6-2013 19:41:50

Sandra
m&m's met foto op
Hey hey bruidjes en toekomstige bruidjes. Heeft er al iemand ervaring met het bestellen van de M&M's met foto op? Ik vind dit dus kei leuk en wil dit kei graag doen. super leuk voor aan de gasten te geven. Maar is dit zeker betrouwbaar??? hoop da...
Ideeën Reacties: 14 18-6-2013 19:09:02

Evelyne
Voorbereidingen
Eventjes een stressmoment! Wij hadden iemand van de familie die onze uitnodigingen ging maken, Speciaal helemaal naar Parijs gegaan 2 weken geleden maar uiteindelijk na heel wat misverstanden en geruzie besloten om onze uitnodiging zelf te laten m...
Voorbereiding Reacties: 6 18-6-2013 18:04:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...