Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Michelle
Cootie catcher of Origami Fortune Teller
Even een vraagje Wij gaan "cootie catcher" of een "Origami Fortune Teller" gebruiken als menu en als bedanktekstje voor de avondgasten.  Zie foto onderaan. Nu zoek ik enkele vraagjes over ons, het bruidspaar, om op deze "cootie catcher" t...
Ideeën Reacties: 1 20-6-2013 8:59:45

Annekatrien
Dilemma
Ik heb hier gelezen dat sommige winkels het te kort op de bal vinden om maar 6 maand op voorhand een jurk te komen kiezen. Maar mijn probleem is dat ik iets dikker ben en een paar kledingmaten zou willen afvallen voor ik trouw. Ik kan toch moeilijk n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-6-2013 8:03:16

smili
weersvoorspellingen
hoi lady's ,  welke buienradar is het meest betrouwbaar? Ik heb al enkele keren gekeken op meteovista, maar elke keer als je kijkt, is het iets anders ...  regen, dan weer zon, dan weer regen, zon 24, 22, 19, 23 graden  kwordt der zo...
Voorbereiding Reacties: 9 20-6-2013 8:02:11

Simon
8 dagen
Met nog 8 dagen op de officiele teller .. begint het enorm in te korten voor ons .. maar we zijn er klaar voor .. Geen stress voorlopig .. nog een super drukke week opt werk maar we gaan ervoor .. Alles is klaar om schitterende dag van ons leven te h...
Voorbereiding Reacties: 6 20-6-2013 0:03:02

Carrie
EHBLelijkestoelen
Oooh help... Wij hebben een prachtige feestzaal, met prachtige stoelen met hoes. Maar die mogen we niet gebruiken voor de viering in hun prachtige tuin. Ze hebben hiervoor witte plastic tuinstoelen met armleuning. Ik kan er niet aan doen, maar ze ont...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-6-2013 23:39:54

Tamara
Ervaring met 't Waaihof Kortrijk?
Druk aan het zoeken naar geschikte locatie voor "alternatief trouwfeest", wij willen meer een trouwparty. Iemand ervaring of al horen praten over "t Waaihof" in Kortrijk?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 19-6-2013 22:21:01

Elien
Tekenen huwelijksregister einde viering?
Deze week heeft de pastoor ons misboekje nagelezen en had als opmerking dat het tekenen van het huwelijksregister niet na de zegening van de huwelijkskaars gebeurd, maar dat dit pas op het einde van de viering is. Nog iemand die dat zo doet?  Wa...
Ceremonie Reacties: 4 19-6-2013 21:48:16

jolma
oktoberbruidjes?
Hallo, Wij trouwen 5-10. En nu zitten we met het feit: wanneer uitnodigingen versturen? Wij zouden die eerste weekend van juli persoonlijk ronddragen bij oma's en ouders en in die week dan ook de rest versturen. Nu vind mijn mama dat veel te vroeg. ...
Voorbereiding Reacties: 8 19-6-2013 21:43:48

Antje
Lied binnenkomst kerk
Hallo, Ik ben benieuwd naar jullie mening. Wij kunnen er niet helemaal uitkomen wat voor lied er zal worden afgespeeld als wij de kerk binnenkomen. We twijfelen over: Karl Jenkins-Adiemus, Enya- Only time of Pachelbel- Canon in D. Welke vinden jull...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 19-6-2013 21:34:24

Ilke
natalie en lionel richie - angel
Hoi, wat vinden jullie van dit liedje? https://www.youtube.com/watch?v=net85PYcgpY grtjs ilke
Openingsdans Reacties: 5 19-6-2013 21:31:55

Kathleen
Nog 1 dag en een paar uurtjes op de teller
Ok, laatste stress even van me afschrijven ;-) We zijn er bijna klaar voor morgen nog even een laatste dansles, een paar dingen afzetten bij de zaal, laatste bespreking met onze ceremoniemeester en nog een proefmake-up! Ja morgen pas mijn proefmak...
Voorbereiding Reacties: 5 19-6-2013 19:41:35

tania
Tekst kerk getuigen
Hey Bruidjes, Ik trouw volgende week vrijdag al, maar enkel voor de wet. Ik ben getuige van mijn vriendin die trouwt op 6 september en dit zowel wet als kerk. Nu heeft ze me gevraagd omdat ik getuige ben om een tekstje voor te dragen in de kerk.. ...
Ceremonie Reacties: 2 19-6-2013 19:13:46

nikky
Help?
ik had 10 juni van iedereen een antwoord verwacht of ze aanwezig zouden zijn of niet  nu weet ik van enkele personen nog steeds niet of ze komen ja of nee wat moet ik hiermee doen?
Voorbereiding Reacties: 28 19-6-2013 19:13:11

Evelyn
DJ Lieven Decock (DECOfun)
Beste bruidjes en bruidegommen, hier ben ik weer met een vraagje over een DJ. Zou iemand van jullie ervaring hebben met DJ lieven Decock van DECOfun? We hebben hem gisteren ontmoet en op het eerste zicht ziet alles er wel professioneel uit en klikt...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 19-6-2013 18:26:29

Nathalie
I love 2 cijfertjes op de teller :-)
Joepie, eindelijk staat mijn teller op 2 cijfers, nog 99 dagen en het is onze grote dag! Wat kijk ik er zo naar uit! We hebben wel nog wat werk te doen, zowel voor de trouw als in ons huis maar dat komt wel goed! Vrijdag naar het gemeentehuis om alle...
Voorbereiding Reacties: 3 19-6-2013 17:43:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...