Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessie
Stavaza :-)
Aaaaalrightie, tijd voor een update :-) Nog 26 dagen te gaan... Onze uitnodiging zijn eindelijk (probleempjes bij de drukker) bijna allemaal de deur uit. Vandaag de laatste uitdragen. Hebben al héél veel leuke reacties gehad op de uitnodi...
Voorbereiding Reacties: 3 23-6-2013 10:41:21

nikky
fotolocatie
beste bruidjes met nog maar 12 dagen op de teller begint het echt wel af te korten  nu keek ik net voor het weer overzicht en geven ze 6 juli 22 graden en 50 % kans op regen :( laat ons hopen dat het nog veranderd wij zouden onze fotoshoot doe...
Locaties - Fotografie Reacties: 12 23-6-2013 10:33:58

Sarah
25 jaar!
Vandaag een jaartje ouder en al reeds een jaar verloofd...een jaar gaat toch echt wel snel...:)
Voorbereiding Reacties: 7 23-6-2013 10:06:16

Karel
trouwjurken passen in mia monta
Hey bruidjes, Het is de eerste winkel die we zullen doen, maar hoe gaat dat dan? Kan je dan onmiddellijk kleedjes passen in de maat 42-44? Zijn er nog andere goede winkels in Oost-Vlaanderen die schappelijk zijn van prijs? groetjes Sylvie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-6-2013 9:52:44

Saar
Bridally bright
Gisteren eerste pas gehad en wat heb ik er lang naar uitgekeken. Met een halfuur vertraging zeer vriendelijk ontvangen geweest bij Issa Moda. Ik was er helemaal opgemaakt naar toe gegaan, kapsel was ook in orde. Toen ze mij the dress aandeden, viel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-6-2013 9:16:14

Michèle
leuke vondsten
hallo iedereen! Vandaag even alleen op winkeltocht geweest en leuke spulletjes gevonden: turquoise vogel kooi als enveloppenhouder met slotje aan 14,95 en achteraf nog mooi om een kaars in te zetten! Happy 1 Ook in blokker wegwerp camera's aan 2,...
Voorbereiding Reacties: 5 22-6-2013 20:55:44

Ne
Collega`s uitnodigingen & ringen v Yves Vanschoenwinkel
Hoi allemaal, - Indien jullie collega`s uitnodigingen, zijn hun partners er dan ook bij?- Wie van jullie heeft een ring besteld bij Yves Vanschoenwinkel en de afgewerkte ring al gezien? 
Kledij - Accessoires Reacties: 15 22-6-2013 20:28:12

iris
trouwkleed
Had vandaag mijn eerste pas van mijn kleed. Maar ik had vandaag geen wauw effect  het bovenstuk is een bustier en nu wou ik eens testen om te gaan zitten ,vond hem al zo vast ,en zitten amai kan bijna niet gaan zitten ermee ,vind jammer dat mij ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 22-6-2013 18:26:17

Catherine
Broodjes
Hallo, Een van de zaken die nog geregeld moeten worden is de middaglunch voor de suite... Hebben jullie suggesties van (broodjes)zaken die kwaliteit leveren in de buurt van Gent? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 8 22-6-2013 17:42:48

Helena
Gezocht! Ford mustang
Hallo bruidjes/gommetjes! Wij zijn opzoek naar een ford mustang voor onze trouwdag 31augustus? Weten jullie misschien iemand dat deze verhuurd?  Tegen een prijsje! Want hebben al rond gemaild en sommige prijzen zijn er wel degelijk een beetje ov...
Ceremonie Reacties: 5 22-6-2013 16:40:18

Evelyn
yes I've got the dress!
wat ben ik gelukkig! Bij mijn mia monta langs geweest en direct mijn jurk gevonden! Ik voelde mij ook direct op mijn gemak bij hen. Zo vriendelijk ! En daar luisteren ze ook wat je te zeggen hebt, en dringen ze zelf niet aan. Een super goed gevoel!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-6-2013 14:31:30

Sofie
Pierre Yves bruidskledij - Aalst
Hallo, Ik gebruik dit forum liever niet om kritiek of opmerkingen te geven en wil liever enkel het positieve in de verf zetten. Toch wil ik bij deze graag iets kwijt aan iedereen die nog niet zeker weet waar haar droomkleedje te zoeken/halen/... Ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 22-6-2013 13:40:08

Sofie
Spray tan geprobeerd...
... en het is reuze meegevallen! Echt, voor bruiden die slecht bruinen en liever niet onder de zonnebank gaan, dit is een goeie manier. Ik heb het woensdag laten doen, in Vosselaar, en eerst dacht ik dat er geen verschil was, maar m'n onderbroek sto...
Voorbereiding Reacties: 4 22-6-2013 10:53:48

jolma
Vilt
Heeft daarnet haar besteld vilt in ontvangst mogen nemen! Wat een super kleurtjes! Ik ben al helemaal enthousiast daarmee! Nu kan ik ook eindelijk van start gaan met eht maken van mijn bruidsboeket, ringkussen en autodecoratie!
Voorbereiding Reacties: 3 22-6-2013 10:03:14

Griet
Tafelthema
Dag toekomstige bruidjes... Onze mooie dag ligt ondertussen al een dik jaar achter ons (zou het zo overdoen). Wij hadden als thema 'snoep' Op elke tafel stond een grote vaas gevuld met een soort snoep. Bij het binnenkomen kreeg iedereen een snoepje...
Ideeën Reacties: 3 22-6-2013 9:49:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...